"Täydellistä" lapsilukkoa etsimässä

Keskustelu osiossa 'Digi-TV' , aloittajana Old_immu, 27.04.2010.

  1. Old_immu

    Old_immu Guest Guest

    Liittynyt:
    10.05.2006
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kysytäänpä nyt täältä, kun ei vielä satunnaiset myyjät eikä kahvipöydän tietotoimisto ole asiaa ratkaisseet.

    Hakusessa olisi sellainen digiboksi antenniverkkoon, jossa pitäisi joitain tallennuksia saada lapsilta hieman suojatuksi.
    Tämä voisi tapahtua esim
    1) Tallenteet voisi siirtää johonkin hakemistoon, jonka sitten saisi kokonaisuudessaan PIN-koodilla suojatuksi
    2) Uusi tallenne voisi mennä suoraan johonkin hakemistoon
    3) Tallenteen voisi määritellä "Not kids" täpällä tai jotain, jolloin sen katsominen vaatisi PIN-koodin
    4) Joku vastaava ratkaisu

    Tarjoaakohan joku boksi tämän tyyppisiä ominaisuuksia?
     
  2. juhaa

    juhaa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    11.12.2000
    Viestejä:
    5 971
    Saadut tykkäykset:
    7
  3. Maky

    Maky Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.04.2000
    Viestejä:
    871
    Saadut tykkäykset:
    14
    Topfied 500t toteutus:
    Filer tap: Mahdollistaa kansiot. Meillä jokaisella perheenjäsenellä on omat, minun on lukittu, jolloin sinne ei pääse ilman pin-koodia. (tuo Pin on topfieldin yleinen lukituspin, jolla voi estää esim asetuksien muuttamisen ilman sitä)
    Automove tap: Siirtäisi automaattisesti kansioihin, mulla ei ole kokemusta tästä. Olen käsin nuita siirrellyt.
     
  4. janilxx

    janilxx Guest Guest

    Topfieldeistä, kuten monista muistakin laitteista, löytyy master PIN-koodi, jolla pääsee ohittamaan oman PIN-koodin :-/
     
  5. Old_immu

    Old_immu Guest Guest

    Liittynyt:
    10.05.2006
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    No tuo master PIN koodi ohitus ei ole ongelma, sitä pitää oikeasti kuitenkin yrittää, eikä nyt ihan vahingossa tule vain valituksi jotain ohjelmaa ja näytettyä mitä sattuu.

    Odotan (en innolla) sitä hetkeä, kun muksu aloittaa esim True Bloodin katsomisen vahingossa, kun piti Pikku Kakkosen lähteä rullaamaan :)

    Täytyypi tuota Topparin Tap juttua tutkia enempi. Jos malttais niin odottaisin T2-viritinmalleja, mutta täällä joku vähän painostaa jo aikaisempaan hankintaan...
     
  6. Maky

    Maky Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.04.2000
    Viestejä:
    871
    Saadut tykkäykset:
    14
    Niin, tämä lukitus ei ole täydellinen, mutta juuri sellainen, että meidän ala-asteikäiset ei ole jaksaneet vielä kiertää. Yksi "ongelma" tuossa on se, että jos katselet suojatusta kansiostasi true bloodia vaikka ja jätät boksin päälle, niin siellä suojatussa kansiossa on sitten aamun ensimmäinen pikkukakkosen katsoja. Eli pitää muistaa tulla "pois".

    Topfield ei ole mitenkään täydellinen laitos, omakin jumitteli ihmeellisesti ja hajosi, mutta en tiedä vaihtoehtoakaan, kun olen tottunut PlasmaEGP:hen ja sen hakusanatallennuksiin, skipit mainoshyppyihin ja fileriin. (Noi 3 tappia käytässä + de firmware hack eli näyttää ohjemakuvaukset kokonaan)