Tulevat 4K UHD julkaisut

Keskustelu osiossa 'Blu-ray & UHD -leffat' , aloittajana sokka, 19.11.2016.

1. sokka

sokka Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    253
    No eipä ole juuri jälkipolville kerrottavaa. Tuon takia ei kannata kyllä levyä hankkia.

2. Burkitsville

Burkitsville Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    201
    ^ Syy Psykon uusintajulkaisun leikkaamattoman version hankintaa ajatellen lienee useimmille periaatteellinen; oikeus ohjaajan alkuperäiseen visioon sen sensuroimattomassa muodossa. Seikka, joka pätee varmasti monen kirjavaan määrään kaltaisen statuksen omaavissa julkaisuissa. Muutamat lisäsekunnit harvoin muuttaa maailmaa, mutta elokuvaharrastajille niillä voi olla perustavanlaatuinen merkitys monessakin mielessä.

3. sokka

sokka Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    253
    Usko pois. Kyllä minä olen kiinnostunut leffojen leikkauksista ja haluan aina sen pidemmän version. Tässä tapauksessa nuo kohdat on aika naurettavan pieniä ja olemattomia.

4. Burkitsville

Burkitsville Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    201
    Paholainen piilee yksityiskohdissa, jotka korostaa kokonaisuutta.

Vähäpätöisemmistäkin elokuvista leikkaamattomia versioita hankittu. Kyseessä kuitenkin Psyko, mutta kukin tavallaan.

5. jodorowsky

jodorowsky Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    79
    Itse kuulin vasta tämän julkaisun mainoksen yhteydessä että se on sensuroimaton. Olin luullut jo tästä aiemmasta että sitä ei olisi sensuroitu, ihmeen kauan on kyllä mennyt jos psyko on saatu markkinoille vasta nyt sensuroimattomana. Pistää miettimään että miksi vasta nyt mitkä ovat syyt?

En kyllä itse aio hankkia kun ei ollut aiemmin tietoa että tätä olisi sensuroitu. En yleensä enää hanki noista vanhoista elokuvista muutenkaan uusia painoksia ja kun tämä elokuva ei muutenkaan ole kovinkaan hyvä. Ei ole tullut kuin kerran katsottua tämä dvd mikä minulla on ja voin melko varmasti sanoa että en tätä leffaa toista kertaa enää jaksa katsoa.