Sony KDF-50E2000

Keskustelu osiossa 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' , aloittajana shack, 19.09.2006.

  1. Deut

    Deut Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2006
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kerroppa maalaiselle, mikä on mareksi niin voin ottaa sinne yhteyttä...

    Edit: Pienen tutkailun jälkeen, kyseessä taitaa siis olla markantalo, vai?

    Jännä että sieltä saisi halvimmalla kun ainakin netissä hinta on 1699e kun taas ONOFF:ssa pyynti on 1490e...
     
  2. petexx

    petexx Guest Guest

    Liittynyt:
    10.01.2006
    Viestejä:
    5
    Saadut tykkäykset:
    0
    Close but no cigar :D

    Eiköhän tässä nyt kuitenkin tarkoitettu Mareks:ia joka mainostaa plazalla tuossa ylälaidassa ja löytyyhän tuolta plazan juuresta parikin foorumia kyseiseen puotiin liittyen (Yrityskanava kohdasta)

    Suoraan en ko liikkeen webistä tätä laitetta kyllä bongannut mutta eiköhän tuo vastaa puhelimeen ja/tai sähköpostiin..
     
  3. Huurre

    Huurre Guest Guest

    Liittynyt:
    13.12.2005
    Viestejä:
    91
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juu, siis mareks ei oo markantalo, vaan Mareks: http://www.mareks.fi/

    Noita sonyn taustaproju töllöjä ei löydy mareksin sivuilta, mutta kyselin niiden saatavuutta, ja niitä tosiaan saa kilpailukykyiseen hintaan. Eli joko maililla tai soittamalla vaan yhteyttä ko. firmaan.

    Vielä kun tästä mainostamisesta sais jotain "bonuksia".. :rolleyes:
     
  4. Deut

    Deut Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2006
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    0
    Jep. Kiitoksia. Voin mainita kuka mainosti... :)
     
  5. Deut

    Deut Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2006
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, tarjous oli kyllä melko mukava mutta täytyy pettyneenä todeta että vaimoke veti jarrut päälle. Tarvis kuulemma olla littee, ei oo muuten nätin näkönen... :OI

    No, ei muuta kuin jotain 40" LCD:tä metsästämään...:hitme:
     
  6. dfdf

    dfdf Guest Guest

    Liittynyt:
    02.07.2006
    Viestejä:
    136
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vedä itse jarrua ja näytä kuka määrää kaapin paikan. ;)
     
  7. Huurre

    Huurre Guest Guest

    Liittynyt:
    13.12.2005
    Viestejä:
    91
    Saadut tykkäykset:
    0
    No ei tuo sonyn taustaproju huononnäköinen ole. Kannattaa viedä se vaimoke kierrokselle ja näytät potentiaalisia ehdokkaita, jonka jälkeen suoritatte "neuvoa-antavan äänestyksen" ;) Lopullisen valinnan voi tehdä sitten vaikka se joka töllön maksaa..
     
  8. Deut

    Deut Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2006
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, prkl. Vedin sitten ite jarrua ja sain vaimon ylipuhuttua... No, soitto Mareksiin...ei löydy enää Sonyja. On jotain toimitus ongelmia, lupas kyllä ottaa yhteyttä kun saa niitä lisää. Hinta on kyllä varsin mukava. Toiseksi halvin mitä oon itse löytänyt on toi ONOFF:n 1490e. En tiedä sitten, odottelu jatkuu...
     
  9. stiflat

    stiflat Guest Guest

    Liittynyt:
    16.09.2006
    Viestejä:
    24
    Saadut tykkäykset:
    0
    Terve.
    Itsekin (yhä) katselen tämän ostoa. Tosin nyt jos/kun saan myytyä vanhan kuvaputkitv:n pois tälläviikolla, tulee tämä heti ajankohtaiseksi.

    Kertokaapa Deut ja dfdf mihin kauppaan päädytte/-itte.

    Itse lähetin kanssa mailia tuonne Merekiin ja kyselin vähän miltä tarjous näyttäisi ja onko tavaraa taas joskus saatavilla.


    Itse sain viime kuun alussa ilmeisesti täältä: http://www.bbellmann.e-matters.de/shop/index.php
    Tällaisen meilin:
    New Modell is KDF-50E 2010 AEP for 1189,- Euro + shipping cost.

    best regards
    Berthold Bellmann

    Tuosta nimestä googletin kyseisen sivuston (en oiken enää muista mistä kaikkialta kyselin tarjouksia). Mikä lie kauppa edes kyseessä, kokemuksia?

    Näköjään tuolla sivulla on 1239 nyt hintana + mitä tuohon vanhaan malliin sanoivat 145e rahtia. 1384 olisi loppusumma tuolla hinnalla.
    Vähän liikaa, jos ~1400 saa Suomesta.

    Mitähän tässä nyt oikein keksisi...

    e:Ainiin sen verran vielä, että onkohan tuollainen 32" teeveen televisiotaso tuolle liian pieni?
    Ajattelinpa vaan kun se jää itselleni. Taitaapa se varmaan olla....
     
  10. columbo

    columbo Guest Guest

    Liittynyt:
    28.11.2006
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
  11. lehtja

    lehtja Guest Guest

    Liittynyt:
    28.11.2006
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olisin ostamassa kyseistä tv:tä.
    Kokemuksia, kehuja/haukkuja?
     
  12. Deut

    Deut Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2006
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    0
    No, enpä ole vielä päätynyt mihinkään. Tosiaan mareksilta ei nyt niitä saa... Joten mun tiedossani olevista ONOFF on seuraavaksi halvin, 1490e. Eli tuossa olis joku ~100e eroa mainitsemaasi Saksan hintaan. Itse en kyllä tilaa Saksasta, on niin pieni hintaero.

    Niin ja se 32":sen taso taitaa olla pirun pieni tolle. Kato mitat jostain, sillä se selviää... Ulkomuistista jotain tähän suuntaan (l)118cm x (k)85cm x (s)40cm.

     
  13. Deut

    Deut Guest Guest

    Liittynyt:
    23.11.2006
    Viestejä:
    44
    Saadut tykkäykset:
    0
    Threadi on nyt kuus sivuu pitkä. Lueppa läpi, kyllä siellä on seassa myös kokemuksia, kehuja ja haukkuja.

     
  14. jjokivuo

    jjokivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    13.12.2001
    Viestejä:
    355
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onkos tässä euro mallissa noita kuvaan liittyviä DRC säätöjä ollenkaan, jenkkimanuskassa mainitaan mm:
    DRC Highdensity / progressive
    DRC palette liukusäätö: Clarity / Reality


    ja sitten on vielä joku Advanced settings jossa säädöt seuraaville:
    Black corrector, Gamma, Clear white, Color corrector

    Onko "skaalain" miten toimiva, häntiikö tai nykiikö perus lomitettu kuvalähde?
     
  15. trampas

    trampas Guest Guest

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    16
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tulipa tuommonen sitte hankittua, hinnaksi jäi 1410e tinkimisen ja kilpailuttamisen jälkeen.

    Vaikuttaa ihan mukavalta muuten, mutta tummissa sävyissä vähän häiritsee se, että se tausta valo paistaa niin voimakkaasti sieltä läpi. Valoisassa kuvassa kuva on kyllä huippu. Mitäs muut ovat mieltä tuosta tummien toistosta vai onko minulla vain säädöt pielessä?
     
  16. dfdf

    dfdf Guest Guest

    Liittynyt:
    02.07.2006
    Viestejä:
    136
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eikös moni ole juuri sanonut että kirkkautta kannattaa säätää alaspäin.

    Itselle tuleet tämä töllö sitten viikon/parin päästä :cool:
     
  17. columbo

    columbo Guest Guest

    Liittynyt:
    28.11.2006
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kaukokiidon äijät kantoivat laitteen kotiin ke, näköjään nyt hinta www.fotopreissturz.de : ssä n. 1200 euroa toimituskuluineen (ja normaali koko Euroopan kattava takuukin mukana eli siinäkään ei mitään ihmeellistä). Voin suositella siis tuota kauppapaikkaa.

    En ole asiantuntija tällä alalla, mutta ihan vakiosäädöillä mennään toistaiseksi eikä mitään tuollaista häiritsevää taustavaloa mielestäni ole näkynyt.
     
  18. stiflat

    stiflat Guest Guest

    Liittynyt:
    16.09.2006
    Viestejä:
    24
    Saadut tykkäykset:
    0
    No kerroppa nyt mihinkä kauppaan päädyit.

    Itse alan vahvasti kallistua tuohon yllä mainittuun Fotopreissturz:iin, 1208,25 e rahteineen tulisi kuluiksi sieltä. Eli varmaan suhtkoht edullisimpia paikkoja.
     
  19. dfdf

    dfdf Guest Guest

    Liittynyt:
    02.07.2006
    Viestejä:
    136
    Saadut tykkäykset:
    0
    Valitse vain ihmeessä Fotopreissturz. Itse tosin pyrin unohtamaan sen, koska itse hankin töllön Suomesta hintaan 1380 euroa. Tiedän, se potutti meikäläistä alussa kun maksoi melkein 200 euroa käytännössä ilmaa, mutta kun vaan sattui kokoajan käymään paska tuuri saksalaisten nettikauppojen kanssa. Kun tuolta Fotopreissturzistä kysin töllöä, niin hinta nousi satasella ja lopulta vastattiin ettei kyseistä töllöä ole enää. Sitten olinkin jo maksanut Suomesta hankinnassa olevan töllön kun huomasin että oli taas tuonne Fotopreissturziin tullut kyseinen laite.

    Mutta Elämä On!
     
  20. Nietze

    Nietze Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    1 060
    Saadut tykkäykset:
    0
    Maanantai ja tiistai ovat muuten tuplaykkösbonuspäivät, joten sillon kannattaa ostaa Markantalosta jos se muuten on aikeissa. 1500 eurolla kun ostaa niin vaikkei muuten ostaisi koskaan mitään, 50 eur kilahtaa takaisin.