The Animatrix

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana The_Daywalker, 27.03.2003.

  1. The_Daywalker

    The_Daywalker Käyttäjä

    Liittynyt:
    01.03.2003
    Viestejä:
    1 003
    Saadut tykkäykset:
    2
    Aikooko kukaan täällä minun lisäksi hankkia tuota Animatrixisia? Ja tiedääkö kukaan milloin se julkaistaan suomessa? Jos ei julkasta ajoissa niin hankin tuon jenkkiversion.

    Ainakin minua kiinostaa tuo Matrixin syntytarina. Ja muut osat ainakin trailerin perusteella lupaavalta vaikutti. Kun löytyy 9 osaa jotka on tehty: Anime tyyliin sekä CGI:llä.
     
  2. glottis

    glottis Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2001
    Viestejä:
    4 650
    Saadut tykkäykset:
    5
    Mikä nottei... olen vain nähnyt Animatrix puffia tuossa Matrix ReVisitedissä - mielenkiinnolla odotan.
     
  3. wacce

    wacce Guest Guest

    Liittynyt:
    31.01.2003
    Viestejä:
    65
    Saadut tykkäykset:
    0
  4. Vode

    Vode Guest Guest

    Liittynyt:
    07.09.2001
    Viestejä:
    387
    Saadut tykkäykset:
    1
  5. Slash80

    Slash80 No Life! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    19.04.2001
    Viestejä:
    2 841
    Saadut tykkäykset:
    1
    dvdon.com:ssa tuo oli jo ennakkotilattavana, julkaisupäivämäärää en muista, mutta touko, kesäkuussa se oli. Matrix pelikin on ainakin Xboxille ennakkotilattavana tuossa samaisessa paikassa. Pelihän on oma itsenäinen osa tuota Matrix tarinaa.

    edit:

    Toki nuo tulee varmana ostettua. Toivotaan, ettei peli kaadu lisenssipeli kiroukseen
     
  6. Drokk

    Drokk Guest Guest

    Liittynyt:
    07.11.2001
    Viestejä:
    1 576
    Saadut tykkäykset:
    4
    DVDboxoffices Animatrix näyttäis ilmestyvän kesäkuun alussa. DVDonilla on samaten kesäkuun alus ja sieltä selviää myös, että suomitekstit on paketissa.
     
  7. Laffer

    Laffer Guest Guest

    Liittynyt:
    04.09.2001
    Viestejä:
    2 308
    Saadut tykkäykset:
    2
    Komean näköistä oli meininki. Tosin itse en paljon animesta välitä. Siis onko tulevissa jaksoissa välillä animea ja välillä CGI juttuja vai mitä? Jakso tosin oli todella lyhyt.
     
  8. gaston

    gaston Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.10.2001
    Viestejä:
    3 485
    Saadut tykkäykset:
    80
  9. Vode

    Vode Guest Guest

    Liittynyt:
    07.09.2001
    Viestejä:
    387
    Saadut tykkäykset:
    1
    Juuei. CGI pätkiä ei tule jatkossa. Loput jaksot ovat ihan "käsin" piirrettyjä. Varmaan tietokonetta on niissäkin käytetty mutta kuitenkaan samanlaista visuaalista tykitystä ei ole jatkossa :(
     
  10. Stormrider

    Stormrider Guest Guest

    Liittynyt:
    16.08.2002
    Viestejä:
    302
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eilenhän tuli Matrixin jälkeen tuo "The Final Flight Of The Osiris" jakso Animatrixista.

    Olin kyllä nähnyt sen jo (olin katsomassa Dreamcatcherin).
    Hienoltahan se näytti, toivottavasti muutkin osat ovat yhtä hyviä.
     
  11. Laffer

    Laffer Guest Guest

    Liittynyt:
    04.09.2001
    Viestejä:
    2 308
    Saadut tykkäykset:
    2
    Damn. Voi olla että jää sitten loput katsomatta varsinkin jos ovat animetyylisiä.
     
  12. hellfire

    hellfire Guest Guest

    Liittynyt:
    31.10.2002
    Viestejä:
    18
    Saadut tykkäykset:
    0
    Löytyykö tietoja mihin vaiheisiin animatrix sijoittuu. Eli voiko kaikki katsoa läpi vai spoilaako mahdollisesti jompaa kumpaa jatko-osaa.
     
