The Godfather Collection (Blu-ray)

Тема в разделе "Blu-ray & UHD -leffat", создана пользователем E. P., 18 сен 2008.

  1. 9874576348

    9874576348 Guest Guest

    Loistavaa asiakaspalvelua. Itse sain Amazon.co.uk:lta rahat takaisin tuosta boksista ja saan pitää sen itselläni, eikä tuon rikkinäisen levyn vaihtaminen maksa mitään, joten muutamalla sähköpostiviestillä (tai niiden ansiosta) sain ko. boksin ilmaiseksi :)
     
  2. tuom

    tuom Guest Tukijoukot Guest

    Регистрация:
    24 дек 2005
    Сообщения:
    206
    Симпатии:
    0
    Onkos joku saanut palautetta tuolta Godfather2.discrecall@technicolor.com -osoitteesta. Itse pistin spostia viallisesta levystä pati päivää sitten, mutta eipä ole kuulunut vielä mitään.
     
  3. Jeukkuli

    Jeukkuli Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    26 фев 2004
    Сообщения:
    1.867
    Симпатии:
    10
    Torstaina aamukahdeksalta lähetin kyseiseen osoitteeseen viestin koskien toimimatonta kakkoslevyä (toisto jämähti kohdassa 1:41:xx ja jatkui kunnolla 1:56:xx tjsp), mukana osoitetietoni sekä liitetiedostona skannattu ostokuitti. Vajaat viisi tuntia myöhemmin pätkähti seuraava viesti:

    "Dear Sir, Madam,

    Thank you for your claim regarding the faulty Godfather Part 2 BluRay disc contained within the Godfather Trilogy Boxed set.

    We apologise for the inconvenience caused to you as a result of this matter.

    In order to process your claim, we need you to always quote the Unique Reference Number (URN), shown above in all your correspondence with us. Please include the URN in the subject field of all your e-mails.

    We will send through the post as soon as possible your replacement disc along with a freepost envelope for the bad disc if you could kindly return this to us.

    Thank you in advance for your co-operation.

    Kind regards,

    The disc replacement team"

    Ei voi moittia hitaasta vastauksesta, saas nähdä milloin korvaava levy tulee. Ja boksi oli ostettu Amazon Marketplacen kautta Directoffers UK:lta.
     
    Последнее редактирование: 12 дек 2009
  4. But anyway

    But anyway Guest Guest

    Регистрация:
    11 сен 2002
    Сообщения:
    35
    Симпатии:
    0
    Mulle tuli samalta instanssilta, mutta hiukan erilainen kirje:
    "Dear Sir, Madam,

    Thank you for your claim regarding the faulty Godfather Part 2 BluRay disc contained within the Godfather Trilogy Boxed set.
    We apologise for the inconvenience caused to you as a result of this matter.
    In order to process your claim, we need you to always quote the Unique Reference Number (URN), shown above in all your correspondence with us. Please include the URN in the subject field of all your e-mails.
    In order to receive a free replacement disc, we must first see some form of proof of purchase.
    For example: provide details of when/where you purchased the Boxed set plus a scanned copy of your receipt or a retailer order number.
    If you are unable to provide this, we will require you to send the faulty disc back to us using our FREEPOST service before we send you the replacement disc.
    In addition, in order to assist us with the root cause investigation, please can you answer the following questions:
    - Did the Godfather Part 2 BluRay disc work the first time you played it? Yes/No
    - Did the disc stop working after you playing it for a while? Yes/No"

    Ja sitten pyydettiin vielä osoitetiedot päälle.

    Eli ei tarvitse lähettää vanhaa levyä, jos toimittaa pyydetyt tiedot, kuten tuossa aiemmassa viestissä todettiin.

    Ile
     
  5. 9874576348

    9874576348 Guest Guest

    "Dear Sir, Madam,

    I am writing to you to confirm that your claim has been processed successfully and that a replacement disc has been sent on Friday by mail for your attention.

    Many thanks

    Regards

    The disc replacement team"

    Sitten vaan odotellaan :)
     
  6. But anyway

    But anyway Guest Guest

    Регистрация:
    11 сен 2002
    Сообщения:
    35
    Симпатии:
    0
    Jep, sama kohtelias postaus tuli mullekin, eli noin sitä pitää!:thumbsup:

    Ile
     
  7. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.059
    Симпатии:
    155
    Jippii tännekin tuli tuo :thumbsup:
     
  8. hkj

    hkj Avatar Tukijoukot Guest

    Регистрация:
    10 сен 2003
    Сообщения:
    4.126
    Симпатии:
    0
    Tännekin tulossa uusi kakkoslevy.

