Voin kertoa "lampuista" sellaista, että ainakin meidän laitoksella olevissa UV/VIS-, PDA- ja fuorosenssidetektorien + eri spektrofotometrien kanssa on käynnistyksen jälkeen odotettava 10-20 minuuttia, jotta lamppu on lämmennyt ja stabiloitunut. Signaalista näkee selvää vaeltelua ensimmäisten minuuttien ajan. Kyse on deuterium-, ksenon- ja tungsten-lampuista ja katodiputkista.
Kyllä Sony Prime Support toimii ja hienosti! Kotiin tuotiin vakuutusyhtiön hyväksymä kuljetuslaatikko, jonka sisällä oli Rubyn muotoisella aukolla varustettu styroksikotelo. Seuraavana päivänä zuppari haki laitteen. Vähän yli viikon päästä tykki tuli takaisin! Eikä maksanut mitään. Kyselin vielä meilitse tarkkaa huoltokuvausta ja tällaisen sain: "Dear Sami, Thank you for your e-mail. Please see below the technician repair information: "Unit tested and within convergence 0,7 mm. Hard start modi kit implemented. Firmware upgraded 1.03 -> 1.05 pixelworks 1.02 -> 1.03 Unit cleaned internally best possible. Unit tested OK." Kind regards, Mara Martins SONY PrimeSupport"
Sait meikän ylipuhuttua. Naksumista on ollut ajoittain allekirjoittaneenkin Rubyssa (tyyppivika), mutta kertaakaan ei ole jäänyt lamppu syttymättä. Takuuta on kuitenkin vielä pari kuukautta jäljellä, joten täytynee hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä. Ettei sitten myöhemmin harmita...
14 päivää ja 3 tuntia tilauksen tekemisestä, eikä tykistä kuulu mitään. Olisihan se tietty ollut hauska synttäreiden kunniaksi avata ultimaattinen paketti, mutta odotellaan vielä huomiseen...:OI. Toivottavasti saapuisi jo heti aamusta niin pääsisi kokeilemaan!
Harmi. Eikös sun olisi pitänyt saada lainatykki kerta korjaus kestää näinkin kauan. Tuliko sulle laatikko, kuriiri haki tykin ja on nyt sitten ollut jo pari viikkoa reissussa? Lieneekö nämä HW10:t vielä niin uusi tuttavuus noille huoltomiehille etteivät saa korjattua kohtuuajassa (varaosia ei ole hyllyssä tms.).
14 päivää ja 22 tuntia mennyt... tää on taas tätä! Eilinen olisi ollut vapaapäivä ja tänään töihin 13.30. Tykki tulee varmaan sen jälkeen, jolloin toimitus siirtyy perjantaille, voihan p****le :grr:. Ja tosiaan puhutaan uudesta tykistä, ei huoltoon laitetusta.
No huh, huh. Se olikin VHT jonka tykki oli menossa huoltoon. Onneksi näin. Onkos VHT jo saanut tykin huollosta? Olisi kiva kuulla miten PrimeSupport toimii näiden HW10:n kanssa.
Kiva kun kaikki odottaa tykkiä postista mutta jätetäänkös ne viestit lähettämättä...menee inboksi tukkoon. Tässä ketjussa varmaan jaetaan kokemuksia tästä tykistä - jookos..
Tykin saapumisilmoitus oli tullut eilen postilaatikkoon ja kävinkin tänä aamuna hakemassa kohtuullisen kokoisen paketin kotiin. Vähän ihmetystä herätti kuitenkin se, että paketti oli laitettu kyljelleen, vaikka siinä on ihan selvästi nuolet osoittamassa, missä asennossa paketin pitäisi olla. No, nämä ruokakaupan yhteyteen sijoitetut postit ovat kyllä muutenkin vähän onnettomia. Kotona purin tykin pakkauksesta ja totesin heti, että on se kyllä komea peli kiiltävän yläpintansa kanssa. Olisin kuitenkin olettanut muiden kirjoitusten perusteella vielä massiivisempaa kokoa laitteelle. Kyllä harmitti tulla töihin kun ehdin kuitenkin laittaa tykin jo telineeseen... Pitänee laittaa vielä tänään lisää ensivaikutelmia ihan tykin tuottamasta kuvasta, jos ehdin kaikessa hötäkässä pistää piuhat kiinni (muijalla on nimittäin valmistujaiset tänään, joten sekin vie aikaa :hitme
Sit vaan cinema moodi päälle ja siihen gamma 2 ja ihmettelemään kuvaa. Täälläkin on jo reilut 20 tuntia mittarissa. Tänään DK näytti komealta, erityisesti IMAX kohtaukset ovat upeita. Ainoa mitä vielä voisi parantaa (kuten arvata saattaa) on mustan taso. Mutta tällä mennään kunnes tähän hintaluokkaan löytyy selvästi parempi haastaja.
Tuollaista todistetta vastaan on turha pyristellä. :thumbsup: Millaiselle kankaalle meinaat kuvaa roiskia?