Tatuoinnit/lävistykset

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Nice Guy Eddie, 19.09.2001.

?

Tatuoinnit/lävistykset

  1. *

    Tatuointeja

    76 ääntä
    16,8%
  2. Lävistyksiä

    21 ääntä
    4,6%
  3. Molempia

    28 ääntä
    6,2%
  4. Ehkä tulevaisuudessa tatuointeja

    169 ääntä
    37,3%
  5. Ehkä tulevaisuudessa lävistyksiä

    12 ääntä
    2,6%
  6. Ei ikinä!

    217 ääntä
    47,9%
  1. KSa

    KSa Guest Guest

    Liittynyt:
    30.05.2001
    Viestejä:
    110
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kesällä täyttäessäni 30 avopuolisoni lupasi maksaa mieleisen tatuoinnin. Nyt tässä on tullut viime aikoin kovasti harkittua että minkä ja missä laittaisi.

    Korvis on ollut jo 13 vuotta.
     
  2. f_grimes

    f_grimes Uusi jäsen

    Liittynyt:
    31.03.2001
    Viestejä:
    285
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kumpaakaan en ole näillä näkymin hankkimassa, mutta ei tatska ole täysin poissuljettu ajatus. Jos joskus löytäisin jonkin sellaisen, jolla olisi jotain merkitystä, niin saattaisin pitkän harkinnan jälkeen tatskan ottaakin. Lävistyksiä en hanki, mutta vastakkaisella sukupuolella kohtuuden ja hyvän maun rajoissa pysyvät lävistykset ovat ihan jees...:thumbsup:
     
  3. Gary

    Gary Guest Guest

    Liittynyt:
    19.09.2000
    Viestejä:
    186
    Saadut tykkäykset:
    0
    Molempia löytyy.. neljä tatuointia,lävistykset silmäkulmassa ja kielessä.ja korvissa kans.
    On ne niin kivan näkösiä..:D
     
  4. Jorse

    Jorse trust no one Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.04.2001
    Viestejä:
    5 076
    Saadut tykkäykset:
    8
    Vastasin ei ikinä.

    Syy tuohon on se että lävistyksistä en noin ulkonäöllisesti edes mitenkään välitä. Tyylikkäät tatuoinnit ovat sen sijaan todella hienoja mutta en minä kyllä semmoistakaan nahkaani hankkisi.

    - Jorse -
     
  5. phiit

    phiit Guest Guest

    Liittynyt:
    28.10.2000
    Viestejä:
    427
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei ikinä.. olen 100% varma, että jos ottaisin tatuoinnin rupeaisi se vituttamaan viimeistään parin viikon päästä =) joten antaapa olla ilman..
     
  6. mattim

    mattim Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    18.05.2001
    Viestejä:
    1 269
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ole koruja, ei lävistyksiä, eikä tatuointeja. Naisella pieni tatuointi ei aina näkyvässä paikassa on ok, samoin korvakorut ja ehkäpä vielä naparengas menettelee.

    Matti
     
  7. OTJ

    OTJ Guest Guest

    Liittynyt:
    22.11.2000
    Viestejä:
    485
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei kumpiakaan, ei ikinä. Perustelukin on yksinkertainen: Koitapa tulla vakavasti otetuksi esim. työelämässä jos näytät joltakin Eekalta tai Molli-Ollilta. Enkä ottaisi niitä muutenkaan, vaikka voisinkin, ne eivät yksinkertaisesti sovi siistiin ja asialliseen olemukseen. Näillä perusteluilla viittaan lähinnä lävistyksiin (poislukien korvis, jota en kyllä sitäkään ottaisi) kasvoissa ja näkyviin tatuointeihin.

    Kaulakorut ja sormukset ovat mielestäni miehilläkin ihan ok, toki riippuu minkälaisia ne ovat.
     
