Tulevat julkaisut

Keskustelu osiossa 'Blu-ray & UHD -leffat' , aloittajana sokka, 04.09.2007.

  1. mdk 5.1

    mdk 5.1 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.06.2003
    Viestejä:
    1 014
    Saadut tykkäykset:
    98
    No tietenkin vain Suomeen kun Ruotsissa on ollutkin vähän paremmin levyjä tarjolla. No ei sieltä Ginzastakaan ole ennen näitä mainittuja julkaisuja saanut, joten myös pohjolaan pohjoismaina.
     
  2. Burkitsville

    Burkitsville Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    4 175
    Saadut tykkäykset:
    1 004
    Powerhouse Films, Indicator (Limited Edition) Series 29.6.2020

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 765
    Saadut tykkäykset:
    318
    Jälkimmäistä kovasti odotellut. Tämän hetkinen bluray on aivan kammottavan huono laatuinen julkaisu. Piti heittää kierrätykseen.
     
  4. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 301
    Saadut tykkäykset:
    594
    Onks muuten navaronen tykeistä olemassa hyvää bd-julkaisua, lapsuuden suosikkileffoja :)
     
  5. sokka

    sokka Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    5 765
    Saadut tykkäykset:
    318
    Omasta mielestäni mulla oli sellainen tupla, missä oli Haukat ja Tykit. Kummassakin paska kuva. Ihan joku Nordic julkaisu se oli.
     
    Professional tykkää tästä.
  6. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 726
    Saadut tykkäykset:
    479
    Kun ei näy mitään, niin ei näy mitään...

    T: Vesku
     
  7. ipeniemela

    ipeniemela Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.09.2004
    Viestejä:
    797
    Saadut tykkäykset:
    56
    En jaksa uskoa että Ringu olisi Arrown julkaisema, pikemminkin kaikki merkit viittaavat Universal Sony / NonStopiin, joka julkaisi viime vuoden keväällä Argento-boksin ja on julkaissut tähän asti ilmestyneet pohjoismaiset Jackie Chan, Bruce Lee, Ninja Turtles ja Kung Fu Collection-boksit. Pohjoismaissa on tähän mennessä julkaistu tasan yksi Criterion, Roma. Sekin taisi olla Warnerin julkaisu Criterion-brändättynä.

    Sikäli en siis ole tippaakaan pahoillani, että ostin Arrown Ringu-boksin, siinä kun on erittäin runsaat ekstramateriaalit ja muutenkin AVC-koodattu NonStopin iänikuisen MPEG kakkosen sijaan. Toki jos nyt olisin ekaa kertaa kyseisiä leffoja ostamassa, menisin halvemman mukaan, mutta en missään nimessä kadu sitä, että maksoin aikanaan laadukkaammasta, kuten kävi myös Once Upon A Time In China-boksin kanssa, siitäkin ehdin ostaa Eurekan julkaisun ennenkuin NonStopin halpisversio tuli markkinoille.
     
    Viimeksi muokattu: 08.05.2020
  8. mdk 5.1

    mdk 5.1 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.06.2003
    Viestejä:
    1 014
    Saadut tykkäykset:
    98
    Ei varmasti olekaan mutta aika varmasti kuva ja ääni on samasta lähteestä. En tuosta OUATIC boxistakaan tiedä, mutta ihan mielellään itsekin sen Eureka boxin joku päivä ostaisin. Ei se niin kallis ole, eikä tekstit niin tärkeitä.

    Lähinnä olen tyytyväinen että jotai muutakin kuin Hollywood-studioiden leffoja vielä täällä päin julkaistaan, oli se sitten julkaisuna hyvä tai huono. Nonstop on sentään halpa vaikka julkaisut melko huonoja ovatkin.
     
    ipeniemela tykkää tästä.
  9. Vanha_susi

    Vanha_susi Käyttäjä Blokattu

    Liittynyt:
    24.03.2017
    Viestejä:
    520
    Saadut tykkäykset:
    45
    Kyllä @vps358 on ihan oikeassa. kaikissa postauksissasi niissä keskusteluissa, joita olen lukenut, näkyy vain IMG ei muuta (softa Windows 10 & MIcrosoft Edge) myös minulla. Tekstit voi lukea täysin normaalisti.

