Uutta vahvistinta Denon AVR-1906:en tilalle?

Keskustelu osiossa 'Vahvistimet' , aloittajana Neon valo, 17.04.2012.

  1. Neon valo

    Neon valo Guest Guest

    Liittynyt:
    03.11.2007
    Viestejä:
    289
    Saadut tykkäykset:
    0
    Morjesta.
    Tuola alottelijoiden puolella kirjottelin jo tuosta kyykänneestä denonista joka kävi kahden huoltamon käsittelyssä ja lopputulos oli että ei kannata korjata ja vein kierrätykseen roskan, ostin sen siis käytettynä -08 eli onhan tuo kestäny ja tyytyväinen olin.

    Nyt pitäisi ruveta kahtelemaan uutta monikanava vahvistinta, vähintään 5.1 kun kajareita on sen verran mutta mielellään 7.1 koska bi-amp systeemillä oon laittanu nuo etukajarit, niin sehän vaatii vahvistimelta lisäkanavat ellei sitten yhdistä "limuilla" niitä terminaaleja ja käytä vain normaalisti, mutta piuhat tulee tv tasolle asti kajareista bi-amp systeemillä niin lähetään nyt miettimään 7.1 vahvaria.

    Kahtelin Denon AVR-1912 mallia joka näyttäs olevan 7.1 ja tuo optinen S/pdif näkys olevan, ja tarvin sen koska tietokoneelta tulee 7.1 äänikortilta sellaisella piuhalla ja subbarin Pre Out näkys olevan, eli voinko tuohon sitten kytkeä subbarini jolla on erillinen DIY vahvistin?

    Hintoa näkyy olevan ~500e
    ja tietoja tästä -> http://www.hifistudio.fi/hifistudio...nimi=DENON+AVR-1912+MUSTA+AV-VIRITINVAHVISTIN

    Nad:ia ja muita hyviä saa ehotella ja budjetti on tuon 500e aikalailla minka kehtovaa laittaa :)

    Eli oisko tuossa hyvä peli ?
    Kiitos!
     
  2. aheikkinen

    aheikkinen Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    5 018
    Saadut tykkäykset:
    137
    Onhan tuo 1912 kelpo peli. Tuosta se hyllystä löytyy minullakin, kavereinaan 5x Q-Acoustic 2020. Aktiivisubiin kytkeminen onnistuu luonnollisesti, riippumatta siitä onko se kaupan peli vai itse tehty kunhan jonkinlainen rca- tai muu linjasisäänmeno löytyy.
    Vahvarista on melko kattavasti kokemuksia tässä ketjussa. Ei oikein ole mieltä toistella kaikkia noita samoja asioita uudestaan tässä..
     
  3. Neon valo

    Neon valo Guest Guest

    Liittynyt:
    03.11.2007
    Viestejä:
    289
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ahaa, hyvä homma että linkitit ton.. pitääpä lueskella ja taidan siirtyä sinne ihmettelemään :)