Itse en kyllä ole aivan samaa mieltä kanssasi, sillä monta hyvää tv-sarjaa on pohjautunut leffaan, jossa on yleensä ollut täysin eri näyttelijät. Esim. Higlander, M*A*S*H ja Stargåte. Mistä sitä tietää kuinka hyvä/huono tuosta sarjasta voi oikein tulla. Tosin varmaan monelle se Arskan puuttuminen voi olla liikaa, mutta aika näyttää...
Highlanderista ja M*A*S*H:sta en ole sarjaa nähnyt. Stargatesta sekä sarja, että elokuva oli minusta todella hyvä, mutta mittasuhteet ovat kyllä hiukan erit. Terminator on ehkä kaikkein arvostetuin/tunnetuin toimintaelokuva ja arska on vahvasti yhdistetty Terminator nimeen. Elokuviakin on kolme. Stargatesta on yksi elokuva (minun tietääkseni), eikä se ole noussut lähellekään samaan mittasuhteisiin kuin Terminator(it). Itseasiassa sarja taitaa olla paremmin tunnettu kuin itse elokuva, jota Terminatorissa ei varmasti voi tapahtua. Ihmemies on sitäpaitsi aina ihmemies Noh, makuasiat ovat makuasioita. Ja en minä uskonut lotristakaan ikinä mitään hyvää elokuvaa syntyvän. Toivotaan, että tuosta jotain tulee.
sääli että kuvaavat jotain 90's :sick: .. sanotaanko että terminator-universumi on sen verta monikäänteinen, että siitä saisi vaikka SG-1:stä paremman sarjan (tulevaisuudessa toki).. Eikä tarvitsisi edes hirveitä CGI efektejä raunioiden lisäksi (toki niitä pitäis olla, CS101:iä H/K jne), mutta varmasti melko pitkälle päästäisiin vaan peläten koneita ja tehden eri muotoisia tehtäviä takalinjassa yms.. ja pistämällä kumipäällysteisiä terminatoreita pinoon ja poikittain (T600), eihän stargatessakaan goauldit joka jaksossa riehu Ja olin lukevinani jostain että arnoldia vaadittas tuleviin terminator leffoihin, (OffTopic alkaa).. mutta mitä olen itse tietoinen, niin kaikki 801:et EI ole arnoldiin perustuvia.. en tiedä miten pitkälle vanhat PC:een terminator FutureShock / Skynet perustuu oikeaan terminator universumiin, mutta niissä ensimmäinen terminator oli yksi J. Connorin luutnanteista jonka targettina oli ylläri ylläri, john tulevaisuudessa, "eri nahat" päälle saatiin CS101:iin keräämällä kuolonleireiltä krematorioista hieman DNA:aat ja sitten sen pohjalta.. joten arnoldia ei tulevissa elokuvissa esim tarvita, hänen esittämä malli oli vaan yksi monista) no offtopiciksi meni, mutta tulevaisuudesta olisi saanut aika paljon parempaa sarjaa.. ja terminator 3 leffana ei niin huono olo, hyvin se loppupeleissä meni, mutta ykkösen ja kakkosen odotukset oli ehkä hieman liikaa.. terminator 3:en loppu ainakin on jotain todella "kaunista" omalla tavallaan.
Juu, ei Arnoldia välttämättä Terminator-elokuvien esittelemässä universumissa tarvita, mutta tässä meidän asuttamassa universumissa miestä tarvitaan myymään elokuvaa Siitähän loppupeleissä on kyse.
Traileria pukkaa: http://www.youtube.com/watch?v=Bc7mzoqHahU Ohjelmistoon tämä tulee jenkeissä alustavien tietojen mukaan ensi vuoden alkupuolella.
Vaikuttaa jo siltä sarjaa tullaan tekemään ja näkemään vain alle yksi tuotantokausi. Eikä sarjalla kauhean houkutteleva nimi: The Sarah Connor Chronicles. Minulla on vain sellainen fiilis, joka tuntui kun näin trailerin sekä luin tietoa sarjasta... Edit: Huomatkaa Endoskeleton pääkallo on muuttunut paljon. Ei varmaan taustalla tekemässä ole Mr. Stan Winston...
Vaikuttaisi aika lailla T2-tyyliseltä traikun perusteella, joten tulevaisuusjuttua ei varmaan nähdä kuin jossain uni/takaumakohtauksissa , mutta ei tyrmätä ensi-istumalta. Näyttihän tehosteet ihan tv-tuotantoon sopivalta ja kyllä lenaakin mielellään kahtelee. Ainoa mikä pisti silmään oli piskuinen Summer Glau jota en kyllä ensimmäiseksi olisi terminaattoriksi odottanut.
Näyttelijä valinnat ei oikein vakuuta. 1 kauden tuotokselta vaikuttaa max. Kaikesta huolimatta tämäkin tulee varmaan katsottua. Arskallahan on nykyään niin kiire että ei ehdi tekemään leffoja mutta jos se voisi tehdä pienimuotoisempaa ja tehdä vaikkapa cameon tässä sarjassa. Näin tuskin tapahtuu mutta kaikkihan on mahdollista.
Saisivat jättää koko sarjan tekemättä, jos tuollaista roskaa on tiedossa. Pilaavat Terminatorien maineen ihan kokonaan.