Star Trek Into Darkness (2013) (J.J. Abrams / Chris Pine, Zachary Quinto, Zoe Saldana, Karl Urban, Simon Pegg, Anton Yelchin, John Cho)

Keskustelu osiossa 'Elokuvat' , aloittajana Mika, 07.12.2012.

1. Pazze

Pazze Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    153
    Mulle lapsuudessa Beam me up Scottyä tärkeämpi oli Kissin Li k It Up. ja se kyllä näkyy, sillä Star Trek kaanoni on siis mulle totaalisen vieras. Ensimmäisessä leffassa tarina aloitettiin alusta, esiteltiin tyyppejä ja maailmaamuutenkin, siihen oli siis maallikon helppo päästä mukaan. Toiseen leffaan oli sitten pitänyt keksiä pahis, ja ihan onnistunut valinta sillä nimi oli jopa mulle tuttu. Helppo tämäkin leffa oli, mutta ei vaan jaksanut kiinnostaa edes sen vertaa kuin eka. Ei elokuvassa vikaa ole, ihan sujuvaa kerrontaa, kohtuullisen hajuton ja mauton tekele. 2/5.

2. tuna

tuna Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    395
    Itselleni tuo Kissin Li k It Up, tuli tärkeämmäksi vasta teini-iässä ja sen jälkeen biisin "sanoma" on ollut jopa tärkeämmässä roolissa;) Muuten olen samaa mieltä, että tämä re-bootauksen toinen osa oli huomattavasti hajutompi/mautompi tekele kun ensimmäinen 2/5.

3. mustis

mustis Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    18
    Tämä Leonard Nimoyn viimeiseksi jäänyt elokuva tulee pääsiäisenä telkkarista, sunnuntaina Neloselta.