Smallville

Keskustelu osiossa 'TV-ohjelmat ja -sarjat' , aloittajana glottis, 20.10.2002.

  1. JaniH

    JaniH Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.08.2000
    Viestejä:
    6 723
    Saadut tykkäykset:
    15
    Juu, kyllähän jakso oli erinomainen, mutta tekstitykset alkoivat ärsyttämään todella, "sori, sitä" ja "sori, tätä". :grr: Tämän takia katson dvd:t aina enkkuteksteillä.
     
  2. matarvai

    matarvai Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    24.12.2000
    Viestejä:
    1 466
    Saadut tykkäykset:
    1
    Tulihan tuo katsottua ja hyvä jaksohan tuo oli. Sunnuntain krapulapäivän ohjelmistoa Simpsoneiden kanssa, ei tartte ajatella liikoja.
     
  3. petma

    petma Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    23.04.2002
    Viestejä:
    1 710
    Saadut tykkäykset:
    1
    Smallvillen 1 tuotantokausi tulee myyntiin 12.3.2004

    Extrat:
    * Pilottijakso: vastaavien tuottajien Alfred Goughin ja Miles Millarin, sekä ohjaaja David Nutterin kommentit
    * Metamorphosis - Jakso: Goughin ja Millarin kommentit Interaktiivinen retki Smallvillessa
    * Pilottijakso: kuvakäsikirjoituksesta screenille
    * Poistettuja kohtauksia pilotti- ja Metamorphosis - jaksosta
    * DVD- ROM –linkki: valikoidut ekstrat

    http://www.sandrewmetronome.fi/templates/Page_movies_videodvd.asp?id=4131
     
  4. bugweep

    bugweep Guest Guest

    Liittynyt:
    07.04.2003
    Viestejä:
    88
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuon ekan kauden boksin saa ainakin amazon.de:stä todella halvalla, hintataso sama kun b5-bokseissa.
     
  5. JaniH

    JaniH Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    08.08.2000
    Viestejä:
    6 723
    Saadut tykkäykset:
    15
    Pahus kun jäi jännään kohtaan. Onko tietoa milloin maikkari aloittaa kolmannen kauden jaksot? Pan&scan-raiskatun materiaalin katsominen kuitenkin on syntiä... Dvd:lle kolmoskautta saanee odottaa vielä liian kauan, kakkoskausi on luultavasti kohtapuoleen ilmestymässä.
     
  6. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Imo 3. kausi on parasta Smallvilleä tähän asti. 2. kausi oli hieman heikkoa, mutta teillä on vielä parhaat jaksot näkemättä :)
     
  7. Jizah

    Jizah Guest Guest

    Liittynyt:
    28.01.2004
    Viestejä:
    138
    Saadut tykkäykset:
    0
    No sanotaan nyt vaikka näin, että minä katson mielelläni Kristin Kreukkia vaikka seuraavassa Miljönääri Jussissa. Se sanoo jo paljon. Siinä on universaalissa geenilotossa sattuneet kyllä palikat niin hyvin kohdilleen, että ei paremmasta väliä. :love:

    Etkö muka usko?
     
  8. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Pieni vinkki: Ei ehkä ole kovin fiksua pistää sivuille ohjetta jossa neuvotaan miten ja mistä saat imutettua sarjan jaksoja netistä... Voisin melkeimpä jo odotella e-mailia jonkun yhtiön juristilta ja saitti sanoo poks.
     
  9. Jizah

    Jizah Guest Guest

    Liittynyt:
    28.01.2004
    Viestejä:
    138
    Saadut tykkäykset:
    0
    No aika hiljaista, että tuolla perusteella olisi perusteita esittää mitään uhkavaatimuksia millään juristilla. Sama asia kuin minä heittäisin tässä ilmoille sellaisen shokkiuutisen, että ampuma-aseilla voi päästää ihmisen päiviltä. Eipä minuakaan kukaan voi murhasta tulla syyttelemään. Ei tuolla ole yhtään suoraa osoitetta mihinkään, joten kenelläkään ei ole perusteita tulla vaatimaan sivujen sulkemista. Vaan asiahan ei minulle kuulu eikä suuremmin edes kiinnosta.
     