  8. Jaska76

    Jaska76 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.11.2000
    Viestejä:
    2 426
    Saadut tykkäykset:
    6
    Tatuinnit ovat ihan kivoja koristeita, kunhan ne on tehty kunnolla... Itselläni on oikeassa olkapäässä IFK:n pantteri, fanina siitä asti kun alkoi jääkiekkoa hiukan ymmärtää!
    Oikeaan käsivarteen olen suunnitellut ottavani "Sormuksen" riimukirjoituksen, ...one ring to find them all..., siis riimukirjoituksena...

    Naikkosilla lävistykset ovat kivoja "tietyissä" paikoissa :love:, mutta itse en moista koskaan (luultavasti) ottaisi?
     
  9. Mahoney

    Mahoney Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.09.2001
    Viestejä:
    3 826
    Saadut tykkäykset:
    7
    Enpä varmaan ikinä ottaisi tatuointia... tai ehkä yhden olkapäähän, (sotilas)poliisin leijonamiekan mutta mitä todennäköisimmin en. Tatuointi sinänsä ei miestä pilaa, naisella sitä en siedä. Lävistysten kohdalla juuri päin vastoin.
     
  10. primus

    primus Guest Guest

    Liittynyt:
    27.09.2001
    Viestejä:
    28
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ehkä tulevaisuudessa voisin harkita tatuoinnin ottoa, jos löydän hyvän kuvan..

    Toisaalta lävistykset tyyliin Jackassin perskannikat yhteen on sairasta.. ;)
     
  11. Jarkko G.

    Jarkko G. Samppa ja Hurricane :| Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    13 042
    Saadut tykkäykset:
    97
    Nyt ei ole minulla enää edes korvakorua.Otin pois, kun raapi pari kivuliasti haava tyttöystävän korvaan.
     
  12. painman

    painman Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.12.2001
    Viestejä:
    512
    Saadut tykkäykset:
    1
    Löytyipäs hieno juttu searchilla! Itse jo näin niinkuin työn puolesta vastasin että molempia löytyy ja lisää tulee!
    Jos kiinnostaa katsokaa www.kinkymousetattoo.com
     
  13. imaginary

    imaginary Guest Guest

    Liittynyt:
    14.05.2001
    Viestejä:
    158
    Saadut tykkäykset:
    1
    Onpa päässyt tämäkin aihe livahtamaan ohi silmien aikaisemmin.

    Itselläni on tribal kuvio joka kiertää hauiksen ympäri. Habassa yksinään kun ei ollut mitään näyttämistä niin piti ottaa tatzka siihen kaunistukseksi. Tatuointi ollut neljä vuotta eikä vielä ole koskaan harmittanut. On vielä siinä mielessä hyvässä paikassa että sen saa piiloon jos siltä tuntuu.

    Tule vaisuudessa tulee ehkä lisääkin, esim. enkelin siivet selkään...
     
  14. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 181
    Saadut tykkäykset:
    1 325
    Korvis on ollut muutaman vuoden.

    Pieni tatuointi olis aika siisti, mutta saa nähdä...
     
  15. jukkis

    jukkis Guest Guest

    Liittynyt:
    12.11.2000
    Viestejä:
    154
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vastasin, että tatska ehkä tulevaisuudessa.

    Aikoineen, noin 10 v sitten kun ne ei vielä olleet 'muotia' eli kun ne eivät olleet yleinen näky Hki:n katukuvassa vakavissani harkitsin sellaista tiettyä Tribalia niskaan (kuviokin oli jo mietittynä ja piirrettynä). Mietin kuitenkin liiankin kauan ja into katosi kun ne yleistyivät niin kovasti. Nyt laitan, jos keksin jonkun todella kuningasidean... Ehkäpä teksti "Julkinen eläin" olis hyvä selässä? :hitme:
     
  16. Qube

    Qube Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.01.2002
    Viestejä:
    936
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jokainen päättäköön itse mitä keholleen tekee. Täytyy myöntä, että joskus sitä näkee todella hienoja tatskoja tai lävistyksiä. En tosin osaa määritellä mikä niistä tekee hienon - ehkä vaan jotenkin sopivat kantajalleen?

