Tannoy Mercury F1

Keskustelu osiossa 'Kaiuttimet ja subwooferit' , aloittajana Enoelmeri, 16.09.2006.

  1. Nikkinen

    Nikkinen Guest Guest

    Liittynyt:
    01.09.2009
    Viestejä:
    24
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täällä on myös yksi joka tilasi nuo kajarit ja päivä oli 16. syyskuuta keskiviikkona eli sama päivä kun sinulla. Nuo eivät ole siis vielä kajareita mullekaan lähettäneet ja tilauksessa lukee "On Back Order". Pistin s-postia menemään viime keskiviikkona (30. päivä) jossa kyselin niiden perään mutta ei vastausta tullut lauantaihin mennessä. No pistin uutta viestiä lauantaina jossa otin vähän vakavamman sävyn mutta ei ainakaan vielä vastausta ole tullut. Näiden sivuilla kun vielä lukee että pyrkivät vastaamaan 24h aikana viesteihin ja max. 2 päivää kestää jonka jälkeen voi pistää uutta viestiä jos ei vastata.

    Sulle ei ilmeisesti ole vielä myöskään vastattu? Kummaa touhua on kyllä kun eivät voi edes ilmoittaa jos on viivästyksiä toimituksissa. En hyvällä kyllä katso tätä touhua. Sentään 3 viikkoa tulee täyteen keskiviikkona ja sanoivat että kestää 7-10 päivää että saavat uusia. En soittaakaan viiti kun tulee hirveät puhelinlaskut.
     
  2. Elmzilla

    Elmzilla Uusi jäsen

    Liittynyt:
    14.09.2009
    Viestejä:
    9
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tänäänpä oli tullut vastaukseksi uudestaan tuo samainen 7-10 päivää -viesti joka oli tullut jo silloin tilatessa.:OI
     
  3. Nikkinen

    Nikkinen Guest Guest

    Liittynyt:
    01.09.2009
    Viestejä:
    24
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ompa kumma homma, kun itselle ei vieläkään ole tullut mitään viestiä. Pitää vissiin pistää uutta menemään vaikka 2 viestiä jo pistetty ja ensimmäinen viime keskiviikkona.
     
  4. xeqt0r

    xeqt0r Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.01.2007
    Viestejä:
    10
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä tässä pientä kusetuksen makua alkaa olla havaittavissa. Minulla lukee tuossa order statuksen kohdalla "Awaiting customer contact". Eikai tuohon mailiin, jossa ilmoitettiin ettei tuotetta ollut saatavilla mitään tarvinnut vastata, jos ei mitään muutoksia tilaukseen halunnut? Itse ainakin näin käsitin.

    Laitoinpa tuonne eilen illalla mailia ja kyselin hieman että mikä mahtaa olla homman nimi. 24h mennyt eikä vastausta kuulu.

    Olisi mukava tietää kuinka monta paria noita on tuolta Suomeen tilattu tämän ketjun ansiosta? Voivat tuolla myyntipuolella olla hieman ihmeissään, kun yhtäkkiä Suomesta tilataan suuret määrät kaiuttimia.
     
  5. Nikkinen

    Nikkinen Guest Guest

    Liittynyt:
    01.09.2009
    Viestejä:
    24
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo alkaa tosissaan nyppimään kun odottelu kestää ja kestää eikä mitään aikatauluja ilmoiteta. Vois edes jotain suuntaa antavaa tietoa pistää että kauan kestää tämä touhu.

    Itselläkin luki alunperin siinä statuksen kohdalla tuo Awaiting Customer Contact mutta vastasin siihen niiden viestiin että en halua peruuttaa tilausta. Sitten tuo muuttui tuohon "On Back Order" tekstiin. Siihen viestiin ei kyllä tarvinnut vastata ainakaan sen perusteella mitä he itse siinä kirjoittivat mutta vastasin varmuudeksi että haluan ne kajarit kuitenki. Tässä ooteltu nyt lauantai, maanantai ja tiistai sitä vastausta mun toiseen viestiin. Uutta menee huomenna. Se ois todella hyvä jos joku sinne viitsisi soittaa mutta laskua tulee niin paljon etten ainakaan itse viiti.
     
    Viimeksi muokattu: 06.10.2009
  6. Fivepointone

    Fivepointone Guest Guest

    Liittynyt:
    15.06.2008
    Viestejä:
    84
    Saadut tykkäykset:
    0
    Missä noita F2:sia nykyään myydään, kun en mistään löydä?

    Onko mistään kotoisin, tällähetkellä edessä audio pron evidence e5 lattiakajarit ja haluaisin vähän laadukkaammat kajarit tilalle.
     
  7. xeqt0r

    xeqt0r Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.01.2007
    Viestejä:
    10
    Saadut tykkäykset:
    0
    No nyt tuli minulle vastaus, että Tannoylla on ollut toimitusvaikeuksia ja että tuotteet saapuvat heille toivon mukaan ensi viikon puoliväliin mennessä. Toivottavasti pitää tuo tieto paikkaansa.
     
  8. idlehiiri

    idlehiiri Guest Guest

    Liittynyt:
    01.09.2008
    Viestejä:
    57
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niiden valmistus on lopetettu samoin kuin F3:sten. Eli käytettynä löytyy jos löytyy.

    Noista sinun kaiuttimista ei ole kokemuksia, mutta F2:set ja F3:set omistin ja ihan kelpo pelit olivat hintaisekseen. F2:set oli omasta mielestäni liian hentoiset ääneltään pääkaiuttimiksi ilman subbaria. Siksi hankin F3:set eteen ja siirtin F2:set taakse ja hankin keskelle vielä yhden F2:sen lisää.
     
