"Olen kurdt ja minä kommentoin jokaisen viestiin. Olen ylpeä itsestäni kun vietän koko elämäni dvdplazassa kirjoittaen 5.5 viestiä päivässä ja sekaantuen jokaisen mielipiteeseen ja yritän muuttaa maailmaa minun kaltaisekseni."
Heheh. Voi lapsi parka. 5.5 viestiä tulee helposti kun duunissa öllöttää päivän ja sitten illalla himassa kattoo new posts ja niitä on se 6 sivua. Siinä on muutama threadi missä voi juttua heittää. Et varmaankaan ole vielä ala-asteelta päässyt, joten en luota oikein matemaattisiin kykyihisi. Eli siis yhdellä sivulla on 30 threadia. Se kertaa 6, tulee 180. Jos kirjoitan 5.5 viestiä per päivä, vastaan noin 3% noista threadeista. Niin mitä olit sanomassa? Haha. Taisi osua arkaan paikkaan kun noin rupesi itkettämään? Käyhän nykäsemässä tarhatätiä hihasta niin ottaa syliin.
Noniin! Ennen juhliin lähtemistä on hyvä juhlistaa täällä tonnin kerhoon pääsemistä. Kiitos kaikille, että teitte tämän mahdolliseksi. :love:
Ja tämän viestin myötä tuli minullakin 1000 viestiä täyteen Nyt voi sitten hyvin mielin poistaa kaikki 500 turhaa viestiä