Uusi vahvistin

Keskustelu osiossa 'Yleistä' , aloittajana ponky, 14.11.2013.

  1. ponky

    ponky Guest Guest

    Liittynyt:
    11.02.2011
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vanha uskollinen Onkyo sanoi sopimuksen irti, ja nyt tarvisi uuden tilalle.

    Tulee seuraavaan kokoonpanoon:

    2x Usher S520-II (näitä tulee myöhemmin lisää)
    1x XLS200-DF MK2
    Raspberry Pi mediakoneena, PS3, Wii U yms.

    Tärkeysjärjestys: Musiikki > Leffat > Pelit

    Vaatimuksia:

    - 4x HDMI sisään
    - 5.1 (vähintään)
    - Oishan se kiva jos musiikki kuulostais hyvältä
    - Hinta max. 650e

    Plussaa ois:

    - Mahdollisuus toistaa musiikkia verkon läpi koneelta käsin (onkohan tällaista ominaisuutta edes olemassa?)
    - 2x HDMI ulos

    Tuosta verkon läpi toistamisesta; ideana ois, että pöytäkoneelta vois esmes. Foobarilla soitella musiikkia ja vahvistin näkyis äänikorttina. Bluetoothilla taitaa ainakin onnistua. Samalla ilman lisäkilkkeitä onnistuis toistaminen läppäriltä / puhelimelta langattomasti.

    Alustavasti katsellut Denonin AVR-X1000/X2000, mutta ehdotuksia otetaan vastaan!

    //E

    Onkyon TX-NR626 rupesi kiinnostamaan kans. Harmi kun ei pääse kuuntelemaan ja vertailemaan Denonin kanssa :(
    Hifikulmalla näyttäis olevan Yamahan RX-V773 hintaan 479e sis. postit. Liikaa vaihtoehtoja.

    //E

    Hups, ois varmaan voinut Vahvistimet-osioon laittaa. Saa siirtää.
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2013
  2. Jva79

    Jva79 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.12.2009
    Viestejä:
    184
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nuo mainitsemasi kriteerit (2x hdmi ulos lukuunottamatta) taitaa täyttyä suurimmassa osassa uusista av-vahvistimista, jo tuolta ~300€ hintatasosta lähtien.
    Äänenlaadusta en osaa sanoa, kun en ole tainnut uusista kuulla mitään. Omien kokemusten mukaan pidän nykyisen Denonin äänestä enemmän, kuin vanhan Pioneerin, myös Yamahasta olen pitänyt. Itse olen tuon nykyisen seuraajaksi joskus katsellut nimenomaan tuota AVR-X1000-mallia.
     
  3. ponky

    ponky Guest Guest

    Liittynyt:
    11.02.2011
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jees, tuli tilattua tuo RX-V773. Hintaa jäi tuo 479e. Onhan tuo toki viime vuoden malli, mutta ei tainnut tämän vuoden malleihin olla muuta eroa kuin MHL puuttuminen, joka ei itseä kiinnosta.