Supernatural

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana javir, 20.09.2005.

  1. Sabbe

    Sabbe Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    736
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hyvä lopetus Supernaturalin kaudelle, varsin vahvaa settiä kuten tämä kausi on pääosin ollut muutenkin. Osittain jäi kuitenkin tuo finale löysäksi, mutta ne loput paukut ilmeisesti säästetään sinne seuraavan kauden puolelle. Rubystä ja Belasta olen samaa mieltä siinä, että ovat olleet erittäin hyvä lisä tuolle kaudelle.
     
  2. JP5.1

    JP5.1 Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2006
    Viestejä:
    158
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulle tuli yllätyksenä, että tämä kausi jäi vain 16 jakson mittaiseksi. Ihmettelin toiseksi viimeisessä ja viimeisessä jaksossa, että mitähän ne meinaa loppukauden touhuta kun Deanin aika alkoi käymään tosi vähiin. Kuitenkin, tämä sarja piti tälläkin kaudella pintansa yhtenä parhaimmista sarjoista, joita seuraan. Minä vain tykkään tämän sarjan otteesta, henkilökemioista ja paranormaalien tapahtumien mukaan sotkemisesta.

    Yhdyn kuitenkin edellä kirjoittaneiden näkemyksiin siitä, että finaali jäi hieman vaisuksi. Lilithiä olisi saanut näyttää enemmän, loppujen lopuksi hänet voitettiin aika helposti. Tosin selkeästi jätettiin ovi auki seuraavaa kautta ajatellen. Ja saatiin taas tosi mielenkiintoinen juonilanka seuraavaa kautta ajatellen: Mitä Samin voimat ovat ja mistä ne tulee??
     
  3. JP5.1

    JP5.1 Guest Guest

    Liittynyt:
    13.02.2006
    Viestejä:
    158
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pari jaksoa tämän parhauden neloskautta tullut, ja ovat olleet kovaa settiä. Panokset kovenee, sitä mukaan kuin raamatullisia juttuja tuodaan mukaan. Kaikki muut sadut olikin jo käsitelty... Deanin paluu helvetistä oli sittenkin toteutettu hienosti koko tarinan kannalta, ja oli todella hyvä, ettei Sam ollut paluun takana.
     
  4. Sabbe

    Sabbe Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    736
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jep, olen yllättynyt neloskauden alun käänteistä. Panokset kovenee ja otetaan esiin järeämpiä raamatullisia juttuja. Olin aluksi vähän skeptinen, mutta yllättävän hyvin tuntuu toistaiseksi toimivan. Supernaturalissa on oikea asenne noiden asioiden suhteen ja uppoaa mulle hyvin. Tästä taitaa tulla todella eeppinen kausi.
     
  5. Rooky

    Rooky Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    15.06.2004
    Viestejä:
    3 723
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onkohan tietoa milloin Suomessa alkaa uudet jaksot? Hetikö uusintojen perään?
     
  6. makemich

    makemich Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.09.2002
    Viestejä:
    1 666
    Saadut tykkäykset:
    228

    Voi hitto mitä meininkiä, ei voi muuta sanoa! :king: Tämän jälkeen vaan _kaikki_ muut sarjat on niin vaatimattomia ettei niitä jaksa seurailla kuin pikakelaamalla läpi, jos sitenkään.

    Ehkä hieman yllättynyt alun käänteistä minäkin, sinällään vaaralliseen suuntaan ollaan menossa että tuolla ideapohjalla on kyllä todella helppo karauttaa kiville kunnolla, toivottavasti kuuitenkin vauhti vaan kiihtyy ja taso yhä nousee, jos se nyt on enää mahdollistakaan...
     
  7. JaniH

    JaniH Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.08.2000
    Viestejä:
    6 723
    Saadut tykkäykset:
    15
    Täältä löytyy yksi, joka ei ole kovin vakuuttunut uuden kauden menosta. Täydellisen surkea uusi Ruby ja mukaan tullut jeesustelu saivat melkein lopettamaan sarjan katselun toisen jakson jälkeen. Onneksi erittäin hyvä kolmas jakso valoi hieman toivoa touhuun. Neljäs jakso oli melko perushuttua, joten ei siitä sen enempää. Seuraava jakso vaikuttaisi olevan varsin huumoripainotteinen, joten kyllä tämä pysyy katselulistalla, toistaiseksi.
     
