Topfield TF600PVRc vaiko TF500PVRC?

Keskustelu osiossa 'Topfield' , aloittajana juha-pekka.jaas, 11.11.2010.

  1. juha-pekka.jaas

    juha-pekka.jaas Guest Guest

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    104
    Saadut tykkäykset:
    2
    Pitäisi hommata uusi Toppari lauenneen 5100en tilalle, kumpaako boksia suositellaan?
     
  2. mabe

    mabe Uusi jäsen

    Liittynyt:
    03.12.2003
    Viestejä:
    789
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kuussatasessa ei ole paljoa etuja 500seen nähden. Wlan on, mutta on hidas. Jos vanhan boksin kanssa on tottunut käyttämään usbia, niin ei paljoa ole wlanista hyötyä.

    Itselläni on 600, wlan on pääosin tappien siirtoon käypä laite. Jos meinaa ohjelmia siirtää, niin on aika tuskaisen hidas.
    (Vähän kolmatta vuorokautta siirteli alfredien 52 jaksoa sitä kautta. Jaksot kuitenkin sen 24min kappale, joten ei oikein päätä huimaa.)

    Tarkempana tietona vielä koneen toiminnasta itsellä:
    600 toimii welhon verkossa ihan mukavasti, kun on patchännyt cablereadyllä uusimman 3.41 firmiksen. Plasma, quickjump, automove, tapcommander ja mpdisplay on koneessa.
    Wlan pelaa, wep ja wpa salaukset tuettuna. Ei siis wpa2 jota monet laitteet käytäisivät. Kone lämpenee jonkun verran ja samat perusviat on siinä kuin vanhoissakin malleissa.

    Harvoin tulee 0mb tallennuksia, onkohan ollut yhtään tänä vuonna. Eli melko luotettava koje on ollut. Pari kaatumista tallennuksen alussa on ollut, plasman 'jatka sähkökatkon jälkeen' ominaisuus on paikannut suurimmat tappiot. Täyttä luottamusta vehkeeseen ei silti ole, ja dreambox kutkuttelee takaraivossa.
     
  3. lasset

    lasset Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2010
    Viestejä:
    39
    Saadut tykkäykset:
    0
    Saako kuussatasta enää mistään?

    Olen ymmärtänyt, että sen myynti olisi lopetettu. (Ei varmaan kaipaamaan jää kukaan)

    Viissatasen itse ottaisin noista vaihtoehdoista. Viissatasen virtalähde vaatii tuunausta, sen jälkeen siitä saa kelpo pelin.
     
  4. juha-pekka.jaas

    juha-pekka.jaas Guest Guest

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    104
    Saadut tykkäykset:
    2
    Ainakin veikonkoneen sivuilta löytyy vielä tuo kuussatanen, mutta olen päätymässä kanssa viissataseen. Mitäs tuunausta virtalähde tarttis? Tosin ei taida viitsiä tuunailla ettei takuu mene heti kättelyssä :)
     
  5. lasset

    lasset Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2010
    Viestejä:
    39
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei sitä boksin kaatuilua jaksa erkkikään kattoa. Mie olen sen verta hullu, että avasin boksin ja parantelin. Menkööt sitten vaikka takuut. Neuvot tuunaukseen sain ton artikkelin kirjoittaneelta hemmolta privana http://tinyurl.com/3a6v4ov (Kohta saan vaan turpaani täällä mainostamisesta, vissiin jo kolmas kerta kun mainitsen ton kirjoituksen...ei ole muuta suhdetta tuohon kuin että noudatin noita neuvoja + mitä privana sain tolta KM:ltä vinkkejä)