vaikea alue

Keskustelu osiossa 'Handan' , aloittajana zirkonia, 12.01.2011.

  1. zirkonia

    zirkonia Guest Guest

    Liittynyt:
    11.01.2011
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    meillä kahden naisen huushollissa käytössä peräti 2 Handan DVB-C 6000 :sta
    joista toinen on kertaalleen jo takuuhuollettu. Nyt toinen koneemme ilmiselvästi hajosi, sillä käyntiääni muistuttaa ruohonleikkuukonetta ja HDD on hukassa, eikä luonnollisesti ota tai anna mitään sisältöä.
    Olen lukenut täältä kommentteja kaikenlaisista tee-se-itse korjaustoimenpiteistä mutta minulle ne ovat täyttä hepreaa. Tiedän kuitenkin että jos vien koneen korjaamolle, se maksaa maltaita ja vaikka kone ei olekaan kuin rapiat päälle kaksvuotias, ei takuulla ole takuun piirissä enää.Kertokaa siis te tietoviisaat, miten teen itse korjaustoimenpiteet ja varsinkin, mistä niitä uusia piuhoja voin hankkia. Ruuvit osaan sentään aukaista, mutta se on kai se helpoin vaihe.:confused:
     
  2. mate_1974

    mate_1974 Guest Guest

    Liittynyt:
    07.12.2005
    Viestejä:
    296
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. Jekkuli

    Jekkuli Guest Guest

    Liittynyt:
    08.05.2009
    Viestejä:
    72
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sen verran hämmennän tähän, että vaikka toppyjen kanssa pääasiallisesti puuhastelen, niin tuli viime viikolla korjattua yksi temppuileva Handankin. Muistakaakseni malli oli 7700. Sen sisällä oli saman kiinalaisen valmistajan teholähde kuin Topfieldeissäkin, erilainen tietenkin, mutta luonnollisesti ihan yhtä huonoilla elkoilla kasattu kuin Topfieldissäkin saman valmistajan tekele.
     
  4. mate_1974

    mate_1974 Guest Guest

    Liittynyt:
    07.12.2005
    Viestejä:
    296
    Saadut tykkäykset:
    0
    Näinhän se on.

    Suuressa osassa nykykulutuselektroniikikassa viat johtuu huonolaatuisista komponenteista, pää-asiassa elkothan noista paukkuu.
    Osassa bokseista sitten menee jotain muuta.
     
  5. zirkonia

    zirkonia Guest Guest

    Liittynyt:
    11.01.2011
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    kiitos ! Konkat ja elkot...hmm. Toivotaan ettei koko kaupunki
    pimene...ryhdyn elektroniikka-asentajaksi.;-)