Uusia DVD -arvosteluja DVD Plazalla

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana jaritt, 17.04.2003.

  1. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Fiksailin nuokin. Ihan hyviä ehdotuksia, kiitän.
     
  2. glottis

    glottis Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2001
    Viestejä:
    4 650
    Saadut tykkäykset:
    5
    Minua ei varmaan paljoa kiitellä... m u t t a lukuisat yhdyssana virheet jäivät vaivaamaan muuten loistavaa arvostelua. Esim. demo materiaalia = demomateriaalia jne jne

    Nuoriso saattaa tykätä kovastikin puhekielen käyttämisestä ja tuon kammottavan minä -muodon käyttämisestä. :rolleyes:
     
  3. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Yhdyssana virheet = yhdyssanavirheet

    Oli pakko kuitata :).

    edit: Myöhemmin tänään muuten seuraa Big Fish -arvio.
     
  4. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Miksi kaiken pitäisi olla niin helvetin virallista? Tämä ei tietääkseni ole kaupallinen sivusto ja vielä vähemmän virallinen. Voin kyllä suoraa sanoa, että minä yleensä skippaan suoraan kaikki vähänkin tylsät arvostelut mitä yleensä nämä "viralliseen muottiin" kirjoitetut ovat. Yritän tuoda noihin hieman värikkyyttä ja omia kokemuksia mukaan. Näin ollen ei tule fiilistä että lukee jonkun robotin tuottamaan tekstiä kuten monissa arvosteluissa.
     
  5. glottis

    glottis Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2001
    Viestejä:
    4 650
    Saadut tykkäykset:
    5
    Ei pidäkään. Ei se puhekieli arvostelua huonoksi tee... sitä vaan ei koskaan näe.
     
  6. Andrew Tom

    Andrew Tom Guest Guest

    Liittynyt:
    13.05.2003
    Viestejä:
    143
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tänään hyökkään Kung Fu-boksin viimeisen levyn kimppuun. Arvostelun yritän saada valmiiksi loppuviikosta. Kyseessä siis tuo David Carradinen tähdittämä TV-sarja.
     
  7. glottis

    glottis Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2001
    Viestejä:
    4 650
    Saadut tykkäykset:
    5
    Teetkö hyvän kokonaisarvostelun yhteenvetona jaksoista vaiko pistätkö pinnoja jokaiselle jaksolle erikseen?

    can't wait for this one :thumbsup:
     
  8. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Taas vähän myöhästyin aikataulusta, mutta tässä olisi Big Fish -arvio https://www.dvdplaza.fi/reviews/nayta.php?sid=965. Typoista saa huomauttaa, sillä oikoluku tapahtui krapulaisena ja päänsäryn saattelemana.

    Seuraavaksi olisi sitten tarkoitus paneutua tuohon hiljattain julkaistuun Film Noir -boksiin ja tämän jälkeen tulee vaihteeksi juttua Ingmar Bergmanista ja Akira Kurosawasta.
     
  9. Andrew Tom

    Andrew Tom Guest Guest

    Liittynyt:
    13.05.2003
    Viestejä:
    143
    Saadut tykkäykset:
    0

    Ajattelin tehdä yhteenvetona, mainita muutama yli muiden olevaa jaksoa erikseen. Kolme jaksoa jäljellä eli tänään loppuun.
     
  10. Sidewalker

    Sidewalker Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    864
    Saadut tykkäykset:
    2
    24 Hour Party People ei sisällä tippaakaan mitään ns. brittipoppia. Kyseinen asia on 1990-luvun alkupuolella muodostunut termi lähinnä Oasisin, Blurin ja Pulpin musiikista. Joy Division oli post-punkia, New Order ja Happy Mondays lähinnä vaihtoehtoista tanssimusiikkia. Ajattelin vain huomauttaa, koska nuo ovat elokuvan kolme keskeisintä yhtyettä, ja muutenkin elokuva keskeinen aihe on musiikki. Ei mikään iso asia, mutta kyllähän faktojen pitää kunnossa olla. ;)

    Viive?
     
