Urheilua IPTV:n kautta

Keskustelu osiossa 'Muut iptv-ratkaisut' , aloittajana Corsten, 08.01.2018.

1. Corsten

Corsten Member

Saadut tykkäykset:
    1
    Olen ollut IPTV:n käyttäjä jo nelisen vuotta. Kyseessä siis maksullinen palvelu ja m3u lista (+xml lista EPG:lle). Nyt olen juuri vaihtamassa palveluntarjoajaa, kun edellisellä ollut jonkin verran vaikeuksia. Todella halpaa lystiä ollut tämä aiempi, kun ollaan otettu isolla porukalla 4 yhteyden subeja hintaan 160e, jolloin hintaa jää yhdelle käyttäjälle 40e vuodessa. Käyttö onnistuu halutessaan MAG-boksilla, SmartTV:llä sekä android-boksilla (Kodi, Tvirl, Perfect Player, SmartIPTV), iOS:lla (safari-selaimesta airplaylla AppleTV:seen) ja PC:llä (Kodi, selaimesta chrome-selaimella chromecastiin). Vaihtoehtoja on siis monia. Tällä hetkellä käytössä britti-pohjainen IPTV-palvelu, mutta valioliigan aiheuttamat blokit vaikeuttaneet pelien katsomista (brittikäyttäjien IP-osoitteet on saatu blokattua nettiliittymäpalvelutarjoajien toimesta, valioliigan käskystä oikeuden päätöksee nojaten). Suomalaisiin blokkien ei pitäisi vaikuttaa, vaan bittipalvelua on muulla tavoin pystytty blokkaamaan käyttäjien IP-osoitteiden lisäksi. Olen vaihtamassa yhdysvaltalaiseen palveluun, jonka kautta pitäisi näkyä kaikki valioliigan pelit ilman blokkeja. Tässä viime viikonloppuna vaihtamassa palvelussa kanavat ovat pääsääntöiseti 1080p (25/30fps) kanavia, mutta ainona markkinoilla tarjoavat myös 720p 60fps kanavat niistä parhaimmista jalkapallon ja jääkiekon ystävän kanavista (TSN 1-5 ja Sportsnet 1-7 sekä NBC Sports network). Palvelussa on sadoittain kanavia ympäri maailmaa, mutta parhaimmat tietenkin brittien saarien ja Pohjois-Amerikan kaikki ilmaiset ja maksulliset kanavat.

Meillä on whatsup-ryhmä palvelun suomalaisten käyttäjien kesken ja mun lisäksi tätä uutta palvelua on lähdössä hankkimaan 6-10 käyttäjää. Jos jotakin kiinnostaa tulla messiin, niin laittakaa yksityisviestiä niin lisään teitä whatsup ryhmään, jossa kerron palvelusta lisää tietoa sunnuntaina, kun olen lauantaina todistetusti nähnyt valioliigan lauantaikierroksen toimivuuden. Hinta on 12e/kk. Laitan myös tarkat ohjeet, miten palvelua käytetään ja miten saa tukea (tuki on loistavaa: on facebook ryhmää ja on nettisivu tiketteineen). Suosittelen urheilun ystäville, nimimerkillä "tuli katottua esim tour de ski brittien eurosport HD-kanavilta"...

Tältä näyttää NHL 720p 60fps: https://www.dropbox.com/s/3p13c828oq9a2t7/nhl60FPS.mp4?dl=0

Liitetyt tiedostot: