Hmm...kiinnostavaa kääntyyköhän Prinsessa Leia pimeälle puolelle ja ryhtyy keisarinnaksi. Sitten tuliiskin mielenkiintoine kolmiodraama. Luken pitsäisi siis pästää Leia päiviltä vaikka systeri onkin , mut Solo ei ehkä diggais asiasta, tai ehkä new born jedi syntyy...mielenkiintoista leffaa odottelen.
Mitäs täällä ei ole hypeä huomisesta trailerista! Eli huomenna ilmeisesti aamulla julkaistaan 88 sekunnin mittainen teaser trailer iTunesissa. Siitä sitten varmasti hyvin nopeasti löytää tiensä Youtubeen. USA:ssa esittävät myös perjantaina joissain elokuvateattereissa trailerin. https://twitter.com/starwars/status/537726713753382913
Hyvältä näyttää, tosiaan! Kunhan vain Abrams malttaa pitää kameran heiluttelun ja alle sekunnin mittaiset leikkaukset kurissa.
En ole ikinä nähdyt yhtä onnistunutta kollaasia dramaattisesti kääntyvistä päistä. Eli suomeksi: eipä tuo näyttänyt paljon mitään mistä vois kummempia mietteitä pohjustaa. Efektit (etenkin, kun esiosien vastaavat tuoreessa muistissa) näyttivät toki ihan hyviltä, mitä nyt tuo uusi valomiekkamalli näyttää helvetin typerältä ja epäkäytännölliseltä. Abrams ohjaajana ei vieläkään jaksa innostaa, kun mies pilasi jo yhden klassisen sci-fi - sarjan.
Kiinnostaa, joskin n. 15 000 kertaa vähemmän kuin ennen Lucasfilmin myyntiä Disneylle. Ihan rauhassa olen odotellut, mitä tuleman pitää. Tämä eka traileri ei kyllä kovin lupaavalta näyttänyt, mutta jälkituotannon tässä vaiheessa ei kummoista meninkiä voi odottaakaan. Trailerit on trailereita ja elokuvat elokuvia...
Itse odotan mielenkiinnolla josko tämä leffa pistäisi ennätykset uusiksi lippuluukulla, potentiaalia on kun ensimmäinen trailerikin laitettiin ulos jo yli vuosi ennen ensi-iltaa. Omat odotukseni itse elokuvaa kohtaan. ovat aika nollissa eli tämä voi olla vain positiivinen yllätys.