Valitse viisi julkkista jonka kanssa et harrastaisi seksiä autiolla saarella

Keskustelu osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana JHKS, 17.10.2009.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Super-J

Super-J Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    101
    No jos pokka pitää niin eihän silloin tarvitse näkyvästi hymyillä...

No eipä ole tapana kertoilla tuon kaltaisia vitsejä. Ei minulla ole myöskään tapana hehkutella mitään tuollaisia pikkujuttuja, varsinkaan jälkeenpäin. Sanoisin että olen erikoistunut spontaaneihin sen hetkisestä tilanteesta mieleen juolahtaviin humoristisiin kommentteihin ja - sarkasmiin. :rolleyes:

Yritin vain ajatella kuin se nainen, siis jos olen ahne ja itsekeskeinen nainen baarissa, ja haluan pummata joltain mieheltä ilmaisen drinkin, niin katselen ympärilleni ja valitsen uhrini... niin millä perusteella valitsen uhrini?

On toki mahdollista ja jopa varmaa, mutta asia on vain niin että minä en välitä enkä varsinkaan vedä siitä hernettä nenään. Heilläkin on oikeus olla olemassa. On naisia jotka haluavat miehiltä rahaa ja on miehiä jotka mielellään maksavat. Mitä pahaa siinä on? Ei kukaan pakota sinua siihen leikkiin mukaan.

Ja kun tämä juttu nyt alkaa jo sivuta prostituutiotakin, niin todettakoon nyt tässä että en ole käyttänyt sellaisia palveluita, mutta ei niissä mielestäni mitään pahaakaan ole. Toki alalla on kaikenlaisia ongelmia, joihin lainsäädäntöä parantamalla olisi mahdollista vaikuttaa ja helpottaa poliisinkin työtä varsinaisten rikollisten kiinnisaamiseksi, mutta ihan perustasolla jos nainen on ns seksityöläinen omasta vapaasta tahdostaan eikä kukaan parittaja tms ole viemässä hänen tulojaan niin se on minun puolestani ok.

Aivan... vaihtoehtoinen mielipidehän tässä jutussa on se sen naisen mielipide.
    Minun mielestäni sinun mielipiteesi edustaa läpeensäluutunutta vanhoillismoraalista valtavirtaa, eikä mitään vaihtoehtoa.
    Ei sinua kukaan pakota elämään sen naisen maailmankatsomuksen mukaan. Olisiko kuitenkin liikaa pyydetty jos antaisit hänen elää kuten haluaa ilman pitkiä moraalisaarnoja? Maailmassa on vielä tilaa meille kaikille.

Sisäinen libertiinini itkee krokotiilin kyyneleitä... :weep: Joo, vetoa vain moraaliseen ylemmyyteesi ja yleviin periaatteisiin. Eihän sillä perusteella ole koskaan mitään pahaa tehtykään. :thumbsup:

Viimeksi muokattu: 30.01.2010
  2. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    95
    Pakko vielä sen verran kommentoida asiaa, että missäs kohtaa mielestäsi käyttäydyin ahdasmielisesti tätä naista kohtaan. Hymyilin, kysyin miksi minun tulisi tarjota ventovieraalle tuosta vaan skumppaa ja hymyilin taas. Eikö se juuri osoita avaramielisyyttäni, etten kokenut tarvetta alkaa kritisoimaan hänen elämänkatsomustaan.

Minusta tuollainen elämänkatsomus on väärä, tai en itse ainakaan haluaisi sen mukaan elää. Toki hyväksyn toisen oikeuden olla sellainen kuin on, muistaen, että kaikki eivät ole samoista olosuhteista kuin minä eivätkä ole eläneet samanlaista elämää. En väitä omaavani ns. täydellistä maailmankatsomusta tai olevani oikeamielisempi kuin kukaan, mutta koen pystäväni tässä kohtaa sanomaan, että moraalisempi se on kuin tämän esimerkin naisen. Me puhumme täällä teoriassa ja täällä voi tuoda esiin oman elämänkatsomuksensa ja puolustaa sitä -- olematta ahdasmielinen. Hyväksyminen on eri asia kuin edustaminen.

Viimeksi muokattu: 30.01.2010
  3. Super-J

Saadut tykkäykset:
    101
    Kritisoit sitä kuitenkin täällä.:hitme:

4. ElvisThePelvis

Saadut tykkäykset:
    95
    Toki näin, koska mielipidefoorumien tarkoitus on pohtia asioita. Tuskin olet kuitenkaan sitä mieltä, että muiden ajatusmaailman hyväksymisen lisäksi jokaisen yksilön pitäisi pitää niitä järkevinä omalla kohdallaan. Toisin sanoen, jos tuollaista ajatusmaailmaa ei voisi kritisoida olematta ahdasmielinen, niin tarkoittaako se mielestäsi silloin sitä, että avaramieliset pitävät jokaisen ajatusmaailmaa omalla kohdallaan järkevinä.

Esimerkki... Sinä näyt pitävän jossain määrin minun ajatusmaailmaani sellaisena, jota et välttämättä täysin ymmärrä. Varmasti hyväksyt kuitenkin sen oikeutenani ajatella niin. Kuitenkaan et halua itse edustaa ajatusmaailmaani (pitää sitä omalla kohdallasi järkevänä). Oletko siis nyt ahdasmielinen?

5. Simplicitas

Simplicitas Quod scripsi, scripsi Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Omalla kohdallani on ainakin se tilanne, että en tunne yhtäkään julkkista, jotta voisin arvioida heidän henkisiä ominaisuuksiaan. Siksi ehkä painottuu enempi noihin ulkoisiin avuihin. OIKEASSA elämässä on tilanne toki toinen, ja omastakin mielestä seksikkyys on paljolti sisältä tuleva ominaisuus joka siis on ihmisen olemuksessa. Oman listanikin voisin toki laittaa, ettei ole pelkkää off topicia:

1. Johanna Tukiainen
    2. Whoopi Goldberg
    3. Mervi Tapola
    4. BB Justiina
    5. BB Jelena

+monta muuta

6. CeeLo

CeeLo New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Pieni OT: EtP, mikäs sun oman parisuhteen tilanne lienee? Meinaan, että voisit käyttää vaikka tuota pohdinta- ja kirjoitusaikaa vaikka se oman rakkaan tai jonkun muun, ihan elävän henkilön kanssa kasvokkain keskustelemiseen... Sekin on kovin antoisaa.

Ja anteeksi, jos tämä on liian henkilökohtaista, mutta jotenkin huolestuttaa nuo viestiesi määrät ja pituudet...

7. ElvisThePelvis

Saadut tykkäykset:
    95
    OT:

Kyllähän näistä on keskultetukin, eikä eriäviä mielipiteitä pahemmin ole ollut. Turhaan olet huolestunut sillä kyse on vain siitä ilmiöstä mikä löytyy varmaan jokaiselta foorumilta. Katsos jotkut ihmiset oikeasti ajattelevat näitä foorumeja mielipidefoorumeina ja sen kautta tulevat ihan vakavissaan, toki tietynlaisella huumorilla ja rentoudella silti varustettua, pohtimaan syvällisiä ja vähemmän syvällisiä asioita -- elektroniikan ulkopuolelta. Kun nämä ihmiset sitten kirjoittavat mielipiteitään, niin aina sitten löytyy vastineeksi niitä, jotka tulevat sanomaan "älä mussuta/jeesustele/itke/saarnaa jne". Heille nämä foorumit edustavat paikkaa missä kirjoitetaan kylmää faktaa, lyhyesti ja ytimekkäästi -- joskus ehkä voi heittää jotain läppää ja jopa jotain syvällisempääkin sekaan.

En tiedä onko kyse sitten siitä, ettei osalla ole yksinkertaisesti pokkaa kirjoitella sitä kuuluisaa "musta tuntuu" -juttua tänne vai tuntuuko, että silloin menettää äijäuskottavuutensa -- saaden EtP:mäistä kohtelua juuri niiltä, jotka edustavat yingia EtP-tyyppisten yangille. Anyway, älä turhaan ole huolissasi. Se mitä kirjoitan ei ole uskontoni, enkä kirjoita näitä suu vaahdossa. Yksinkertaisesti minusta on rentouttavaa ja toisaalta kehittävää ja kiintoisaa kirjoittaa tällaista mistä useimmiten netissä vaietaan. Ovathan nämä väittelyt olleet antoisia ainakin jostain näkövinkkelistä. :)

