Telkku on vajaan vuoden vanha ja nyt viimeisen parin kuukauden aikana olen huomannut seuraavanlaista omituisuutta: Telkku on kytketty piuhalla reitittimeen johon myös kytketty Lacie Networkspace2 NAS levy. Lacien sisuksissa pyörii käsittääkseni Twonky. Aiemmin panin merkille että levy pitää olla hyvissä ajoin käynnistetty että telkku löytäisi sen. Mutta nyt alkaa vaikuttaa siltä että se ei löydä sitä enää ollenkaan. PS 3 löytää levyn, samoin pc:t ja tabletit ja kännykät. Veikkaisin että jossain firmispäivityksessä on tullut huononnusta. Onko kellään vastaavaa kokemusta?
Mulla on sama malli 46". Kerropa minulle tähän telkkumalliin sopiva kovalevyllinen (edullinen 500M riittäis mulle) elokuvien/ohjelmien tallentamiseen? kiitos.
Eli kysyt ilmeisesti millä kovalevyllä voisi tallentaa. Vastauksena on että tietääkseni siinä ei ole mitään rajoitetta. Kävele kauppaan ja osta sopiva. Ei muuten ole kohteliasta "kaapata" toisen ketjua ja esittää asiaan liittymättömiä kysymyksiä jotka vievät keskustelua pois otsikosta. Aloita uusi ketju jos vielä mietityttää.
Ongelma ratkesi. Reititimestä oli pudonnut upnp täppä pois. Tämä kai liittyy jotenkin dlna:han. Kun upnp:n laittoi päälle, Bravia alkoi nähdä NAS:n. Jostain kumman syystä kaikki muut laitteet (wp7, win 7, Android, PS3 ja Win XP) näkivät jaon ilman upnp:tä.