Tehtäviä & arvoituksia yms

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana hiost, 29.09.2005.

  1. rauer

    rauer Uusi jäsen

    Liittynyt:
    10.04.2001
    Viestejä:
    904
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämä on "vähän" vanha.
     
  2. tootsi

    tootsi Runkku Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.11.2005
    Viestejä:
    3 208
    Saadut tykkäykset:
    46
    wanha........
     
  3. Jazo

    Jazo Käyttäjä

    Liittynyt:
    24.10.2004
    Viestejä:
    4 425
    Saadut tykkäykset:
    10
    No totta kai se hautajaisvieras tulee myös siskon hautajaisiin, kun kerta oli myös äidin hautajaisissa. Ei tosin ihan aukotonta logiikkaa, mutta kyllä siinä on aika hyvät mahdollisuudet on tavata uudelleen tuo komea mies, ellei hän sitten ollut joku äidin työkaverin firman edustaja tai jotain vastaavaa, joka ei tule kuin äidin hautajaisiin.
     
  4. Euso

    Euso Guest Guest

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, eli ihan oikein päätelty.

    Tätä kysymystä on mukamas(snopes myöhemmin kumonnut) käytetty psykopaattisten luonteenpiirteiden löytämiseksi. Eli jos vastaa "oikein", ajattelee kuten sarjamurhaaja.

    EDIT: Toki tuon olisi voinut hieman epämääräisemmin kysyä. Itseltäni tuo on kysytty hieman eri tavalla, eikä tuosta ihastuksesta puhuttu aivan noin suoraan. Nyt kun luin tuon kysymyksen uudestaan, on tuosta aika hyvinkin pääteltävissä naisen motiivit. Kopsasin tuon kysymyksen vaan joltain nettisivulta, kun en itse sitä ihan tarkkaan muistanut.
     
  5. Arttuu

    Arttuu Guest Guest

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse ratkaisin tuon matematiikan tunnilla noin 25 minuutissa. Olen juuri lomautunut kahdeksannelta luokalta :DD
     
  6. Arttuu

    Arttuu Guest Guest

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mitä veljesi sanoisi jos kysyisin häneltä kumpaan suuntaan minun on mentävä. Mitä ikinä se sitte sanookaa nii pitää mennä just toiseen suuntaan.