[Arkistoitu] Topfield TF6000CoC

Keskustelu osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana Noir, 03.09.2006.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Noir

Noir New Member Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    0
    Sain tänään Topfieldin maahantuojalta tietoa, että ko. boxiin on piakkoin tulossa päivitys, joka korjaa Ylen tekstitys ongelmat.
    Päivitys julkaistaan suoraan kaapeliliittymästä ladattavaksi.

Päivitys on parhaillaan testaus/fiilaus vaiheessa.

Tämän samaisen infon laitoin aiemmin tänään myös tuonne suomi24:n foorumiin.

2. username

username New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Onko tietoa missä ohjelmistoversiossa tuo ylen tekstitysongelma ilmenee?
    Omassa boksissani on käsittääkseni ohjelmistoversio 1.17 enkä ainakaan vielä ole havainnut tekstityksen puuttumista, toisaalta boksi on ollut vasta pari päivää käytössä... täytyy varmaan koputtaa puuta:hitme:

3. trent67

trent67 New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Kannattaa suhtautua hyvin varauksella noihin maahantuojan lupauksiin päivityksistä. TF-3000Cot:n päivitystä on lupailtu mulle loppuvuodesta 2004 saakka ja TF-4000CoC:n päivitystä on lupailtu alkuvuodesta 2005 saakka. Eipä ole vaan näkynyt. On se kumma, että lähes samojen boxien 3000, 4000 ja 6000 sarjojen eri versioiden tekstityksiä ei saada kuntoon jo ennen kuin laite tuodaan myyntiin.

4. Noir

Saadut tykkäykset:
    0
    Itselläni on sama versio ja tekstitys mättää. Etenkin kakkosella ja Teemalla?

Minulle ilmoitettiin eilen sähköpostilla, että tuleva päivitys on testauksessa ja julkaistaan jonkin viikon kuluttua.
    Päivitys nimenomaan poistaisi nuo tekstitys ongelmat.

5. karip

karip New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Mistä olette saaneet 1.17 version? Itselläni on 1.11. Vaikka ei taida olla ainakaan tekstitykseen apua mutta kuitenkin.

6. toukka

toukka New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, kyselin 6000coc:n päivitystä tekstitysongelmaan jo kesällä ja silloinkin maahantuoja kertoi päivityksen olevan tulossa. Taitaa olla vakiovastaus...

Jotain toivoa voi kuitenkin olla: sain softasta uuden testiversion testattavaksi ja siinä tekstitys kyllä toimii huomattavasti paremmin.

7. Noir

Saadut tykkäykset:
    0
    1.11 on latausohjelman versio ja tuo 1.17 on se varsinainen softa.

8. username

username New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Miten tuo tekstitys mättää, puuttuuko kokonaan? Omassa boksissani on tekstitys hetken poissa kun käy katsomassa epg:tä tai kanavan vaihdon jälkeen, muuten on toiminut hyvin kaikilla kanavilla.

9. Noir

Saadut tykkäykset:
    0
    Hetkittäin ja liian usein jättää tekstittämättä. Myös kanavan vaihdon jälkeen kiusallista kuppaamista.

10. lahna

lahna New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Katsopas kokeeksi Kova laki kakkoselta joskus. =) Siinä on alussa pitkä pätkä tekstiä, jonka pitäisi olla ruudun ylälaidassa, mutta ainakin oma TF6000Coc jättää iloisesti näyttämättä.

Älähtäkääpä sitten, kun päivitystä on jaossa...

-o

11. ÄrKoo

ÄrKoo New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    No hyvä että tuli tämä esiin nyt, olin juuri ostamassa kahta 6000 kaapeli versiota...pitäiskö sittenkin ottaa Humaxin fox?? Onko tämä tekstitys ongelma myöskin 5100 C:ssä

Niijja koskahan se päivitys sitten tullee...siis se joka toimii...oikeasti??

12. van Hanen

van Hanen New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä olin yhteydessä maahantuojaan, lähettivät sähköpostilla ohjelmaversion 1.22. Nyt toimii teksti jopa Kovan Lain alussa, eli tekstit näkyvät kuvaruudun ylälaidassa. Samalla sanoivat syksyllä tulevan uuden version, joka päivittyisi ko. laitteeseen kaapeliverkon välityksellä.

13. sampmikk

sampmikk New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    TF6000COT_Finland_30052_20060825.tfd
    (Size : 784KB)

(1) System ID : 30052
    (2) Loader Version : c1.17
    (3) Device Version : v1.0.39
    (4) Application Version : TF-CCMFT 1.22

TF6000COC_Finland_40052_20060825.tfd
    (Size : 792KB)

(1) System ID : 40052
    (2) Loader Version : c1.11
    (3) Device Version : v1.0.41
    (4) Application Version : TF-CCMFC 1.26

Kenelläkään kokemuksia näistä? Lähinnä kiinnostaa poistaako tuo T-mallin päivitys YLE:n tekstitysongelmat?

14. sampmikk

sampmikk New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Kokeilin tuota T-mallin päivitystä sitten itse. Pikaisen testauksen jälkeen tekstitykset toimivat paremmin, mutta eivät edelleenkään täysin ongelmitta. Vanhan firmwaren versio oli 1.13 (Application Version). Mitään huonoja sivuvaikutuksia en ole havainnut.

15. ATD

ATD Member

Saadut tykkäykset:
    1
    mä laitoin ton päivityksen mun C-boxiin.. huomasin mielenkiintosen ilmiön, että kun laittaa boxiin virrat niin ruutuun ilmestyy noin kahdeksi sekunniksi semmonen virheä Raision logo mis on joku lehmä ja kala ja jotain.. mistähän moinen tullut?

entä onko Dolby Digitalin toimivuudesta tullut mitään uutta näiden päivitysten myötä?

16. dumber

dumber Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ainakaan minulla auttanut päivitys (1.26) Dolby Digitalin toimivuuteen. Hiljaista on edelleen...

17. tuunaaja

tuunaaja Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Onko tässä boksissa mahdollista vaihtaa kanavaa yhdellä napilla nopeasti? Eli jos haluan vaikka vaihtaa kanavaa ykköseltä neloselle, niin ei tavitsisi odottaa hetkeä sen takia, että boksi odottaa mahdollista toista numeropainallusta.

18. mig-71

mig-71 New Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Taisi olla 7-napin alapuolella semmoinen valkoinen "ympyränuoli"-nappula, jolla voi kikkailla kahden viimeksi katsotun kanavan välillä.

19. Blondie

Blondie Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Juurikin näin! Luetaan sitä käyttöohjetta ;)

20. tuunaaja

tuunaaja Member

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, mutta en mä sitä kysynyt. :weep:

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.