Sonosub: XLS 12 + Hypex DS 4.0 -projekti

Keskustelu osiossa 'Tee Se Itse / DIY' , aloittajana Argon2, 09.02.2008.

  1. Arttu78

    Arttu78 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.04.2005
    Viestejä:
    2 452
    Saadut tykkäykset:
    85
    Sika T2:sta käytin. Ei ole ollut ongelmia kiinni pysymisen kanssa.
     
  2. Jani_K

    Jani_K Guest Guest

    Liittynyt:
    30.01.2006
    Viestejä:
    76
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ilmastointiteipillä:D Oikeasti toimii, kierros-pari tosi tiukalle vedettynä sauman kohdalle ja tietenkin ulkopuolelle. Jos sisäputki on joku muu kun alkuperäinen niin hiotaan ne rappuset sitten pois siitä saumasta sisäpuolelta, viemäriputki kun on vähän paksummalla seinämällä kun orkkisputki.
     
  3. NasQ

    NasQ Guest Guest

    Liittynyt:
    13.07.2004
    Viestejä:
    95
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, mutta sulla on noille refleksiputkille tuet toisessa päässä kanssa? Oon jo melkein tehnyt vastaavan tuen tonne sonoon mutta en oo vielä jaksanut alottaa. Hirvee homma duunata vaan refleksiputken takia.

    Muutenhan tuo mun putki jää roikkumaan ainoastaan sen Aeroportin varaan koteloon.

    Jesaria meinasin sinne itse asiassa pistää, ehkäpä jesari + liima on riittävä kombo projektiin. Tosin hankala tässä vaiheessa sitä jesaria laittaa kun Aeroport on kiltisti jo kiinni toisessa päässä ja putki tarvis asentaa uudelleen pohjasta käsin :eek:
     
  4. Arttu78

    Arttu78 Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.04.2005
    Viestejä:
    2 452
    Saadut tykkäykset:
    85
    Uskon, että tuo Sika riittäisi pelkiltään roikuttamaan Aeroporttia, mutta sen kyllä pitäisi antaa kuivua joko puristuksessa tai sellaisessa asennossa, jossa palat eivät pyrkisi erkanemaan toisistaan. Jesarihan on jees aina ja kaikkialla. :thumbsup:
     
  5. prkl

    prkl Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.06.2006
    Viestejä:
    2 029
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mulla on aeroportin päät ja välissä ~85cm viemäriputkea vedetty kiinni pelkällä sikabondilla ja koko homma roikkuu siis aeroportin toisen pään varassa. Hyvin on about 4 vuotta pysynyt isoillakin äänenpaineilla :)
     
  6. NasQ

    NasQ Guest Guest

    Liittynyt:
    13.07.2004
    Viestejä:
    95
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ok, ei muuta kun sitten Sikabondia sinne sitten...