Uusia DVD -arvosteluja DVD Plazalla

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana jaritt, 17.04.2003.

  1. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Ainahan Pink Floyd on ostamisen arvoinen :). Arvio kiekosta tullee ensiviikon puolessavälissä, mutta kyllä siinä sen verran eri materiaalia on, live kun on, että kannattaa ehdottomasti hankkia. Kuvanlaadultaan levy on varsin kelpo ja äänikin varsin kelvollinen, vaikka onkin 2.0.

    Syy tuohon arvostelun viivästymiseen on se, että tässä juuri tällä hetkellä käyn lävitse Alien Quadrilogyn kommenttiraitoja ja kuvagallerioita, ja arvostelu boksista pitäisi olla sunnuntaina täällä valmiina. Suoraan sanottuna on ollut kyllä yksi järkyttävän raskas arvosteluprojekti vetää lävitse. Tavaraa laatikosta löytyy sen verran runsaasti.
     
  2. Harry Lime

    Harry Lime Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2003
    Viestejä:
    1 492
    Saadut tykkäykset:
    11
    Kiitos näistäkin, odotan kuitenkin arvostelua ennen kuin hätiköin. En ole kokonaisuudessaan yhtäkään PF-konserttitaltiointia nähnyt, joten pitäähän tämä varmaan ineverycase noukkia. Mistäs muuten ostit sen?


    No minä vähän tämänkin kohdalla ajattelin, että mihinkäs se on jäänyt... :)

    PS: Kauan sitten unholaan vaipuneessa threadissa Plazan parhaaksi arvostelijaksi valittiin totta kai Steffe79. Aika murskavoitto se oli, 13 ääntä, muistaakseni 8 ääntä oli toiseksi paras ja suurin piirtein näin korkealle ylsi ainakin Aceman.
     
  3. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Eli Live at Pompeii-kiekon ostin Ezydvd:sta ja Dark Side of the Moon-kiekon Futureentista. Tosin Ezyllekin on tullut Dark Side of the Moon näköjään listoille.

    Ja noista tuosta Pompeii-kiekosta ajattelin tosiaan sen arvostelun tehdä. Halpojan nuo ovat, Dark Sidesta löytyy kyllä kiinnostavaa arkistomateriaalia ja muita harvinaisempia clippejä, joten molemmat kiekot ovat kyllä ihan hankinnan arvoiset.
     
  4. Harry Lime

    Harry Lime Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2003
    Viestejä:
    1 492
    Saadut tykkäykset:
    11
    Juu, Dark Sidea minä vähän kurkin jo kummitädin luona, kun hänen miehensä on myös Pink Floyd -fani (kaverin vinyylihylly on taivas), mutta arvostukseni häntä kohtaan koki kuitenkin pienoisen inflaation hänen ilmoittaessaan, ettei pidä The Great Gig in the Sky -kappaleesta. :eek: :)p)

    Toivottavasti listaat kaikki mitä he Pompeijisssa esittivät, koska en löydy complete listiä mistää netistä.
     
  5. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Track list on seuraavanlainen:

    1. Echoes Part I
    2. Careful With That Axe, Eugene
    3. A Saucerful Of Secrets
    4. Us And Them
    5. One Of These Days
    6. Mademoiselle Nobs
    7. Brain Damage
    8. Set The Controls For Heart Of Sun
    9. Echoes Part II
     
  6. Eastwood1

    Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.12.2003
    Viestejä:
    1 875
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ajattelin kysäistä arvostelujen lukijoilta että onko tilausta western- leffojen arvosteluille. Muutama länkkäri on hyllyssä ja jos kiinnostusta löytyy niin voisin niistä arvosteluja väsätä.
     