  11. Murnau

    Murnau Elitistipaska Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    11.12.2002
    Viestejä:
    832
    Saadut tykkäykset:
    4
  12. Andrew Tom

    Andrew Tom Guest Guest

    Liittynyt:
    13.05.2003
    Viestejä:
    143
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kung Fu-arvostelu viivästyy ensi viikon alkuun kuvankaappausten unohduttua kotiin. Pahoittelen.
     
  13. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 045
    Saadut tykkäykset:
    97
    Voihan ne kuvat myöhemminkin lisätä.
     
  14. hiost

    hiost White Trash Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.11.2003
    Viestejä:
    2 366
    Saadut tykkäykset:
    6
    Niin, mutta parempi kerralla kokonaan, kuin parissa osassa.
     
  15. Andrew Tom

    Andrew Tom Guest Guest

    Liittynyt:
    13.05.2003
    Viestejä:
    143
    Saadut tykkäykset:
    0

    No, se on kuitenkin nyt luettavissa tuolla. Kuvat yritän saada viimeistään maanantaina. Rakentavaa kritiikkiä otetaan mielellään vastaan.
     
  16. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Tulossa arvostelu Millennium Season 1 (R1) boxista. Kirjoitan jokaisesta jaksosta oman pienen arvostelun siihen. Hommaa riittää :)
     
  17. masterX

    masterX Guest Guest

    Liittynyt:
    19.05.2004
    Viestejä:
    267
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ajattelin arvostella League Of Gentlemen - Season 2:en jos on aikaa...
     
  18. Harry Lime

    Harry Lime Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2003
    Viestejä:
    1 492
    Saadut tykkäykset:
    11
    Pahastuuko joku, kun tuolla on jo yksi kappale Reservoir Dogs -vertailuja, jos teen toisen melkein samanlaisen? :confused: Siellä on yksi R1 (10vEdition) vs R2 (karvalakki) -vertailu ja minä ajattelin kirjoittaa R1 (10vEdition) vs R1 (karvalakki) -kirjoitelman.

    Mutta tämäkin jää varmaan vain ajatukseksi!!! :OI :OI :OI

    Olen niiiiiiiiiiiiin pitkän aikaa ollut täysin kirjoittamatta, kun olen päättänyt ryhtyä muusikoksi ja minulla on mennyt liian paljon aikaa keräillessä vinyylejä, harjoitellessa kitaraa ja ryyppäämässä rippikoulujengin kanssa :eek: että olen saanut aikaan täydellisen writer's blockin.

    Jos saan tuon RD-tekstin tehtyä, niin sitten YRITÄN kirjoittaa vielä lisää. Tässä lista mahdollisuuksista (äänestäkää):
    - Le corbeau (Criterion)
    - Night & Fog (Criterion)
    - Duel in the Sun (Roadshow Edition, R2)
    - The Third Man (Studio Canal, R2)
    - The Life and Times of Judge Roy Bean (Warner, R1)

    Huom! Roy Bean ja Third Man ovat noista ainoat, jotka olen ennestään katsonut ja molemmat ovat viiden tähden leffoja, joten jollette halua lukea pelkkää hehkutusta, niin äänestäkää kolmesta ensimmäisestä jotain. Mutta on hyvin mahdollista, että noistakin tulee hehkutusta. Tosin sitä en voi vielä tietää...
     
  19. menace

    menace Guest Guest

    Liittynyt:
    04.07.2002
    Viestejä:
    823
    Saadut tykkäykset:
    3
    Tuo on näkemättä ja kiinnostaa. Tee ihmeessä arvostelu. Olkoon vaikka kuinka hehkutusta.
     
  20. Cosmo

    Cosmo ningjing zhi yuan Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.12.2000
    Viestejä:
    1 704
    Saadut tykkäykset:
    18
    Harri anna palaa ja väännä arvostelu Duel in the Sunista. Lännenelokuvista ei ole liikaa arvosteluita tehty.