Vanhan XBOXin modaus 2013?

Keskustelu osiossa 'Mediatoistimet' , aloittajana rauer, 20.06.2013.

  1. rauer

    rauer Uusi jäsen

    Liittynyt:
    10.04.2001
    Viestejä:
    904
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hoksasin, että nurkissa pyörii lähes käyttämätön alkuperäisen XBOXin Crystal-versio. Voisin huvikseni asentaa siihen vaikka sen XBMC-mediacenterin (vai mikä se olikaan nimeltään). Mutta onko tuohon edelleenkään olemassa mitään todella simppeliä tapaa softamodata? Googlaamalla löytyy lähinnä ikivanhoja modeja, jotka kaikki edellyttävät jonkin tietyn pelin tietyn version käyttämistä eikä minulla ole niistä yhtään. Eikö todellakaan löydy esimerkiksi mitään simppeliä poltettavaa DVD:tä jolla koko homma hoituisi?
     
    Viimeksi muokattu: 22.06.2013
  2. hinuk

    hinuk Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.01.2008
    Viestejä:
    121
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ikivanha viesti mutta eipä tunnu tällä alueella muutenkaan olevan keskustelua.
    eli itse painin saman pulman kanssa aikoinani ja päädyin siihen peli+modattu save tiedosto crackkiin.

    Loppupeleissä itse pelin saa ebaystä noin 2-4€ tai kuten itselläni kävi ja myyjä käymään ja lähettää vahingossa splinter cell 2 vaikka tarvitsin sen ekan osan. Tuosta myyjä sitten hyvityksenä antoi molemmat ilmaiseksi.

    Sitten tuommoinen xbox port male to usb female piuha 2€ Kiinasta, mutta sitten se yhteensopiva usb tikku onkin se homman vaikein puoli koska xbox ei huoli mitä tahansa tikkuja.
    Itse käytin 4gb muistikortilla varustettua vanhaa fattia psp käsikonsolia

    Sitten vaan isoa kovoa ja coinops emulaattoripaketti sisään ftp yhteydellä, niin siinä on tv-tason uusi valtias.

    Ainoa vaan että se pentium 3 733mhz kivi ei oikein ole tätä päivää, joten xbmc käytössä tuo ei enää oikein toimi.


    Itse seurasin tuota videota, en nyt tosin tarkistanut onko tuossa ajantasaiset latauslinkit mutta nuo löytyy Googlesta äkkiä.