    Itse en kuitenkaan osaa kuvitella ottavani kumpaakaan. Korvista kinusin vanhemmilta joskus aikoinaan 13 vuotiaana :D onneksi eivät antaneet lupaa. Omalle naiselleni voisin hyvinkin ajatella jotain pientä nättiä naisellista lävistystä/korua johonkin piiloon josta vain minä sen löydän...:love:
     
  17. hetaskin

    hetaskin Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    21.03.2002
    Viestejä:
    607
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yllättävän konservatiivista sakkia täällä trabassa, kun noita ei ikinä vastauksia tuli noinkin paljon. Niin ja perustelutkin ovat osaksi olleet "tosi mies" osastoa.

    Itselläni on yksi tatuointi vasemmassa rintalihaksessa, kiinalainen horoskooppini- hevonen. Tämän kuvion teki eräs tuntemani Kiinalainen tyttö/ nainen... eli kenelläkään toista juuri samanlaista ei ole.
    Syitä miksi tallainen tatska. Olen kiinostunut Taolaisuusdesta, Buddismista, kiinan kulttuurista ja eritoten sen historiasta jne... jne...
    Sitten miksi juuri rintaan, koska sydän on sopivasti sen alla ja sellainen minä olen (siis ´kiinalaiselta horoskoopiltani). Ja lisäksi siinä on sellainen pointti, että kun on päässyt tietylle asteelle jonkun "hoidon" kanssa niin se on sellainen piste iin päällä kun ottaa paidan pois - ja suosio on taattu.

    Olen pitkän aikaa harkinnut kielilävitystä, koska en halua tatuointia tai lävistystä näkyvään paikkaan, sillä se herättää heti mielikuvia konservatiivisessa kansassa.
    Kielen voi "piilottaa" eli se on siis suussa.
    Niin ja onhan tässä kieltämättä myös sellainen juttu että naiset pitävät tuollaisesta.... Miksi.... no ehkä se kutittaa kivasti.....:D
     
  18. maukka87

    maukka87 Guest Guest

    Liittynyt:
    20.07.2001
    Viestejä:
    1 494
    Saadut tykkäykset:
    1
    Vastasin "Ehkä tulevaisuudessa tatuointeja", mutta tarkemmin harkittuani tulin siihen tulokseen että eipä niitä tarvi laittaa.
    Lähinnä raivostuttaa nähdä miehillä korviksia/muita lävistyksiä. Mutta naisille taas ne sopii, kunhan pysyy kohtuudessa, mutta ei huuleen tai "huulen alle"(mikähän se virallinen nimi ois?) Silmäkulmassa se on ihan siistin näkönen...:)
     
  19. Nice Guy Eddie

    Nice Guy Eddie no more mr. Nice Guy Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    24.07.2001
    Viestejä:
    4 660
    Saadut tykkäykset:
    6
    taidat olla -78 syntynyt?
     
  20. Jaska76

    Jaska76 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    06.11.2000
    Viestejä:
    2 426
    Saadut tykkäykset:
    6
    Nyt voisi olla aika ottaa toinen tatuointi...
    Eli tarvitsisin vähän apua grafiikan luonnissa!
    Löytyisikö joltain valmiina hyvää mallia The One Ringin tekstistä?
    Siis Taru Sormusten Herrasta-sormukseen haltiakielellä kaiverretusta lorusta. Tässä malli. Tuo fontti malli ei vaan oikein ole se mitä haen, tällainen olisi paljon siistimpi.
    Tatuointi tulisi vasemman "hauiksen" ympärille.

    Jos vaan jollain teistä löytyisi siis valmis kuva, tai joku grafiikka-velho (huom. rosten!) sellaisen onnistuisi vääntämään, olisi ikuisesti kiitollinen!!