    Että täysin asiatonta kiukuttelua sinulta. Minä uskon nimittäin, että hyvin useat käyttävät täällä windosia ja sen selaimia. Uskon myös, että useimmat kuten minä eivät välitä paskaakaan siitä, että kuvat eivät näy. Tosin jos joku siitä huomauttaa, niin silloin pitää katsoa peiliin, ei kiukutella.

    Ehkä ongelmasi onkn juuri siinä, että nimenomaan sinä käytät softaa, että käytät "ikälopulla mobiilisoftalla, johon päivitystäkään ole ollut saatavilla kohta kymmeneen vuoteen" viestiesi tekemiseen, jos ymmärsin oikein?

    Niin, että minä pyydän sinua hieman skarppaamaan, jos oikeasti haluat, että joku voi katsella niitä postaamiasi kuvia. Ääniä, en voi kuunnella omalla kohta 8 vuotta vanhalla tornimallisella PC:lläni, koska siinä ei ole kaiuttimia.
     
    Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 11.05.2020
  10. KILLPATRICK

    KILLPATRICK Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    28.01.2010
    Viestejä:
    6 446
    Saadut tykkäykset:
    1 213
    Minulla noi Burkitsvillen kuvat näkyy. Ihan mielelläni olen kansitaidetta katsonut, mutta voisiko ne olla vähän pienempiä? Täyttävät koko ruudun tai ylikin ja jos kuvia on monta peräkkäin, niin se hankaloittaa sivun käyttöä.

    Eli onko vika suden ja vps358 laitteistossa?
     
  11. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 726
    Saadut tykkäykset:
    479
    Pikemminkin foorumilla on setterit ja pointterit sekaisin joissain tietyissä kejuissa.
    Samaa mieltä niitten kuvien koosta, voisivat olla pienempiäkin.
     
  12. Pulse+

    Pulse+ Käyttäjä

    Liittynyt:
    11.03.2004
    Viestejä:
    632
    Saadut tykkäykset:
    95
    Samaa mieltä, yleensä tieto julkaisusta ja linkki riittää. Kansitaiteet voivat olla hienoja, mutta niitä voisi ihastella linkin takaa halutessaan.
     
  13. ISPF3.4

    ISPF3.4 Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    3 258
    Saadut tykkäykset:
    612
    Minulla näkyy kuvat: Win10 + Chrome, Edge, IE, Firefox.
    Minä pidän siitä, että kuvat ovat heti nähtävissä, mutta saisivat olla pienempiä.
     
  14. Vanha_susi

    Vanha_susi Käyttäjä Blokattu

    Liittynyt:
    24.03.2017
    Viestejä:
    520
    Saadut tykkäykset:
    45
    En tiedä. Minulla on automaagisesti viimeisimmät päivitykset. Yleensä kaikki toimii todella hienosti ja käsittääkseni toisten liittämät kuvat näkyvät miulla. En ainakaan ole niissä huomanut tekstiä IMG. Joissain on sinisellä IMG, joka on linkki. Kun sitä linkkiä klikkaa, niin kuva aukeaa.

    Tyttö on säätänyt tämän toimivaksi. Kysyn häneltä, kun pääsee taas jenkeistä käymään täällä. Itse en muuta mitään, jos ei ole ehdoton pakko, niin kauan kun muut toimii.
     
    Viimeksi muokattu: 09.05.2020
  15. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 726
    Saadut tykkäykset:
    479
    Usko huviksesi, kummankaan laitteistossa, sinun tai minun, ei ole vikaa, vika on jossain foorumin syvyyksissä ja ilmenee vain satunnaiselle joukolle selaajia satunnaisissa viestiketjuissa...

    T: Vesku
     
  16. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Sivuhuomiona mobiilissa ainakin Tapatalk näyttää kuvat ok.
     
  17. Vanha_susi

    Vanha_susi Käyttäjä Blokattu

    Liittynyt:
    24.03.2017
    Viestejä:
    520
    Saadut tykkäykset:
    45
    Poistin viestistä kaikkki (a)siattomuudet.

    Jos Viesti olisi ollut tuo, mitä jäi jäljelle, se olisi ollut hyvin muotoiltu ja asiallinen sekä selittänyt tilanteen tyhjentävästi. Ja minä ainakin olisin arvostanut sitä täysin eritavalla kuin sinun varsinaista purkaustasi. Uskon, että en ole siinä missään nimessä yksin.