  13. Bulli

    Bulli Guest Guest

    Liittynyt:
    04.01.2003
    Viestejä:
    2 083
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kyllä tuo The Animatrix-dvd meni ostoslistalle heti kun näin tuon maikkarin esittämän. Ja animetyyli on vain plussaa, vaikka hienolta näytti noinkin.
     
  14. mdk15

    mdk15 Guest Guest

    Liittynyt:
    31.10.2001
    Viestejä:
    37
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei, pitäisi näiden Animatrix jaksojen spoilata kumpaakaan leffaa, mutta tosiaan tässä vaiheessa on kenenkään paha mennä sanomaan kerta ei olla vielä niitä jatko-osia nähty. [Ainakaan The Second Renaissance ei spoilaa, kerta sijoittuu ajallisesti koneiden nousun vuosiin.] Kun taas Detective Story:ssa on mukana Trinity, mutta ainakan intse en kokenut hänen läsnäoloaan spoilaavana.
     
  15. Negotiator

    Negotiator Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    30.09.2002
    Viestejä:
    1 872
    Saadut tykkäykset:
    2
    Eilen jäi animatrix näkemättä, mutta silti tuo on laitettu yhdeksi heti julkaisupäivänä ostettavista dvdstä :) 3.6. tuo tulee ja silloin onkin jo Reloaded ainakin nähty joten ei spoileri vaaraa ole. Tosin ei taida olla muutenkaan.
     
  16. Pete_83

    Pete_83 Guest Guest

    Liittynyt:
    31.12.2000
    Viestejä:
    662
    Saadut tykkäykset:
    1
    Nyt on sitten kaikki viisi julkaistua pätkää nähty. Ihan hyvää matskua ja DVD:nä pakkollinen hankinta. Nähdyn perusteella voi olla DVD:llä aika huikeaa tavaraa hyvine äänen- ja kuvanlaatuineen.

    Ainoa asia joka hieman häiritsi oli (varsinkin The Second Renaissance -jaksojen) valaistus koneiden nousun aikakauteen. Ehkä olisi ollut parempi jättää nämä mystisesti pimentoon. Who knows...

    Ihan pientä tulevien leffojen spoilausta oli havaittavissa: The Final Flight of Osiriksessa näytettiin koneita, jotka kaivoivat kohti Zionia. Samaanhan viitataan Reloaded-trailerissa.
     
  17. glottis

    glottis Guest Guest

    Liittynyt:
    01.11.2001
    Viestejä:
    4 650
    Saadut tykkäykset:
    5
    Köh köh.. mitäs QT versiota käyttelette noiden Animatrix -nettijaksojen katseluun? Ei taida pluginit olla ajan tasalla meikämandoliinon QT 6:ssa... kai :confused: [H e L p !] :( :confused:
     
  18. Mark Lee®

    Mark Lee® Käyttäjä

    Liittynyt:
    04.05.2003
    Viestejä:
    1 076
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ihan QT kutonen riittää, ainakin minulla riitti. Parit ekaa jaksoa katsoin vanhalla QT:llä eikä toiminut mutta sitten otin kutosen ja alkoi toimia. Glottis, tietokoneet ovat sinua vastaan ;)
     
  19. ShadowArm

    ShadowArm Guest Guest

    Liittynyt:
    23.04.2003
    Viestejä:
    54
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä on kyllä ehdottomasti myös minun ostoslistalla, sen verran hyvältä tuo matrixin jälkeen tullut pätkä näytti. :cool:
     
  20. MastaDJ

    MastaDJ Guest Guest

    Liittynyt:
    20.11.2002
    Viestejä:
    1 617
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kavereiden kanssa katsoimme kaikki 8 Animatrix-episodia läpi ja aika viihdyttäviähän nuo olivat. Ensimmäinen osa on TODELLA vaikuttavan näköinen CGI-animaation ansiosta, muut osat eivät valitettavasti ole visuaalisesti läheskään yhtä hienoa katseltavaa. Vähän keskinkertaisia jotkin osat olivat, mutta viimeinen tarina sentään pelasti paljon. Ja jos oikein huonosti käy, saattaa Animatrix olla jopa peräti parempi kuin itse elokuva. :D


    Final Flight of The Osiris 5/5
    The Second Renaissance 3/5
    Program 3/5
    The Detective Story 4/5
    Beyond 2/5
    Matriculated 1/5
    World Record 3/5
    Kid's Story 5/5


    edit: Mitään elokuviin liittyviä spoilereita ei yhdessäkään pätkässä mielestäni ollut.