    Pazze:
    Aika reilusti näitä viallisia näyttää olevan ;)
     
    Последнее редактирование: 15 дек 2009
  9. Pazze

    Pazze Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    16 сен 2003
    Сообщения:
    5.019
    Симпатии:
    153
    Oliskohan jollekin muullekin vielä tulossa? Olis vaan kiva tietää.
     
  10. 9874576348

    9874576348 Guest Guest

    Sieltähän se postin mukana tuli. Pelkkä BD, ei kansia. Mutta parasta kaikessa, eli sehän toimii niinkuin pitääkin :thumbsup:

    Mukana tuli palautuskuori ja pyysivät, että lähetän rikkinäisen levyn sillä takaisin. Postimaksut yms maksettu, mutta kai tuo täältä kekkoslovakiasta lähtee brittejä kohti, ettei vaan jäisi itellan huostaan? ns. suomimaksut maksamatta?
     
  11. Jeukkuli

    Jeukkuli Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    26 фев 2004
    Сообщения:
    1.867
    Симпатии:
    10
    Laita menemään siinä kuoressa, kuten minäkin tein. Jos heiltä on mahdolliset "suomimaksut" maksamatta, niin omapahan on ongelmansa.
     
  12. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.059
    Симпатии:
    155
    Sitten on varmaan myös kiva tietää että ehjä Kummisetä II (pelkkä levy) saapui minullekin.
     
  13. Pazze

    Pazze Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    16 сен 2003
    Сообщения:
    5.019
    Симпатии:
    153
    Just tällaisia viestejä on kiva lukea! Ja loppuun pakollinen :thumbsup:
     
  14. claude

    claude Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    4 дек 2003
    Сообщения:
    1.082
    Симпатии:
    6
    Hei! Mulle ei ole vielä tullut. Toivotaan, että tulee huomiseksi ;) Kiitos Pazze kun välität.
     
  15. Picard

    Picard Guest Guest

    Регистрация:
    4 фев 2002
    Сообщения:
    69
    Симпатии:
    0
    "If you are unable to provide this, we will require you to send the faulty disc back to us using our FREEPOST service before we send you the replacement disc."

    Suomen posti ei vaan tunne mitään "FREEPOST" palvelua.Eli itse joutuis maksamaan postimaksut.
     
  16. KenSu

    KenSu Vakiokasvo

    Регистрация:
    6 сен 2005
    Сообщения:
    872
    Симпатии:
    0
    Ei ole tullut mullekaan. Mutta äsken tuli kakka. :thumbsup::thumbsup:
     
  17. claude

    claude Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    4 дек 2003
    Сообщения:
    1.082
    Симпатии:
    6
    Ei muuten Pazze tullut tänäänkään levyä. Ehkä huomenna...
    Mutta minkälainen? Vähän tarkemmin voisi kertoa, avoimia kysymyksiä jää turhan paljon :grr:

    Edit: Leterface, avoimet kysymykset koskivat KenSun tuotosta.
     
    Последнее редактирование: 16 дек 2009
  18. Leterface

    Leterface Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    10 апр 2007
    Сообщения:
    5.059
    Симпатии:
    155
    Pelkkä irtonainen levy tietokoneohjelmista tutussa paperi-muovi "kuoressa".

    Itsellä olisi sitten mahdollisuus hankkia vielä toinenkin Kummisetä II BD ilmaiseksi..jos jaksaisi ja viitsisi..:p
     
  19. trgo

    trgo Lähes henkilökuntaa

    Регистрация:
    11 апр 2005
    Сообщения:
    1.534
    Симпатии:
    5
    Amazonista tilasin boksin. Ja boksi on ainakin numeroiden mukaan tuota vikaherkkää versiota. Amazonista ei tullut mahdollisesta viasta varoittavaa mailia. Äsken sitten testailin tuota kakkososaa, jostain alle 1h40min -> 1h47min22sec(uuden kappaleen alku) asti ainakin toimi ihan moitteetta. Soittimena sonyn 350.
     
  20. ju5u

    ju5u Guest Guest

    Регистрация:
    3 дек 2009
    Сообщения:
    12
    Симпатии:
    0
    Tänään tuli Amazonista boksi ja pitihän sitä kakkoslevyä sitten kokeilla. Hyvin näyttäs pyörivän kun PS3:lla kokeilin. Jostain 1:39:xx katoin chapterin loppuun (1:47:22).