Talent Suomi

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana JMal, 30.09.2007.

  1. Crimson

    Crimson Guest Guest

    Liittynyt:
    03.08.2001
    Viestejä:
    3 318
    Saadut tykkäykset:
    2
    Eikös tuo "freestyle"-hihhuli vetänyt täsmälleen samaa settiä Idolsissa? Todella freestyleä. :D
     
  2. emaasalmi

    emaasalmi Guest Guest

    Liittynyt:
    15.01.2003
    Viestejä:
    591
    Saadut tykkäykset:
    1
    Joo uskoisin että ovat! Sellaisia olivat kommentit että varmasti pedofiilejä koko sakki!
     
  3. tpi

    tpi Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.06.2001
    Viestejä:
    4 400
    Saadut tykkäykset:
    34
    Siis niinkuin mitä?
    Tekeekö se, että huomaa, että pikkulikat ovat pukeutuneet väärin ikäisekseen ihmisen pedofiiliksi? Vai oliko tuo ironiaa?
     
  4. Euso

    Euso Guest Guest

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Se Jeesus-rap -tyttöhän on entuudestaan tuttu YouTubesta:

    http://www.youtube.com/watch?v=9toSatZQqSg

    Tai no, ei saa ihan selvää, että onko sama muija, mutta tutulta kuulostaa.
    Mietinkin, että missä tuon olen kuullut aiemmin, kun tuon Talentin pätkän näin :D
     
  5. emaasalmi

    emaasalmi Guest Guest

    Liittynyt:
    15.01.2003
    Viestejä:
    591
    Saadut tykkäykset:
    1
    sitä ironiaa.
     
  6. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jos aiemmin olin skeptinen sarjan suhteen niin nyt viimeistään varauksettomasti diggaan, Afrikkalaismimmi sai jostain syystä minutkin iloiseksi ja muutenkin oli aika kivoja esiintymisiä, ainoa joita en ymmärtänyt oli tämä playbackesiintyjä(ne tytöt ois voinu mennä keskenään jatkoon) ja saamelaislaulaja. Sokerina pohjalla tietty Enna, ei missään nimessä lähellekkään täydellinen ääni mutta suht vähällä opetuksella siitä voi tulla järkyttävän hyvä, jossain (suomen)idols karsinnoissa en kertaakaan ole yhtä lupaavaa tyyppiä nähnyt ja oli vielä 14v. Täytyy sanoa että häiritsee kyllä nuo juontajablondin ihme ilmeet jakso jaksolta enemmän, leikkaajat tehkäähän työnne paremmin. Hyvää viihdettä none the less:thumbsup:
     
  7. Rokkari

    Rokkari Guest Guest

    Liittynyt:
    23.08.2005
    Viestejä:
    2 385
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllähän tämä ihan kelpo viihdettä on. Useimmiten saa nauraa ihmisten suurille luuloille, yleensä 1 nautittava esitys/jakso.

    Tosin wushu-artisti Ramin Sohrabin osallistuminen menee samaan luokkaan vastastapuhuja Arin kanssa. Eli onko kivaa jos ammattilaiset osallistuu kisaan. Taitava jätkä, eihän siinä mitään.
     
  8. PeeVee79

    PeeVee79 Käyttäjä

    Liittynyt:
    12.10.2005
    Viestejä:
    1 038
    Saadut tykkäykset:
    16
    Kyllä yksi vakuuttavimmista esityksistä on ollut viime jakson koira-show. Näki, että tuohon on pistetty aikaa. Laulu-esitykset ei jaksa vaikuttaa, mun mielestä niille on ihan omat kisansa.
     
  9. Tommy-H

    Tommy-H Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.08.2005
    Viestejä:
    1 808
    Saadut tykkäykset:
    0
    Täysin samaa mieltä. Tuo koira oli kyllä uskomaton, ehkä jopa voittaja-ainesta - ainakin eniten tähän mennessä olleista esityksistä. Muutamat muut suosikit: edellisessä jaksossa ollut tanssi-/taikatemppuesitys sekä tässä jaksossa ollut akrobatia esitys.

    Vakuuttavasti tuo 14-vuotias tyttö lauloi, itseasiassa luulin häntä paljon vanhemmaksi, mutta ei minun mielestä vastaavalla esityksellä saisi voittaa 30ke. Koska nyt etsitään jotain aivan über lahjakkuutta ja ihmeellisyyttä.

    Ihan hyvää viihdettä oli viime jakso! :naminami:
     
  10. Ari

    Ari Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.06.2000
    Viestejä:
    3 320
    Saadut tykkäykset:
    4
    Koiraesitys oli hauska ja hyvin tehty tosiaan.

    Huvittavin esitys oli kyllä äijä ja "digital work station yhdistetty ääni-, sävellys- ja soitinlaite"... :D

    Äijä on ostanut varmaan kalliin työasemasyntikan ja pitää sitä todella hienona, mutta ei ole "ihan" vielä ehtinyt oppimaan miten sitä käytetään ja soittotaitokaan ei ollut kovin korkealla... :) Epämääräisiä ääniä se sai sieltä aikaiseksi ja kesken "biisin" se lähtee kokeilemaan jotain nappeja että mitähän täältä tulee, tai siltä se ainakin vaikutti. Ei ollut kovin hyvin valmistautunutkaan...

    Ja tämän sanon itse äijänä jolla on digitaalinen työasemasyntikka ja pino muitakin syntikoita ja sekvenssereitä. En tosin kyllä lähtisi ihan tuollaisella showlla liikkeelle... itse tosin käytän omia laitteita pääosin bändisoitossa ja tuon tason "musisointi" tai soundien kokeilu ilman kuulokkeita äänet "päällä" saa aikaan bändikavereissakin ilmiön "lopeta tuo älämölö"... :D

    Sympaattinen äijä jolla oli enemmän omaa innostusta kuin taitoa.
     
  11. -Force-

    -Force- Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    11.06.2005
    Viestejä:
    322
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kattonnu varmaan muutaman Jarren konsertin ja päättänny pistää paremmaksi... :) Ei se taida ihan niin helppoa ollakkaan...
     
  12. -Force-

    -Force- Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    11.06.2005
    Viestejä:
    322
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllä toi Talent on mun mielestä kokonaisuudessaan aika surkeaa settiä. Tuomarit on aivan kaameita, etenkin se pökkelö tanssi ukkeli joka koettaa olla cool mutta tekee itsestään ihan hölmön. Ei se nainenkaan kyllä parempi ole, turhan ärsyttävällä asenteella mukana. Ainoo kuka on ihan jees on se Koivusalo, sillä sentään on aina jotakin sanottavaakin kun toiset vaan siirtää vuoroa toiselle mutta en mä sitäkään olisi tohon palkannu...

    Esitykset on ollut omasta mielestäni aika tusinakamaa. Jos tollasilla jutuilla pitäisi viihdyttää tunti jossakin niin aiha hiljasta olis. Se afrikka tanssi oli ihan pelleä, kuka tahansa tummaihoinen voisi mennä hetkuttamaan itteään samanlaisen musan tahdissa ja hymyillä.

    Syntikka mies oli taas kaikenhuippu. Äijä kattellut muutaman Jarren konsertin ja päättänny mennä pistää paremmaksi mutta ei osaa ees käyttää koko laitetta vaan saundit tulee miten sattuu. Pitäisi joku karsinta olla kyllä noissa jotta ihan joka tahansa ei pääsisi lavalle saakka...

    Pitäähän toi kyllä aina kattoa mutta jotenkin toivoisi sinne jo edes yhtä todellista lahjakkuutta. Sellaista joka kertakaikkiaan ällistyttäisi. Omasta mielestäni paras oli se taisteluesitys jossa jätkä hyppi kun Bruce Lee konsanaan. Se oli ihan hienoa jo...
     
  13. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Minustakin kyseinen esitys oli hieno joskin jonkinlaisena martial arts -fanina täytyy muistuttaa, että Bruce Leehän ei hypellyt pahemmin. Jet Li olisi ehkä osuvampi vertaus -- joskaan ei ole yhtä legendaarinen kuin BL.

    Ennaa täällä on hehkutettu jonkin verran, mutta minusta hän ei ollut mitenkään erikoinen. Toki voin yhtyä siihen, että tuon ikäiseksi amatöörilaulajaksi hänen äänensä oli suhteellisen hallittu ja puhdas, mutta let's face it: kuulostihan Stand By Me Ennan laulamana toisaalta ihan perus pikkutytön monotoniisella äänellä rallattelulta. Tosin Idolsissa tällä olisi viime vuoden tasoon nähden pärjätty hyvinkin pitkälle.
     
  14. ana198

    ana198 Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2006
    Viestejä:
    2 735
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niinkuin täällä on jo muutama sanonut niin itsekkin olen samaa mieltä että kisasta tulisi poistaa ihan perinteiset laulajat, tuollaiset ryhmät jotka vaikka beatboxailevat tai tekevät jotain vähän erikoisempaa vielä menisivät. Varsinkin jenkkiversiota katsellessa harmitti laulajien paljous, toisaalta brittiversio ei olisi ollut mitään ilman oopperalaulajaa ja pientä Connieta:thumbsup:


    Tietty esim. juuri 14-v tyttö ei pääse idolssiin esiintymään(ja hyvä niin) joten suomessa ei juuri muuta ole hälle kuin talent(tietty perinteinen tapa breikata myös:D).
     
