Sony 40" W3000

Keskustelu osiossa 'Televisiot' , aloittajana huihaiko, 16.10.2007.

  1. shamaani

    shamaani Guest Guest

    Liittynyt:
    15.10.2007
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minä vähän luulen että ostan tuollaisen sitten kun siitä hinnasta on enimmät ilmat pois. 2 tonnia olen asettanut tällä kertaa pääni sisällä hinnaksi jonka kehtaa vielä töllöttimestä maksaa.

    Täällä vaan ei meinaa millään saada vinkkiä hyvistä nettikaupoista. Eikö porukat oikeasti tilaakaan Saksasta vai mikä siinä on? Linkkejä heitellään kyllä mutta kuka osaisi suositella oikeasti hyvää kauppaa missä hommat toimii.:confused:
     
  2. samppa76

    samppa76 Guest Guest

    Liittynyt:
    13.06.2007
    Viestejä:
    27
    Saadut tykkäykset:
    0
  3. Jiizu

    Jiizu Guest Guest

    Liittynyt:
    26.07.2007
    Viestejä:
    120
    Saadut tykkäykset:
    0
    kivasti sais vielä osamaksulla
     
  4. shamaani

    shamaani Guest Guest

    Liittynyt:
    15.10.2007
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    40W3000:n saatavuus on ilmeisesti niin huono että ovat tiputtaneet sen listoilta kokonaan.
    Hakisko tuollaisen 40W2000:n. Sitähän voisi lohdutella itseään siinä "vanhaa mallia" ostaessaan että aivan yhtä vanha malli se W3000:kin on heti muutaman kuukauden päästä kun kuitenkin taas julkaistaan SE LÄHES TÄYDELLINEN 40W4000 tjsp joka on "taas kerran se maailman viimeinen ja täydellisin malli jossa kuva on taas kerran ihan omaa luokkaansa.". :)
     
  5. jzl

    jzl Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2005
    Viestejä:
    27
    Saadut tykkäykset:
    0
    Älä osta w2000, nykii helposti nopeasti liikkuvissa kohteissa. Myyjän tuomio oli alimittaisen tehoiset kuvan käsittelypiirit. Näyttivät paikallisessa myymälässä tv:n testi DVD:llä (ei hd). d3000 ja sampan m86 ei nykinyt testilevyllä (näistä samppa oli ehkä hivenen parempi). w2000 hd kuvaa eivät näyttäneet, hd soitin oli kytketty samppaan jossa sitä kuvaa pyöritettiin. w3000 ei ollut kaupassa, tulossa sielläkin joskus tammi-helmikuussa.

    tampereen mediakulmasta kysyin, niin sanoivat että on tulossa ehkä ens kuun puolessa välissä. siellä hintana 2110. Itse tilasin omani tampereen sony centeristä. hintaksi jäi 2350e. joten vähän kalliimpi kuin tuola verkkokaupas (2277). Mutta sony centerissa sanoivat että uusi erä tulossa kahden viikon päästä. ei kun varaamaan sieltä.

    jännityksessä täälä sitä odotellaan, vielä kaks viikkoa....
     
  6. R4tmonkey

    R4tmonkey Guest Guest

    Liittynyt:
    18.04.2007
    Viestejä:
    15
    Saadut tykkäykset:
    0
    46W3000 tilattu verkkokaupasta.
    Pitäisi saapua keskiviikkona niin pääsee säätelemään:naminami: .
    Toimitustavaksi otin postin keltainen kuljetus 14, tietääkö joku, että tuovatko postin pojat sen ihan kotiovelle asti vai käskevätkö hakea alakerrasta. Asun kerrostalossa ja 7 kerroksessa.
    Jos on kysyttävää niin voin koittaa vastailla kunhan vehje saapuu (tulee suurimmaksi osaksi tietokonekäyttöön).
     
  7. Peke78

    Peke78 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    550
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kyl ne sen varmaan perille asti tuo.;)
     
  8. HDMI

    HDMI My Precious Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.03.2007
    Viestejä:
    237
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kotiinkuljetuksessa maksat siitä että tuote tuodaan kotiin asti sisälle Sen verran paljon on tuota tullut käytettyä pesukoneista kulmasohviin,että vaikka asuisit keskellä korpea niin tuote on roudattava sisään asti ja kuittaat vasta sitten,jos muuta sanovat niin vaadi näin.Transpoint ym. kuljetusliikkeet joskus haluavat että jopa autosta pitää hakea,niillä jotkut eri säännöt kuin postilla kuulema :rolleyes:
     
  9. Suzooka

    Suzooka Guest Guest

    Liittynyt:
    06.10.2004
    Viestejä:
    8
    Saadut tykkäykset:
    0
    ..kynnyksen ylitse pitää tuoda.
     
  10. R4tmonkey

    R4tmonkey Guest Guest

    Liittynyt:
    18.04.2007
    Viestejä:
    15
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos vastauksista.
    Parempi olisi tuoda sisälle asti, kun olen yksinäni kotona tuohon ennen klo 14 aikaan.
    jos täytyisi yksin kannella niin viimeistään 2 kerroksessa pää räjähtää:D. Olin tosiaan jostain lukenut jonkun kuljetusfirman toimivan hieman eri tavalla.
     
  11. jzl

    jzl Guest Guest

    Liittynyt:
    17.02.2005
    Viestejä:
    27
    Saadut tykkäykset:
    0
    No niin, verkkokaupas on näitä 3kpl hylly ja 40x3000 on hyllys 5 kpl. äkkiä tilaamaan. paitsi mä oon jo omani tilannu muualta.:OI
     
  12. samppa76

    samppa76 Guest Guest

    Liittynyt:
    13.06.2007
    Viestejä:
    27
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oliskos kumminkin X3500:sia eikä X3000:sia, kysäsin nääs eilen Sony Centeristä niin X3000 sarja ei ole edes vielä markkinoilla, mut jos on X3000 niin OK! eihän se eroa X3500:sta kuin kuorten värillä.
     
  13. arskas_s

    arskas_s Uusi jäsen

    Liittynyt:
    22.10.2007
    Viestejä:
    110
    Saadut tykkäykset:
    0
    X3500 vs X3000

    X3000 näyttäisi puuttuvan PhotoTV HD ominaisuus. Mitä tuo tarkoittaa käytännössä?:p
     
  14. HDMI

    HDMI My Precious Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    20.03.2007
    Viestejä:
    237
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niin sit taas kun menet katsomaan X3000 yksittäisiä tietoja,sielä lukee PhotoHD teknikka katso :rolleyes:
     
  15. raine22

    raine22 Guest Guest

    Liittynyt:
    26.08.2007
    Viestejä:
    9
    Saadut tykkäykset:
    0
    Muutama päivä sitten kävin paikallisella expertillä kyselemässä juuri x3500/3000 mallia ja myyjä väitti että näillä olisi tv:n kuorien lisäksi piireissä jotain eroa?
     
  16. Momaw

    Momaw Guest Guest

    Liittynyt:
    11.12.2006
    Viestejä:
    105
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ensinnäkin: eikös tämä ole W3000 threadi? X-sarjalle on oma.

    Toiseksi: Vertaappa noita malleja Sonyn sivuilla, lähes identtiset tekniset tiedot. Tästä vois tehdä johtopäätöksen että aika samoja ne on. Ja jos ne on samoja, poislukien kuoren väri, niin ei voi muuta kuin ihmeetellä sonyn logiikkaa: tuo markkinoille miljoonittain samoja tuotteita eri "mallimerkillä". Eihän autojakaan nimetä varin mukaan... Henkilökohtaisesti alan jo tippua pois sonyn kelkasta.
     
  17. Dr Evil

    Dr Evil Guest Guest

    Liittynyt:
    26.01.2004
    Viestejä:
    71
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mites tuota kun minulla on PS3 ja X360 HDMI:llä kiinni otsikon mukaisessa TV:ssä ja TV:eestä menee optinen johto vahvistimeen, niin ei meinaa Dolby Digital 5.1:stä saada kuulumaan, vaan äänet tulee stereona... Johtuuko iäkkäästä vahvistimesta (Sony STR-DB930QS), televisiosta vai jostain muusta?
     
  18. shamaani

    shamaani Guest Guest

    Liittynyt:
    15.10.2007
    Viestejä:
    29
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuleeko tv:stä nykyään 5.1 signaalia? Mä oon kai tippunut pahasti kärryiltä. :sleep: No jos dvd:ltä joka on suoraan vahvistimessa kiinni kuitenkin onnistuu niin on kai se vahvistin kunnossa.

    Saakohan mistään vielä 40W3000.sta alle 2tonniin?
     
  19. shack

    shack Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    21.05.2002
    Viestejä:
    2 880
    Saadut tykkäykset:
    2
    Ainakin edellisissä mallisarjoissa oli muutakin eroa. Ainakin Bravia Engine EX X-sarjoissa ja W-sarjoissa Bravia Engine. Näin jos en pahasti väärin muista.

    EDIT: Nyt on näemmä W3000-sarjassa Bravia Engine EX ja X3000-sarjassa Bravia Engine PRO.
     
  20. Dr Evil

    Dr Evil Guest Guest

    Liittynyt:
    26.01.2004
    Viestejä:
    71
    Saadut tykkäykset:
    0
    Siis ei TV:stä vaan noista pelikonsoleista, eli ääni HDMI:lä televisioon ja siitä optisellla johdolla vahvistimeen. Äänet kyllä kuuluu, muttei DD:nä. Pitäisi varmaan kysellä jollain muulla palstan alueella, mutta ehkä joku vastaa vielä tähänkin...