  7. Percules

    Percules Guest Guest

    Liittynyt:
    07.03.2002
    Viestejä:
    258
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minullakin olisi useampia elokuvia, joista olisi kiva tehdä arvostelu jos saisin vain itseäni niskasta kiinni. Laiskuus/kiireys henkii koko ajan niskaan, eikä siinä samassa sitten saa mitään aikaiseksi. Eilen katsomani A Bridge Too Far oli sen verta mielenkiintoinen kokemus, että siitä olisi taas jonkinasteista innostusta kirjoittaa, mutta saapa taas nähdä.

    Pidemmän aikaa on taas sitten ollut kiinnostusta "sivistää" muita hieman tuntemattomimmilla elokuvilla ja niiden arvosteluilla, eli kolmikko Bang Rajan (No, melko tuntematon..), Boondock Saints (Kuin myös) ja Ghost Dog - Way of the Samurai (Tuntemattomin..), joista jokainen kääntyy mittaristossa hyvän/huipun puolelle. Tosin onhan minulla kesken vielä entiset Pulp Fiction ja Jackie Brown CE arvostelut, sekä Indiana Jones Trilogy-boksin arvostelu.

    So much to do, so little time

    -Pjork
     
  8. Cosmo

    Cosmo ningjing zhi yuan Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.12.2000
    Viestejä:
    1 704
    Saadut tykkäykset:
    18
    Tottahan toki!
     
  9. Harry Lime

    Harry Lime Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2003
    Viestejä:
    1 492
    Saadut tykkäykset:
    11
    Kiitos... Vähän epäilyttävä kokonaisuus. Brain Damagen perään Set the Controls for the Heart of the Sun... jos jätkät ovat saaneet tunnelman pysymään korkealla tällaisessa vaihdoksessa, niin kyllä myönnän; neroja ovat (myönnän minä sen muutenkin).

    Ja mitä Eastwood1:n westerneihin tulee, niin antaa palaa. :)
     
  10. glottis

    glottis Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2001
    Viestejä:
    4 650
    Saadut tykkäykset:
    5
    Hmm... ehkä nämä olisi syytä saattaa ensin päivänvaloon ;)
     
  11. tommi462

    tommi462 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    937
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mielestäni Bang Rajan on tuntemattomin. Boondock Saintsin olen omistanut jo muutaman vuoden ja se on yksi lempileffoistani (siis siinä mielessä että jaksan katsoa sen uudelleen monta kertaa, ei välttämättä muuten) ja Ghost Doginkin ostin syksyllä (ja siitäkin olin kuullut aikaisemmin vaikka kuinka paljon juttua). Bang Rajanista en taas ole kuullut yhtään mitään.

    Noniin... jatkakaa...
     
  12. Percules

    Percules Guest Guest

    Liittynyt:
    07.03.2002
    Viestejä:
    258
    Saadut tykkäykset:
    0
    No en mene kiistelemään, mutta omalle kohdalle taas Bang Rajan oli tuttu jo tuotantovaiheessaansa (Aasian Braveheart herättää kummasti mielenkiintoa kohdallani). Sitten taas Ghost Dog ja Boondock Saints(Joka myös minunkin mielestä kestää useita ja taas useita katselukertoja) olivat tällaisia "laitetaanpa telkkari päälle ja katsotaan mitä tulee". Onneksi laitoin oikeaan aikaan. Mutta pidän näitä silti hieman "valtavirrasta" poikkeavina leffoina, joten ne olisi mielestäni hyvä laittaa tietoisuuteen.

    En kuitenkaan väitä etteikö ne olisi vain keskinkertaisia tekeleitä muiden "valtavirrasta poikkeavien" leffojen seassa, joista itse en ole kuullut mitään, mutta joita harva arvostaa suuresti. (http://www.imdb.com/title/tt0243609/ tulee nyt lähimmäisenä mieleen. En itse ollut koskaan kuullut, ja olen erittäin kova sotafani, kunnes yks päivä joku kehui tätä maasta taivaisiin. En ole toistaiseksi vielä nähnyt). DVDPlaza onkin ollut siitä hyvä paikka, että täällä on parikin arvostelijaa, jotka tekevät hienoa työtä arvostellessa näitä harvempia (Tai minun kohdalla hemmetin tunnettuja, mutta pirun vanhoja) leffoja, joista en ole koskaan kuullukkaan mutta haluaisin nähdä.

