TV-sarjoja HD:nä?

Keskustelu osiossa 'Blu-ray & UHD -leffat' , aloittajana Darth Saul, 02.02.2007.

  1. hansolo

    hansolo Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.11.2002
    Viestejä:
    4 737
    Saadut tykkäykset:
    536
    Onko Spartacus: War of the damned Suomi-BD:ssä mukana pidennetyt episodit ja kommentointiraidat, kuten US/UK -julkaisuissa. Olisi kyseinen setti tällä hetkellä hyvässä tarjouksessa Kodin1:ssä.
     
  2. minä-minä

    minä-minä Guest Guest

    Liittynyt:
    20.04.2015
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko jollakin tietoa mistä mahtaisi saada suomi teksteillä varustettuna noita Hawaii Five-0 sarjaa blu-ray:nä. Itsellä on nuo 1 ja 2 kaudet, mutta siitä ylöspäin ei meinaa mistään löytää. CDON.comis oli joskus talvella, että 3 ja 4 kauden olisi voinut varata. Mutta ne on nyt poistettu sieltä listoilta. Eikä CDON:in asiakaspalvelu ainakaan tiedä koska kyseiset sarjat tulee blu-ray:nä vaikka monta kertaa on tullutkin asiasta kysyttyä. Mutta jännä, että kyseistä sarjaa löytyy DVD:nä 1-4 kautta. Mutta blu-ray versioita ei ole, kun 1-2 kautta.
     
  3. ipeniemela

    ipeniemela Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.09.2004
    Viestejä:
    797
    Saadut tykkäykset:
    56
    Ei oo suomibd:tä ja tuskin tuleekaan. Ei mee tarpeeksi hyvin kaupaksi. Ei oo suomibd:llä myöskään Da Vinci's Demonsia, Agents Of Shieldiä, Black Sailsia, Hannibalin 2. kautta...
     
  4. Alobek

    Alobek Uusi jäsen

    Liittynyt:
    20.02.2003
    Viestejä:
    695
    Saadut tykkäykset:
    8
    Amerikkalaisessa kolmoskauden julkaisussa näyttäisi olevan suomitekstitykset. Sielläkään ei ole painettu enää neloskautta Blu-raylle. Euroopassa sarjasta on julkaistu BD:t kolmos- ja neloskausista vain Saksassa mutta ilman suomitekstejä.
     
  5. minä-minä

    minä-minä Guest Guest

    Liittynyt:
    20.04.2015
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Okei kiitos. Joo kyllähän se niin taitaa olla, että ei mene enää nuo sarjat niin hyvin kaupaksi, kun on Netflix ja muut palvelut mistä sarjoja voi katsoa. Sama se on Fringe sarjan kanssa, että siitä ei löydy 1 ja 2 kautta suomiteksteillä mutta loput kaudet kyllä löytyy.
     
  6. kazzo

    kazzo Uusi jäsen

    Liittynyt:
    16.08.2012
    Viestejä:
    145
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuo Blu-ray.com:n sivuilla oleva julkaisu neloskaudesta taitaa olla japsijulkaisu, kun tekstitykset japaniksi ja englanniksi?

    http://www.blu-ray.com/movies/Hawaii-Five-0-The-Fourth-Season-Blu-ray/113064/

    Ainakin tuolla on aikoinaan jenkeissä vastaanotettu neloskauden ennakkotilauksia...

    http://www.50undercover.com/2013/07/17/hawaii-five-0-season-4-available-for-pre-order/
     
    Viimeksi muokattu: 07.05.2015
  7. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 737
    Saadut tykkäykset:
    321
    Siinä sitä Wirea nyt sitten olisi: http://www.blu-ray.com/movies/The-Wire-The-Complete-Series-Blu-ray/120000/#Screenshots
    Blu-ray.com antoi 4½ kuvasta. Onhan siinä rae pidetty, mutta screenshoteissakin huomaa lähempää katsoessa, että lievää kompressioartifaktiahan siellä. Paikoin rikkoo rakeen, tekee lieviä blokkeja kuvaan ja kadottaa yksityiskohtia. Sen siitä saa, kun lykkää neljä jaksoa dual-layerille. Shottien perusteella vaikuttaisi kuitenkin hyvin lievältä rakeen koko ja määrä huomioon ottaen, mutta kuitenkin.
     