Viimeksi muokattu: 01.02.2010
  8. ElvisThePelvis

Saadut tykkäykset:
    95
    Toki näin. Toisaalta voinet esimerkiksi karkeasti luonnehtia joitain julkkiksia ihmisinä esimerkiksi julkisuuskuvan kautta. Olet varmaan huomannut, että esimerkiksi Britney Spearsilla ja Paris Hiltonilla on negatiivinen julkisuuskuva (henkisesti vähemmän miellyttävämpi), kun taas vaikkapa Plazalaisten päiväunen, Natalie Portmanin, julkisuuskuva on huomattavasti positiivisempi (henkisesti miellyttävä). Toki suurin osa julkkiksista hukkuu julkisuuskuvansa neutraaliuuteen.

9. Simplicitas

Simplicitas Quod scripsi, scripsi Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Yep, mutta siinä hypoteettisessa tilanteessa, että heidät repäistään Hollywood glamourista autiolle saarelle, voisi ehkä tuoda (ainakin hetkisen kuluttua, kun huomataan ettei kiukuttelu auta) esille ihan toisen ihmisen. Sen oikean ihmisen.. tiedä häntä. Varmasti osa on oikeastikin juuri niin pökkelöitä kuin julkisuuskuvakin, mutta osalle näistä se negatiivinen julkisuuskuva on median luomaa. En tekisi siis kovin pitkälle meneviä henkilöarvioita paparazzien kuvien ja "hivenen" väritettyjen tekstien perusteella..

10. ElvisThePelvis

Saadut tykkäykset:
    95
    Toisaalta eikö samaa voisi sanoa myös näiden julkkujen fyysisestä puolesta. Moni perustaa "seksikkäin julkkis" -valintansa photoshopattuihin kuviin ylimeikatuista (vatsalihaksia myöten) julkuista. Vastaavasti taas jotkut tässä ketjussa ilmevevät julkut ovat niitä, joista on otettu kuvia jne. kun ovat olleet vähemmän haluttavalla habituksella liikkeellä. Ei se Jennifer Lopezkaan tosiaan mikään Afrodite ole, jos on meikittä lähtenyt pihviaterian jälkeen bailaamaan ja oksentaa juuri katuojaan, kun paparazzit ottavat kuvia. :D

Ehkä se pointti mitä ajan takaa on, että jokainen, tahtomattaan, muodostaa kuvan noista julkuista kokonaisuuden (kuvien, julkisuuskuvan jne.) kautta ja määrittävät sitten ovatko he haluttavia seksikkyyskriteeriensä kautta. Jotkut määrittävät seksikkyyden pelkän pinnan kautta, kun taas jotkut, kuten minä, laskevat mukaan myös sisäisen kauneuden. Kuten edellisessä kappaleessa totesin, niin ei henkistä kuin fyysistäkään vetävyyttä voi näin rapakon takaa määrittää täysin -- toki fyysiseen puoleen saa paremman otteen (no pun intended). On pakko siis pelata mielikuvilla tässä ketjussa, ja senkin takia omat valintani olivat varmasti joillekin kysymysmerkkejä.

11. Super-J

Saadut tykkäykset:
    101
    No sovitaan että olen niin päästään tästä muuten ikuisesta silmukasta pois.
    Sanonpa kuitenkin vielä että olen tavannut naisia jotka ovat sellaisia *piip* *sensuroitu* *piip* noita-akkoja että joku tyttö jonka mielestä miehen kuuluu ostaa hänelle kaikenlaista kivaa seuransa vastineeksi vaikuttaa henkisiltä ominaisuuksiltaan suorastaan söpöltä heihin verrattuna.

12. Jeukkuli

Jeukkuli Active Member

Saadut tykkäykset:
    6
    Roseanne Barrin kanssa voisin sittenkin harrastaa seksiä, joten meni vaihtoon. Lisäksi viimeinkin sain keksittyä viidennen.

1. Johanna Tukiainen
    2. Mervi Nykänen
    3. Miina Äkkijyrkkä
    4. Ilona Staller
    5. Maxi Mounds

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.