Uusi tv löytyi vihdoinkin!

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana Notareal, 16.08.2012.

  1. Notareal

    Notareal Guest Guest

    Liittynyt:
    10.01.2012
    Viestejä:
    27
    Saadut tykkäykset:
    0
    Osui ja upposi kerralla. Viime talvenhan etsin uutta televisiota korvaamaan Mikrobitin 12/2007 testivoittaja-Hiilipsini, jossa pirun hyvä kuva ja ääni, mutta liian pieni ruutu ja ei ole kaapeliviritintä.

    Posti kiikutti kuukausien aikana kokeiltavaksi laitteen jos toisenkin, mutta huonon kuvanlaadun tms. johdosta ne lähti takaisin. Olin jo luovuttaa tykkänään, kunnes viime sunnuntaina sattui silmiini Verkkokauppa.comista 40 " Philipsin vm. 2011 toiseksi paras malli 8606T/12 joita oli vain 2 kpl varastossa! Tartuin tilaisuuteen, ja ostin toisen noista.

    En jaksanut odottaa toimitusta joten hain tänään suoraan Jätkäsaaresta telkun, ja nyt olen tyytyväinen! Kuvanlaatu on tosi hyvä, töllö on suht. ohut, silti ei pilveile :thumbsup:

    Eli tässä plussat ja miinukset

    + Hinta!
    + Kuvanlaatu! Ei pilveile, ei bandaa, ei vipata liikkeessä. Jes!
    + Ääni tukevampi kuin missään niissä 5:ssä aiemmin puolen vuoden sisällä kokeilemassani tv:ssa
    + "ruutua" peittää lasi! Tasainen pinta on helppo puhdistaa, menee pari milliä reunojen yli joten hyvännäköinen imo
    + jalusta on metallia! eipä naarmuunnu vaikka harjasuulakkeella imuroi. Jalustassa on lisäkaiuttimet
    + jalustan voi kääntää seinätelineeksi ja sillä saa töllön hienosti seinään ilman ulkopuolisia telineitä
    + 4X HDMI, 2 X USB
    +++ Ambilight!! Olen jo tottunut siihen vuosien varrella
    + teräväpiirtovirittimet sekä antenniin että kaapeliin
    + jatkuva kehitys appseihin, uusimpana tulossa Viaplayn sovellus kesän aikana :naminami: Olenkin tilaaja jo ennestään
    + matala virrannkulutus (A-luokka)

    - Kaukosäädin on hankalakäyttöinen. Onneksi saa iPadille ja Androidille kaukosäädinsovelluksen :)
    - Ääni on ohuempi kuin vanhassa. Mutta siinä olikin Bosen subwoofer takana (paksuus noin 4 cm ja koko tv.n levyinen...)
    - 3D-aktiivilasit joutuu ostamaan erikseen. Tosin ei minua haittaa kun en paljoa laske 3D-ominaisuuksille, vaan normi ja HD 2D-kuva tärkein itselleni. Toki jossain välissä hankin yhdet kokeeksi.


    jihuu, onneksi loppui etsinnät :)
     
    Viimeksi muokattu: 16.08.2012