  10. Blaqua

    Blaqua Sandels vahva ja pehmeä Tukijoukot

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    725
    Saadut tykkäykset:
    30
    Kyllähän tuo on ihan hyvää viihdettä jos ylipäätään seuraa tuollasia sarjoja, jotenkin tulee tuosta mieleen roswell sarja :/
     
  11. kurdt

    kurdt Guest Guest

    Liittynyt:
    27.11.2002
    Viestejä:
    7 255
    Saadut tykkäykset:
    25
    Juu, no en minäkään kyllä usko, että joku tuosta nyt hirveästi kiinnostuu, mutta on noita ylilyöntejä firmoilla tapahtunut ennenkin :) Muistan kun yhdeltä Nirvanan fani saitilta piti joskus poistaa 10sec clipit biiseistä kun yhtiö niin halusi.. Kun muistaakseni (en ole varma, fiksummat korjatkaa) Suomessa ei päde se 30sec max sääntö? Menee asian ohi, mutta silti en kyllä itse jakaisi tuollaisia ohjeita sivuillani :)

    Sarja ei muuten ole Suomessa saanut kovaa suosiota luultavasti surkean esitysajan takia, huonon markkinoinnin sekä sen, että Smallville sekoitetaan helposti muihin teinisarjoihin ja tämä johtuu juuri markkinoinnin puutteesta. Kyllä Suomikin kukkisi Smallville faneja jos sarja olisi vaikkapa tiistaina klo 21-22 paikalla. Taitaa olla melkein kovin paikka sarjalle tuo.
     
  12. Tealc

    Tealc Guest Guest

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    72
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olen myös Smallville/Teräsmies fani. Mielestäni sarja on aivan loistava. Itse kattelen sarjaa jenkki tahtiin sen takia että siellä ollaan monta jaksoa edellä ja sarjan näkee 16:9 muodossa. Kolmos kausi lähenee loppuaan ja eiköhän sieltä nelos kausi ensi syksyllä tule.
     
  13. Karsu

    Karsu Uusi jäsen Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.12.2002
    Viestejä:
    108
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei hätää, et ole :rolleyes:
     
  14. wedge

    wedge Guest Guest

    Liittynyt:
    23.07.2002
    Viestejä:
    28
    Saadut tykkäykset:
    0
    Aika hyvää matskuu tulee kyl tuos, ja ei voi kyl moittia tuota kolmoskauden lopetustakaan :)

    Muuten osasin oottaa kyllä tapahtumarikasta jaksoa mutta eräs juttu yllätti.. pointsit siitä...
     
  15. Blaqua

    Blaqua Sandels vahva ja pehmeä Tukijoukot

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    725
    Saadut tykkäykset:
    30
    Joo älkää vaan kukaan spoilatko tuota kolmanen kauden viimeistä jaksoa se on kuulemman todella hyvä.
     
  16. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    Mikä yllätti? :) Mun mielestä tuossa kolmoskauden finaalissa ei ollut mitään yllättävää. Jokaiselle "yllätykselle" löytyi erittäin järkevät selitykset (joskin, ei tietenkään 100% varma voi olla), ja varsinkin, kun tietää, että kaikki muut hahmot palaavat ruutuun neloskauden alussa, poislukien Pete. :) Varmaan tiesitkin, mutta hyvä SV-saitti on www.kryptonsite.com Tuolta sain itsellenikin hyviä selityksiä vikajakson tapahtumille.. ;) ja tulevaahan on kiva spekuloida. Hyvä sarja kyllä.
     
  17. LOP

    LOP Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.02.2001
    Viestejä:
    4 057
    Saadut tykkäykset:
    49
    Aika onnistunut spoilaus. :rolleyes:
     
  18. Xaeron

    Xaeron per aspera ad astra Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.09.2000
    Viestejä:
    1 852
    Saadut tykkäykset:
    6
    Hmm, luulin, että mulla oli vain itelläni selaimessa vikaa, kun valittaa jostain javascript-ongelmasta tolla sivulla :)

    Ton mun postauksen vois joku mode vaikka poistaa :)
     
  19. LOP

    LOP Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    12.02.2001
    Viestejä:
    4 057
    Saadut tykkäykset:
    49
    sen voit poistaa itekki, kun tarkemmin perehdyt forumsoftaan.
     
  20. Blaqua

    Blaqua Sandels vahva ja pehmeä Tukijoukot

    Liittynyt:
    25.11.2003
    Viestejä:
    725
    Saadut tykkäykset:
    30
    Tuli sitten eilen katsottua tuo viimeinen jakso, ja täytyy sanoa että jotenkin tuo oli "pieni" shokki.. Varsinkin kun tunnustan olevani sarjan fani. Pahoin pelkään että tämä sarja oli minun puolestani tässä.. ;(