Valhalla Rising -bluray - kuvanlaatu?

Keskustelu osiossa 'Blu-ray & UHD -leffat' , aloittajana MovieFreak, 02.01.2011.

1. MovieFreak

MovieFreak Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    4
    Onko kyseessä ko. leffan ominaisuus että harmaata sumumaisemaa sisältävissä kohtauksissa taivaan väriliu´ut porrastuvat rumasti? Itse olen testannut asiaa kahdella eri näytöllä ja kuvanlähteellä ja kaikilla yhdistelmillä ongelma vaivaa. Selviten ongelma näkyy esim. kolmannen chapterin lopussa hieman ennen sumun hälvenemistä.

2. Anathor

Anathor Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    72
    Ainakin muutamassa lukemassani arvostelussa mainittiin että leffassa paikoitellen kuvanlaatu heittelee.

3. freewheeler62@m

freewheeler62@m Vakiokasvo

Saadut tykkäykset:
    0
    Sama ilmiö ihmetytti minuakin. Ja sekin että miten noin hirveän huonon elokuvan edes saa tehdä...

4. Goofy75

Goofy75 Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse asiaa kanssa ihmettelin, meni jo paikka paikon luokattoman huonoksi. Ihme että noinkin uusi elokuva tulee ulos tuollaisella pikselimössöllä, jos nyt himan liioitellaan. Leffa itsessäänkin oli lievä pettymys.

5. MovieFreak

MovieFreak Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    4
    OK, hyvä homma et vika oli lähdemateriaalissa. Ei tossa kuvanlaadussa muuten ollut paljoa valittamista, mut toi porrastuminen kävi kyllä silmiin.

Sisältöhän oli hieman taiteellisempaa kuin olisin odottanut, mut hyvinkin katsottava raina kumminkin normaalin Hollywood-toimintahötön vastapainoksi.