    Matthew tykkää tästä.
  8. Anathor

    Anathor Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.12.2009
    Viestejä:
    938
    Saadut tykkäykset:
    58
    Onko tietoa milloin Mad Menin viimeiset 7 jaksoa eli Season Seven, Part II julkaistaan?
    Laittakaapa hetimiten tietoa jos joku löytää mainintaa aiheesta vaikka muilta foorumeilta.
     
  9. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Näyttäisi NCIS kausi 12. tulevan rapakon takana sinikiekolle. NCIS LA kausi 1. tulikin hankittua aikoinaan ja PQ oli törkeän hyvä. Sen mukana tuli myös pari alkuperäisen NCIS:n cross over jaksoa mukana, joita katsoi paljon mielummin kuin kökköä TV/DVD-kuvaa.
     
  10. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Game Of Thrones neljä ekaa kautta julkaistaan Dolby Atmos äänillä. Varmaan viideskin , kun vaan ilmestyy. Olen lopettanut elokuvien ostamisen bluraynä, kun odottelen niiden ilmestymistä UHD:nä. Nyt ilmeisesti pitää lopettaa sarjojenkin. Jos vaikka kohta nekin tulevat 4K:na...
     
  11. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Kuten tuolla toisessa ketjussa huomautettiin, GOT on kuvattu kameralla, joka jää alle 4K-reson, joten mahdollinen parannus vs. BD on puhtaasti skaalauksissa.
     
  12. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 737
    Saadut tykkäykset:
    321
    Millaista kuvanlaatua noissa Soul Median Lonesome Dove -sarjoissa on? Entä kuvaformaatti, kuvasuhde ja ääniraita?
     
  13. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    The Knick. Tekisi mieli ostaa Jenkeistä, kun saisi halvemmalla, mutta amazonin sivuilla ja bluray.comin arvostelussa ei ole suomitekstejä. Löytyy ruotsia, norjaa ja tanskaa, mutta ei suomea. Epäilyttävästi 14.9. olisi tulossa suomiteksteillä ja siinä olisi kuitenkin myös nuo samat pohjoismaiset tekstit. Kaksi eri julkaisua, joissa melkein samat tekstit?
     
  14. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Wayward Pines Saksasta... Alphas Japanista.. Alkaa olla aikamoista sompailua katsella televisiosarjat HD:nä.
     
  15. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Z Nation Ranskasta..
     
  16. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    SHIELD 4K-BLURAY:nä! Widescreen ala Wire. Menee vuodelle 2017 mutta aivan sama. Mukavasti alkaa jo muistot hämärtyä. Shawn Ryan valvoo itse.
     
    Sädettäjä tykkää tästä.
  17. Kusni

    Kusni Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.01.2014
    Viestejä:
    717
    Saadut tykkäykset:
    180
    Scanboxin surkimukset julkaisivat Sillan ykköskauden DVD-kotelossa. Saako tuota muista Pohjoismaista Blu-ray -kotelossa? Suomenkielinen tekstitys olisi kiva, mutta pakon edessä tyytynen brittijulkaisuun.
     
  18. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 737
    Saadut tykkäykset:
    321
    Eipä kaiketi, kun muissakin maissa julkaisijana on Scanbox.
     
  19. lepreconn

    lepreconn Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.11.2006
    Viestejä:
    3 370
    Saadut tykkäykset:
    39
  20. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 737
    Saadut tykkäykset:
    321
    Saa nähdä, julkaistaanko myös täällä suomi-subein.