  15. Ari

    Ari Käyttäjä

    Liittynyt:
    25.06.2000
    Viestejä:
    3 320
    Saadut tykkäykset:
    4
    Piti oikein käydä katsomassa että mitä tuollainen Yamaha Tyros-2 "professional entertainment keyboard" maksaa ja sellainen kolmen ja puolen tuhannen euron hintaluokassahan se näyttäisi olevan. Valitettavasti vain uutta Jarrea ei synny vain ostamalla kolmen ja puolen tonnin syntikka, ilman että osaisi edes käyttää sitä... :D

    Toisaalta sitä taas ei moni uskoisi, että Jean Michel Jarre on itse asiassa jopa vanhempi kuin tämä syntikkamies! Jarre kun on tällä hetkellä 59-vuotias nimittäin ja hieman nuorekkaampi kuin syntikkaa soittava hammaslääkäri, jonka mainittiin muistaakseni olevan 58-vuotias.

    Ja tosiaan, tuo Tyros ei ole varsinainen syntikka, vaan kuuluu "keyboard"-kategoriaan eli on laite jossa on kaikenmaailman säestysautomatiikkoja, nuottinäyttöjä, yleensä myös sisäänrakennetut kaiuttimet ym. eli ns. "humppakeyboard" harrastajaslangilla... Noissa laitteissa ei välttämättä ole soundin muokkaus tai rakennustoimintoja eli eivät siksi ole syntesoijia.

    Yamahalla on myös varsinaisia työasemasyntikoita Motif- ja MO-sarjoissaan. Syntikoissa ei ole välttämättä niin paljoa valmiita soundeja tai etenkään minkäänlaisia automaatteja tai rumpukoneita tai kaiuttimia, vaan soundeja voi muokata ja tehdä itse ja mahdollisuudet ovat siis suuremmat mutta vaativat enemmän käyttäjältä itseltään.

    Sinänsä piti ottaa vähän selvää kun kuitenkin olen Yamaha ja Korg-mies tuolla osastolla ja tuo nyt oli kuitenkin Yamaha ja tuo Tyros-nimi ei ensin sanonut mitään, mutta tuo selvittikin asiaa.
     
  16. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    "Kai ja superkeyboard" oli ehdoton oma suosikkini! Osui esitys kohdalle juuri kun vaihdoin kanavalle. Rento paita ja kokeellinen musatyyli antoi ensivaikutelman kaverista, joka on 60-luvulla vetänyt pari lappua liikaa LSD:tä. :thumbsup: Harmi, että Ståhl taas hätähousuili muidenkin nappien kanssa, juuri kun intro oli loppumassa! :D

    Niin se ensivaikutelma pettää, kyseessä olikin hammaslääkäri. :eek:

    Muuten Talent kyllä jättänyt kylmäksi. Sen, mitä nyt ehtinyt Maajussille morsiamelta välillä vilkuilemaan. :D
     
  17. MarikaR

    MarikaR Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.03.2005
    Viestejä:
    88
    Saadut tykkäykset:
    2
    Sattuisiko kukaan tietämään mikä musiikki soi sen koiratanssiesityksen taustalla?
     
  18. tpi

    tpi Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.06.2001
    Viestejä:
    4 400
    Saadut tykkäykset:
    34
    Eikös se ollut Pirates of Caribean leffasta?
    Sillä itse itselleni ainakin uskottelin, kun oli piraattipuvussa se emäntäkin.
    Musiikin suhteen myönnän olevani totaalisen tietämätön ja kyvytön, joten voin olla väärässäkin.

    ...toisaalta, olisin tiennyt Tuplassa ja Kuitissa vastauksen kysymykseen josta aiheella "Suomalainen rock-musiikki 70- ja 80-luvuilla" kilpaillut kilpailija putosi...
     
  19. Euso

    Euso Guest Guest

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    640
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyllähän se Pirates of the Caribbeanista oli.
     
  20. jumase

    jumase Guest Guest

    Liittynyt:
    11.10.2002
    Viestejä:
    359
    Saadut tykkäykset:
    2
    Ei välttämättä. Ainakin itse olen saanut sellaisen käsityksen, että aika monikin 70-luvun säätäjä lähti opiskelemaan hammaslääkäriksi, kun tiesivät tarjolla olevan ilokaasua ja muitakin nappeja.