Smart-tv ja appsit

En tråd i 'Muut televisiot, näyttölaitteet ja soittimet' startet av Daedra, 15 Apr 2012.

1. Daedra

Daedra Guest Guest

Reg.:
    28 Jan 2006
    Liker mottatt:
    0
    Onko tästä aiheesta jo jossain keskustelua?

Eli eli, tähän voisi kerätä vinkkejä hyviin appseihin joita olette omiin smart-telkkareihinne ladanneet.

Hyvä päänavaus, mutta minulla ei ole vielä ensimmäistäkään, mutta haussa on softa (LGlle) jolla voisi katsella musavideoita. Samaan tyyliin kuin esim. PS3:lle saatava softa WidZone.

2. Daedra

Daedra Guest Guest

Reg.:
    28 Jan 2006
    Liker mottatt:
    0
    Onpa suosittu ketju...

Noo, viimeisin oma kokemus LG:n Smart-tv:stä on se, että SF-Anytime ei siinä toimi. Reggasin itseni www.sfanytime.fi-sivulle, syötin sinne luottokortin tiedot ja eiku syöttämään tunnuksia telkkariin. Ei päästänyt sisään millään, herjasi aina tunnuksia. Käpy alkoi palaa, on meinaan kaukosäätimellä pikkasen vittumaista syötellä pitkiä käyttäjätunnuksia (mailiosoite). Aikani jaksoin yrittää, kunnes päätin soittaa ko putiikin tukeen.

Sieltä vastasi englantia puhuva nuorimies, kertoi että "joo ei se toimi, johtuu siitä että LG ei ole päivittänyt sitä appsia uuteen. Sitä on kuulemma jotain puoli vuotta odotettu...". Antoi vinkin regata sisään www.old.sfanytime.com-sivulle, niillä tunnareilla kuulemma pääsee LG:n Smart-tv:lle. Joo, pääsi kyllä, mutta ko. saitille ei voi syöttää luottokortin tietoja :OI

3. petekki

petekki Guest Guest

Reg.:
    17 Okt 2004
    Liker mottatt:
    0
    Itse olen katsellut muutaman leffan SF-Anytimesta Samsungin BD-D8500N:llä ja hienosti on toiminut.

4. Daedra

Daedra Guest Guest

Reg.:
    28 Jan 2006
    Liker mottatt:
    0
    Niin, kuten kirjoitin niin LG ei ole päivittänyt sitä softaa