  8. Sabbe

    Sabbe Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    736
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen tykännyt paljon uudesta kaudesta, hyvää kehitystä näkyvissä veljesten hahmoissa monella tapaa. Uusimmassa jaksossa Sam lupasi olla käyttämättä voimiaan, epäilen suuresti. Tästä tulee vielä mahtava kausi. Siitä olen tosin samaa mieltä, että tämä uusi Ruby tuntuisi olevan näyttelijänä selvästi heikompaa kaliiberia kuin alkuperäinen.
     
  9. Professional

    Professional Stirlingite Tukijoukot

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    11 315
    Saadut tykkäykset:
    602
    Katsellu tässä 1. kauden uusintoja Subilta. Meno on ollut sitä luokkaa, että juuri ja juuri jaksaa seurata. Paraneeko tämä sarja jossain vaiheessa?
     
  10. Sabbe

    Sabbe Guest Guest

    Liittynyt:
    14.07.2003
    Viestejä:
    736
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paranee, selvästi. Eka kausi on vielä pitkälti monster-hunt-of-the-week tyylistä settiä pelkästään. Paikoittain ihan viihdyttävää, mutta sarja lähtee kunnolla käyntiin tokalla kaudella.
     
  11. makemich

    makemich Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    04.09.2002
    Viestejä:
    1 666
    Saadut tykkäykset:
    228
    Agents Angus and Young... :D
     
  12. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    Millon subilta alkaa 3.kausi? :OI
     
  13. Masi_K

    Masi_K Guest Guest

    Liittynyt:
    20.07.2004
    Viestejä:
    309
    Saadut tykkäykset:
    0
    Millon kolmoskausi löytyy dvd ltä suomi tekstein ? :OI
     
  14. spacegoose

    spacegoose Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    52
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tämän minäkin haluaisin tietää. Ajattelin ostaa kyseisen boxin joululahjaksi mikäli ilmestyy ennen 24. päivää...
     
  15. Mora

    Mora Uusi jäsen

    Liittynyt:
    29.09.2005
    Viestejä:
    512
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kuittaan tämän asian kolmoskauden loppuun juuri katsoneena :cool: Oikeastaan meno alkaa parantua kohtuullisesti jo puolessavälissä ekaa kautta, hyvää sanailua tulee lisää joka tuo oman lisänsä sarjaan. Viittaukset muihin tv-sarjoihin ja tuttuihin popkulttuurin ilmiöihin myös piristävät menoa.

    Jos tykkää Buffystä, todennäköisesti tämäkin uppoaa. Itse odotan jo neloskauden saapumista levylle hullun lailla :thumbsup:
     
  16. lazarus555

    lazarus555 Guest Guest

    Liittynyt:
    21.10.2004
    Viestejä:
    90
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heh. "Hieman" tiukempaa menoa on tämä kuin esim. Buffy. Harvoja sarjoja myös jossa onnistutaan tekemään hyviä "täytejaksoja".
     
  17. Mora

    Mora Uusi jäsen

    Liittynyt:
    29.09.2005
    Viestejä:
    512
    Saadut tykkäykset:
    1
    Toki tiukempaa ja karumpaa on meno, sitä ei voi kiistää :cool: Pohjavireessä vain on jotain tuttua. Joka tapauksessa loistosarja :cool:
     
  18. Razzel

    Razzel Uusi jäsen

    Liittynyt:
    27.10.2003
    Viestejä:
    11
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsekin tullut katsottua kaikki jaksot, ja onhan tämä tällä hetkellä pyörivistä sarjoista yksi parhaimmista, voittaen kaiken maailman Paon ja CSI:n kaltaisen hömpän, mutta ei tämä kyllä Buffyn tasolle yllä. Tasaisempi sarja kylläkin, mutta muuten jäädään hyvin kauas.
     
  19. lazarus555

    lazarus555 Guest Guest

    Liittynyt:
    21.10.2004
    Viestejä:
    90
    Saadut tykkäykset:
    0

    Meikäläiseen tämä putoo kyllä paremmin kun Buffy. Ehkäpä eroa kuvailee parhaiten se, jotta Buffyä voitaisiin näyttää sunnuntaisin klo 16:00 kun taas tämä kuuluu ehdottomasti esitettäväksi klo 23:00 alkaen.

    Voi olla että olen vaan "herkkis", mutta joissakin jaksoissa on jopa päässyt jännittämään ihan kuin kauhuelokuvissa! :naminami:
     
  20. Joe

    Joe Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    02.10.2002
    Viestejä:
    1 014
    Saadut tykkäykset:
    5
    Samaa mieltä ollaan, juuri katsoin bluerayltä 3. kauden ja meno oli hyvää (paitsi se pirun "komedia" jakso). Buffy on edelleen paras ja näen vain märkiä unia saavani joskus katsoa senkin bluerayltä. :D