    -Pjork

    ps. Johtuuko minusta vai onko tämä ketju derailattu _hieman_ ohi aiheen jo useamman sivun verran?
     
  13. Mark Lee®

    Mark Lee® Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.05.2003
    Viestejä:
    1 076
    Saadut tykkäykset:
    1
    Jokainen noista kolmesta on huippuluokkaa jotenka arvostelua kehiin! :)
     
  14. tommi462

    tommi462 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.10.2003
    Viestejä:
    937
    Saadut tykkäykset:
    2
    Juu ei ollut tarkoituskaan mitään kiistelyä aloittaa, teki vain mieli tökätä oma mielipide tuohon väliin.

    Ja kieltämättä on mennyt hieman off topiciksi, mutta ehkei ole vielä liian myöhäistä palata takaisin aiheeseen.
     
  15. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Ja palaten takaisin aiheeseen, tässä tuo megalomaaniseksi venynyt Alien Quadrilogy -arvio.

    Oli kyllä yksi isoimmista arvosteluprojekteista koskaan. Ei voi muuta sanoa kuin, että Alienit ovat vihdoinkin saaneet arvoisensa julkaisun.
     
  16. Mark Lee®

    Mark Lee® Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.05.2003
    Viestejä:
    1 076
    Saadut tykkäykset:
    1
    Todella hieno arvostelu! Pieniä kirjoitusvirheitä löytyi tosin muutama mutta noin suuressa arvostelussa se on täysin inhimillistä. :)


    Mutta kaikenkaikkiaan upea arvostelu! :thumbsup:

    EDIT: Jälkeenpäin tuli vaan mieleen että olisi pitänyt merkata nuo paikat missä nuo olivat... :hitme: No toivottavasti löytyvät, järjestyksessä merkkasin noita.
     
  17. steffe79

    steffe79 Silentium est aureum Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2002
    Viestejä:
    4 147
    Saadut tykkäykset:
    7
    Jep, hyvin bongattu. Virheet korjattu. Kiitoksia. Ensimmäinen virhe johtui jälleen tuosta >-merkistä, joka yllättäen oli kääntynyt väärinpäin (tämä leikkaa tekstistä osan pois. Tietääkö Mika miksi näin käy?), loput olivat ihan kir.vir.
     
  18. Eastwood1

    Eastwood1 You brought two too many. Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.12.2003
    Viestejä:
    1 875
    Saadut tykkäykset:
    1
    Yön pikkutunneilla valmistui Hang 'Em High arvostelu, mielipiteitä otetaan vastaan, mielellään.
     
  19. Akkuli

    Akkuli Käyttäjä

    Liittynyt:
    02.01.2003
    Viestejä:
    2 015
    Saadut tykkäykset:
    4
    Gosh, minä kun olin ajatellut naputtelevani arvostelun tuosta AQ-boksista, mutta itse asiassa ihan hyvä vaan, että sä teit sen, kun en mä olisi kuitenkaan noin laajamittaista arvostelua jaksanut/osannut tehdä. Onneksi en ole sitä vielä edes aloittanut.:)

    Niin sitä vaan piti sanomani, että muuten aivan hyperloistava arvostelu, mutta tuo viimeinen screenshotti spoilaa ehkä vähän liikaa.
     
  20. Harry Lime

    Harry Lime Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    04.05.2003
    Viestejä:
    1 492
    Saadut tykkäykset:
    11
    Suht loistava tekstinpätkä. Vähän vaan pisti silmään, kun näissä pisteidenantokohdissa nuo isot kirjaimet ja kaksoispisteet ynnä muut ovat täysin eri lailla joka kohdassa...