    Se olisi myös lisännyt ymmärrystä siihen, miksi viesteissä oli tarkoitus olla vain kuva. Sekä lisännyt kiinnostusta viestejäsi kohtaan sekä niiden viestien arvoa elokuvista ja niiden ennakkotiedoista kiinnotuneilla lukijoille.

    Ilman tuota lisäystä kiinnostus pelkkiä IMG tekstejä kohtaan on nolla. Sen varmaan ymmärrät itsekkin. Kun siihen lisätään vielä kohtuuton ja täysin asiaton kiukuttelu ja törkeä kielenkäyttö, vie se arvon kaikilta viesteiltäsi ja saa lukijat suhtautumaan niihin täysin torjuvasti.

    Se on mielestäni iso harmi, koska periaatteessa minun mielestäni toisella asenteella ja käytöksellä viestisi olisivat tosi arvokasta ja kiinnostavaa luettavaa siitä, mitä on odotettavissa elokuva rintamalla.

    Pahoittelut, että ymmärsin viestisi lopun väärin, et siis lähettänyt viestiä "ikälopulla softalla", vaan testasit näkyykö se viesti sillä, oliko nyt oikein?

    Vielä O(ff) T(opic)
    Se minua vielä ihmetyttää, mitä sen IMG tekstin sijalla pitäisi olla? Itse kuva vai linkki kuvaan? Ja miksi toisten liittämät kuvat näkyvät minulla joko itse kuvana tai linkkinä siihen kuvaan? Alkoi vähän kiinnostamaan tuon yllä olevan selityksen vuoksi.
     
  18. Burkitsville

    Burkitsville Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    4 175
    Saadut tykkäykset:
    1 004
    Oli.

    Itse kuva. En ole algoritmien käyttölogiikan asiantuntija, joten...
     
  19. Vanha_susi

    Vanha_susi Käyttäjä Blokattu

    Liittynyt:
    24.03.2017
    Viestejä:
    520
    Saadut tykkäykset:
    45
    Ei siitä matemattisen logiikan ymmärtämisestä ole hyötyä ns.arkipäivän asioiden (siis ihmisen ja niiden käyttämän kielen) ymmärtämisessä. Itse asiassa siitä on haittaa, koska jotta ymmärtäisi asian, pitää se ymmärtää ns.pilkun tarkasti selitettynä. Muuten menee ohi niin, että viheltää ja lisäksi tuo piirre tekee vähän tosikoksi.

    Mutta mallien ja tilastojen kassa se on ns. poikaa.

    Siksi tarvitsin sen tiedon, että kirjainten IMG tilalla piti olla se kuva. Kiitos selvennyksestä.
     
  20. Burkitsville

    Burkitsville Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    4 175
    Saadut tykkäykset:
    1 004
    Niille jotka jäi nuolemaan näppejään trokarien mielivallan alle A-koodilukitun julkaisun myydessä loppuun, Arrow julkaisee rajoitetun painoksen Creepshow:sta kahdella eri värikonseptilla varustettuna, joista toinen on Arrow kauppa eksklusiivi. Molemmat B-alueen julkaisuja.

    LINKKI

    [​IMG]

    LINKKI (Arrow kauppa eksklusiivi!)

    [​IMG]


    William Lustig on varmentanut viimeisimmässä Shock Waves popcast:ssä vieraillessaan Vigilante - Yön soturit (1982), Les lèvres rouges a.k.a. Daughters of Darkness (1971) sekä The Final Countdown - Hurrikaani (1980) olevan 4K restaurointityön alla, joista Daughters of Darkness:n status on tiedotettu jo aikoja sitten. Jos huhuihin on luottaminen, niin kyseessä tulee olemaan Blu-ray/UHD Combo julkaisut.

    Tämä on erityisen tervetullut uutinen kauan ja hartaasti päivitystä odotetulle Vigilante:lle, jonka edellinen restaurointi jätti kuvatekniseen kokonaisuuteen mustan lähes tukkoon, muista muotoseikoista mainitsemattakaan.
     
    Viimeksi muokattu: 16.05.2020