  9. Westward

    Westward Guest Guest

    Liittynyt:
    12.09.2005
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pahus, Suomessa kyllä on näille vieläkin kysyntää mutta ei täällä Ruotsissa missä nyt majaillaan, täällä koskaan kuultukaan Fusioneista/Mercuryista, juuri ja juuri jostain Tannoysta :(

    Täältä saisit tulla hakemaan 3kpl Fusion 2 ja 2kpl Mercury F1 kaiuttimia, itse kun haluaisin noista päästä eroon ja päivittää järjestelmää astetta isompaan, mutta ei noita saa täällä myydyksi niin mitenkään.

    Kyllä noi varsin pätevät pömpelit on edelleen, tykkään. Noin kolmisen vuotta ovat nyt itsellä olleet käytössä. Pieleen et voi Fusioneilla/Mercuryilla kovin helposti mennä kys. hintaluokassa.
     
  10. Fivepointone

    Fivepointone Guest Guest

    Liittynyt:
    15.06.2008
    Viestejä:
    84
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paljonkos pyytelet F2/kpl entäpä F1 tai koko satsi?
     
  11. Westward

    Westward Guest Guest

    Liittynyt:
    12.09.2005
    Viestejä:
    4
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ongelmahan on vain siinä että tosiaan itse majailen Ruotsin puolella ja täältä tuskin ihan ilmaiseksi lähettää varsinkaan mitään kaiuttimia :)

    Mutta noin muuten ajattelin päästä eroon Fusion kakkosista hintaan 160e / pari tai sitten 3kpl yht. 210e, sekä F1 Mercury 90e / pari.
     
  12. Nikkinen

    Nikkinen Guest Guest

    Liittynyt:
    01.09.2009
    Viestejä:
    24
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo samoin tuli minulle, viimeinkin. Sanoivat että lähettävät minulle samana päivänä kajarit kun ne niille tulevat. Toivottavasti ei enää viivästyksiä tule tuohon ensi viikkoon.
     
  13. diablo

    diablo Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.07.2004
    Viestejä:
    389
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mulla olis F2:set joita olen yrittänyt kaupata jonkin aikaa..
     
  14. pargaspoliisi

    pargaspoliisi Guest Guest

    Liittynyt:
    23.01.2008
    Viestejä:
    17
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mites mahtaa toimia kun itsellä on nuo Tannoy F2:set tuollaisissa seinätelineissä ? subi on tuolla sohvan takana, paljon taitaa tuo sohva imeä ääntä tuosta sohvan takaata..?

    [​IMG]
     
  15. kuatsi

    kuatsi Guest Guest

    Liittynyt:
    11.10.2009
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilasin itekkin 23. päivä viime kuuta samat pöntöt, eikä liiemmin ole näkynyt. 06.10. kysäisin maililla, että missä viipyvät ja vastaus tuli kahdessa ja puolessa tunnissa. Ilmeisesti tukkuri ei ole vahvistanut toimituspäivää, mutta vakuuttelivat, että lähtevät minulle samana päivänä kun sattuvat varastoonsa saamaan. Eli sama ralli kuin muillakin.
     
  16. minigrip

    minigrip Guest Guest

    Liittynyt:
    12.10.2009
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minkälainen paketti tuo htfr:n 2xtannoy f1 & hk 3380-paketti on? Ei ole ainakaan hinnalla pilattu, eli vahvistimessa on luultavasti säästelty. Ei löydy kotoa minkäänlaista vahvistinta, ja olen meinannut tollaisen 2.1 järjestelmän hommata tässä hiljallein. Subiksi ehkä jossain vaiheessa AP sub focus.
     
  17. Tee80

    Tee80 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    19.10.2006
    Viestejä:
    33
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ko. puljusta tilasin itsekin 5 paria F ykkösiä perjantaina, ja nyt tuli vastausta:

    "...Due to the nature of your order, please complete this form and provide us with proof of ID in the form of a photo or scan of the following:

    Passport/driving license/ID card + scan/photo of the payment card you are using + a household utility bill..."


    Hmm, siis pitäisi siis lähetellä kuvaa ajokortista ja visakortista??
    Eipä ikinä ennen ole vastaavia pyydelty, vaikka aika paljon olen visaa vingutellut ulkomaan suuntaan...onkos muut joutuneet lähettelemään vastaavia "todisteita",
    eikös tämä ole se klassisin mitä EI saisi tehdä...? :eek:
     
  18. J_J

    J_J Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.10.2005
    Viestejä:
    354
    Saadut tykkäykset:
    0
    Computeruniversesta tilatessani täytyi antaa credit-kortista kopio; puolet kortin numeroista, turvakoodi ja allekirjoitukset peitettynä kuvana niin laittoivat paketin matkaan.
     
  19. Morrello

    Morrello Guest Guest

    Liittynyt:
    08.10.2009
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pahoittelen mainostusta, mutta aiheeseen täsmällisesti liittyen:

    Olisi myynnissä pari F1:siä, vain puoli vuotta vanhat, Suomesta ostetut, sijaintipaikkana Jyväskylä.
    Tee tarjous jos innostut!
     
  20. xeqt0r

    xeqt0r Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.01.2007
    Viestejä:
    10
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eipä ole ilmeisesti kukaan saanut kaiuttimiaan vielä? En minäkään, joten laitoinpa uutta hieman tiukempaan sävyyn kirjoitettua mailia tuonne HTFR:n suuntaan. Vastauksenkin jopa sain. Tannoylla siis ilmeisesti edelleen toimitusvaikeuksia. HTFR on nyt varmistanut että heidän tilauksensa on lähetetty. Odottavat tuon lähetyksen saapuvan heille 27.10 :hitme:. Eli hyvällä tuurilla joskus marraskuun alkupuolella noita kaiuttimia voisi mahdollisesti saada tänne Suomeen päin..