Star Wars: Episode III Revenge of the Sith

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana E. P., 25.07.2004.

1. kurdt

kurdt Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    25
    Sen tiedänkin jo valitettavasti.

2. 71 dB

71 dB Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    935
    Mitä valitettavaa siinä on jos pystyy nauttimaan elokuvasta? Oletko kateellinen?

3. kurdt

kurdt Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    25
    Olen. Jos pystyy oikeasti nauttimaan paskasta elokuvasta niin kyseisen henkilön täytyy omata jotain mitä minulla ei ole. Tai sitten henkilöllä on vain huono maku. Paha sanoa.

4. Jan

Jan Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    0
    Noh, pitää katsoa jos olisi ensi viikolla aikaa... :)

5. 71 dB

Saadut tykkäykset:
    935
    Hanki nyt hyvä mies huono maku äkkiä, Episodi III on tuota pikaa teatterissa! :rolleyes:

Minulla saattaa tosiaan olla jotakin mitä monella ei ole, nimittäin halukkuutta ymmärtää mitä Lucas elokuvillaan yrittää sanoa.

6. Jan

Jan Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    0
    Voitko yrittää kiteyttää yhteen lauseeseen, mitä Lucas oikein yrittää elokuvillaan sanoa?

7. JTX

JTX Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    14
    Eiköhän nuo voitaisi nopeastikin pyöräyttää kun kerran tietokone-efektejä saa ja pitää käyttää.

8. 71 dB

Saadut tykkäykset:
    935
    Niin, eihän ILM mene niihin kuin 18 kuukautta per leffa. Tottakai niitä saa käyttää, kuka kieltää? Pitääkö niitä käyttää? Ei tietenkään mutta kannattaahan tuo.

Kertoa Anakin Skywalkerin tarinan.

9. Imlego

Imlego Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    2
    Kertoa ja sanoa on kaksi eri asiaa.

10. 71 dB

Saadut tykkäykset:
    935
    Lucas yrittää sanoa monta asiaa kertomalla Anakin Skywalkerin tarinan. Yhteen lauseeseen en pysty asioita puristamaan.

Nämä nyt tulevat ensimmäisenä mieleen:

-Elämässä on onnistunut jos tekee vanhempansa onnellisiksi.
    -Elä moraalisesti.
    -Valta tuo vastuuta.
    -Uskomalla itseensä pystyy suuriin tekoihin.

11. JTX

JTX Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    14
    That's another load of cow dung, mmkay.

12. Jan

Jan Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    0
    (off-topic):
    Eikö tuo ole aika huono neuvo, jonka noudattamisella voi olla pitemmän päälle kohtalokkaita seurauksia? (minä neuvon jokaista elämään niin kuin parhaaksi näkee ja vanhempia olemaan suvaitsevaisia ja kannustavia)

13. Jaded

Jaded Lähes henkilökuntaa Blokattu Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Joks ulkoonta löytyy silokkeja vai onks sul ollu niitä pakkasessa viime kesästä?

14. Imlego

Imlego Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    2
    Tuo on kieltämättä hyvin... mielenkiintoinen... pointti. Mitähän tuohon sanoisi? JTX totesi sen suoraan, mutta jos minä vain kysyisin, että et kai ole tosissasi? Että omien vanhempien onnelliseksi tekeminen on yksilön elämän onnistumisen mitta? Ei kai siinä, kaunis ajatus ja kaikkea, mutta... Oikeasti?

15. 71 dB

Saadut tykkäykset:
    935
    En minä sitä omaksi mielipiteekseni ole väittänyt. Lucas on tuota mieltä. Itse allekirjoitan sen varauksin. Tuo ajatushan tulee esille Jedin Paluussa Luken pelastaessa isänsä voiman pimeältä puolelta.

http://www.thankyougeorge.com

16. Jaded

Jaded Lähes henkilökuntaa Blokattu Tukijoukot

Saadut tykkäykset:
    1
    Toi linkki sopisi paremmin tonne Tarinatuvan puolelle, sielllä on semmonen Hauskoja linkkejä threadi...

17. Sinihammas

Sinihammas Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Mun mielestä olet käsittänyt "massat" väärin. Eivät ihmiset täällä vihaa Lucasia itsetarkoituksellisesti. Eiköhän suurin osa täällä kirjoittavista haluaisi, että uudet Star Wars-elokuvat herättäisivät heissä samoja tunteita kuin alkuperäisetkin kolme. Suurin osa haluaisi, että ne olisivat yhtä hyviä. Jos joku oikeasti ei pidä Lucasista, niin eikö niitä vanhojakin haukuttaisi.

En ole vielä elokuvafania nähnyt, joka ei haluaisi pitää elokuvista tai nähdä hyviä elokuvia.

18. Crimson

Crimson Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    2
    Eiköhän tämä väittely ollut aika lailla tässä? Homma ei ole edistynyt yhtään viimeiseen viiteen sivuun. :rolleyes:

19. Sir Filmipätkä

Sir Filmipätkä Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    eikä varmasti edisty seuraavaankaan viiteen sivuun.

20. 71 dB

Saadut tykkäykset:
    935
    Ymmärrän kyllä pointtisi. Minuun nämä uudet ovat iskeneet siinä missä vanhatkin. Minä näen koko saagan elokuvina jotka on tehty ajan parasta mahdollista teknologiaa käyttäen. Toki 70-80-lukujen taitteen elokuvat näyttävät hieman erilaiselta nykyelokuviin nähden. Jos todellakin aivopesee itsensä uskomaan jonkun tietyn aikakauden menetelmät ja teknologiset keinot ainoiksi oikeiksi niin oma on häpeä. Olen vängännyt täällä sivutolkulla taistellen suunnatonta ahdasmielisyyttä vastaan. Jos itse kohdistaisin vastaavan ahdasmielisen kritiikin kaikkiin maailman elokuviin niin eihän hyviä olisi olemassakaan. Ihminen voi oppia arvostamaan asioita joiden merkitystä ei ole ennen ymmärtänyt. Tärkeä taito.

Ainakin sellaisia elokuvafaneja on (täälläkin), jotka eivät halua pitää tietokonegrafiikasta, eivät sitten millään. Kas kun pystytte surffaamaan netissä, sekin kun on tietokonegrafiikkaa!