Siirrettävä valkokangas?

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana Juke85, 01.11.2010.

1. Juke85

Juke85 Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    4
    Eli alko taas pikkasen tykkiä tekeen mieli. Mut semmonen pikku pulma vaan et tarvis saada kangas jotenkin siirrettyä sivuun oviaukon eteen katsotaessa ja muuten sit takas. Muuten olis aivan liian sivussa kangas ja oikein muuallekaan ei huanetta sovi.

Eli onko mitenkään mahdollista tämmönen? Joku kisko homma tai jotain?:confused:

2. steelduck

steelduck Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä ostin tälläisen verkkokaupasta. Vallan mainio peli. Menee kaappiin 10 sekunnissa... :)

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9235

Eli tuo seisoo omilla jaloillaan ja on pakattuna semmoinen 160cm alumiiniputki, mistä sitten vaan kahdella sohjella kansi auki ja nostetaan kangas ylös. Pois laitettaessa työnnetään vaan kädellä takaisin ja kelautuu automaattisesti. Ei mitään rakenteluja... äärikätevä.

3. Juke85

Juke85 Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    4
    Täytyy miettiä. Kiitos vinkistä.:thumbsup: Miten toi oikein pysyy pystyssä? Millä korkeudella on kuvan alalaita? Ja oliskohan tarpeeks iso. Sen isompi on jo sit lähempänä viittä sataa..

Oon sellastakin miettinyt et jos katosta vetäis. tuliskohan mikään tarpeeks alas? Tai sit pitäs keksiä jotain omia viritelmiä..

4. steelduck

steelduck Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Siitä kääntyy semmoset tassut alta, joiden varassa se pysyy pystyssä. Tuossahan oli nuo mitat:

Kuvan koko: 162x91.1cm
    4cm mustat reunat
    Blackdrop (70-105cm, riippuen kankaan koosta ja formaatista).

Eli kuvan alle saa moin 70-105cm tuota mustaa ja sitten kuva 91cm korkea ja 162 leveä. Kun se on maksimikorkeudessa, niin se on "miehen korkuinen", eli sen saa mielestäni aika täydelliselle korkeudelle sohvakatselua varten.

Verkkokaupassa on se mukava, että jos olet tilannut netistä, niin tuotteella on 2 viikon palautusoikeus (No questions asked, kunhan on samassa kunnossa kun ostit).

Viimeksi muokattu: 02.11.2010
  5. Juke85

Juke85 Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    4
    Kyllähän tollasellakin luulis tietysti pärjäävän. Katotko millaselta etäisyydeltä ja millasella tykillä? Sit pitäs viä tykki hankkia. Jotain fullhd tykkiä oon aatellu.

6. steelduck

steelduck Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla on Epson TW3600, jolla heijastan kuvan kankaalle noin 4.5 metrin päästä ja katson noin 2.5 metrin päästä.

7. Juke85

Juke85 Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    4
    No sehän olis varmaan aikalailla sama kun mulla. Toi Epsonikin olis varmaan kans paras vaihtoehto täl hetkellä. Eikös toi ole se uusi malli? Ootko ollu tyytyväinen? Mitään puutteita? ja mistä ostit? Mullakin edellinen tykki oli hd-ready Epsoni.

Viimeksi muokattu: 03.11.2010
  8. steelduck

steelduck Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, on tuo se uusin malli. Ostin Videotykki.fi:stä. Vallan mainio peli ja hyvin toimii. Tuo on tosin ensimmäinen kunnon tykkini, joten ei ole pahemmin vertailukohtia.

9. Juke85

Juke85 Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    4
    Onkos kellään kokemusta näistä Grandview Cyber 16:9 ja Elite Mobile 16:9 eZCinema matkakangaista?

Onko hankinnan arvoisia?:confused:

10. steelduck

steelduck Tuttu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Jos jotain kiinnostaa, niin tuo minun KinPin tulee myyntiin, kun saan laitettua "kiinteän" kankaan...

11. latexii

latexii Lähes henkilökuntaa

Saadut tykkäykset:
    628