Olen tuossa miettinyt vähän kaiutin päivitystä. Hintaluokka ois about 500€/pari. Olen tuossa miettinyt joko Wharfedale Diamond 10.5 vs Audio Pro Wigo 160. Onko kukaan teoriassa teastannu noita et minkälaiset hyvät ja huonot puolet nuissa olisi? Hintalaatu suhdetta jne jne. Kaiuttimet tulis lähinnä elokuva ja musiikki käyttöön ja jonkinverran konsoli pelaamista varten. Suosituksia otetaan kanssa vastaan ja nimenomaan tornikaiuttimista.
Ei tarvitsisi tehdä suotta uusia ketjuja tämmöisistä. Kohtuulliset lattiakaiuttimet 500€-750€, Wharfedale Diamond 10.x -kaiuttimet, Ja vielä lisää vastaavia löytyy tästä.
Jooh no ton 10.x ketjun jo lueskelinkin tos joku aika sitten mut mun mielest siin oli vaan aikalailla pelkästään noita wharfedalen kaiuttimia. Toi kohtuulliset lattiakaiuttimet topic menny ohi mut jospa sieltä löytyy posti jossa joku on verrannu juuri noita kahta merkkiä toisiinsa. Jos ei niin kiitos yrityksestä... No tulipa sekin luettua läpi ja suurin osa siell suosittelee juuri lähempänä 750€ olevia kaiuttimia eikä lähempänä 500€.. Ja on siin aika iso hintaero kun summat on noin pieniä vai oletko erimieltä? Ja ei ollu käyttökokemuksia Wigo 160 vs Diamond 10.5. Mielelläni menisin toki itse kuuntelee mutta lähin Wharfedalen myyjä on about 200km päässä joten ei kehtais matkustaa tota matkaa jos täältä löytyy joku jolla jo on kokemuksia nuista kaiuttimista.