SF Anytime

Keskustelu osiossa 'Streaming-palvelut' , aloittajana Samppa, 22.04.2014.

  1. Samppa

    Samppa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.06.2000
    Viestejä:
    14 062
    Saadut tykkäykset:
    26
    Kyseinen palvelu oli ilmaantunut Sonynkin töllöön ja tuli sitten testattua. Kuvassa ei moitittavaa, HD-sisältö (kokeiluleffana Frozen) pyöri nätisti ilman viiveitä tai pätkimisiä. Ääni sen sijaan jätti toivomisen varaa. Se oli tiedossa, että monikanavaääntä palvelu ei tarjoa, mutta ääniraidan latteus pääsi kuitenkin yllättämään. Ei päässyt perus tv-tason stereoraidan tasolle.
     
  2. Samppa

    Samppa Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    13.06.2000
    Viestejä:
    14 062
    Saadut tykkäykset:
    26
    Taas kun tuli katsottua elokuva tuolta jokusen kuukauden tauon jälkeen iski äänien matala bittivirta pahasti korville. Kuvanlaadussa ei tosiaankaan ole moittimisen sijaa, mutta luulisi kaistaa löytyvän edes perustason äänille.
     
  3. Alex70

    Alex70 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.08.2012
    Viestejä:
    200
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sony 55w905 telkkarina ja uusin softa. Kuva erittäin hyvä, äänet tosiaan ei niin hyvä. Tosin ongelmia oli saakelisti launtaina. Ping 20ms ja 9,5-10Mbps oli todellinen nopeus mutta leffa jäi jumiin yli kymmenen kertaa. Teksi vilkku ruudussa ja ruutu musta. Mikään muu ei auttanut kuin palata alkuun ja valita "katso xx.xx kohdasta uudelleen". Ei siis lähtenyt puskuroimaan tms vaan totali tiltti.
     
  4. Tomppa3

    Tomppa3 Guest Guest

    Liittynyt:
    19.02.2004
    Viestejä:
    92
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sony KDL60W605B telkkarina ja aika lailla samat vaikutelmat palvelusta kuin muillakin tässä lipareessa. Ääni on ihan luokaton, korkeat äänet kihisevät todella häiritsevästi ja äänen yleissointi on tynnyrimäinen. Arvosana voisi olla 1/5. Kuva on muuten ihan laadukas, mutta panoroinneissa on lievää mikronykimistä, eli kuvataajuus ei tunnu pysyvän vakiona. Myös pakkaus näkyy vaativissa kohtauksissa melkoisen häiritsevänä. Arvosana 3/5.

    Palvelu on laatuunsa nähden melko kallis, sillä uutuusleffan (X-Men, Days Of Future Past) kahden vuorokauden hinta oli 6€. Tähän asti kuulosti edes kohtuullisen hyvältä, eikö totta? Tunnin katsomisen jälkeen palvelu nimittäin pysähtyi, eikä leffa lähtenyt enää liikkeelle pitkän bufferoinnin jälkeenkään. Käynnistin telkkarin uudestaan, jolloin leffa alkoi alusta, eikä ohjelma enää muistanut alkuperäistä toistokohtaa. Kelattuani summamutikalla leffan oikeaan kohtaan, jatkui toisto parin minuutin ajan pysähtyen uudelleen ja jälleen kerran uudelleen, kunnes kyllästyin makkeliin ja sammutin telkkarin kokonaan. Tässä vaiheessa leffan alusta oli kulunut kolmisen tuntia ja leffasta oli jäljellä ehkä 20 minuuttia.

    Nettiyhteydessä ei vikaa, sillä Netflix on toiminut kyseisessä telkkarissa koko ajan suorastaan loistavasti, kuten myös muut palvelut. Toivottavasti tänä iltana toimisi, sillä telkkarista vuokrattua leffaa ei näköjään voi katsella mistään muusta laitteesta loppuun.
     
  5. Alex70

    Alex70 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.08.2012
    Viestejä:
    200
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sama leffa kuin Tomppa3 tuossa yllä tuli eilen vuokrattua. Leffa toimi hienosti 1t 25min asti. Täysin samat ongelmat eli piti palata alkuun. Valita toisto samasta kohdasta mutta leffa näkyi aina pari sek ja sitten musta ruutu ja jumissa. Alusta katsominen ja kelaaminen ei toiminut ja leffa veti jumiin. Sammuttelin telkkarin ja virtajohto pois ja uudelleen kokeilu.ei vaikutusta. Puolen tunnin tappelun jälkeen luovutin ja kirjoitin kiukkuisen mailin SF Anytimen supporttiin. Tarjoavat taas ilmaisklodin mutta mitä sillä tekee kun palvelu on luokaton ja leffaa ei pysty katsomaan loppuun.
     
  6. aheikkinen

    aheikkinen Aktiivinen käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    05.04.2007
    Viestejä:
    5 018
    Saadut tykkäykset:
    137
    Merkittävästi paskempi laatu ja silti kalliimpi hinta, kuin tavallisessa blu-ray vuokrauksessa? Kuulostaa aika huonolta diililtä.
     
  7. Alex70

    Alex70 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.08.2012
    Viestejä:
    200
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ainoa plussahan tässä olisi käytön helppous, eli vaikka lauantai iltana 23 aikaa voisi vuokrata ja alkaa katsoa - jos tuo luokaton tekele toimisi.
    Sunnuntaina yritin uudelleen. Katkoi ja jumitti monta kertaa noin 1.25-1.30 kohdalla kunnes tuon jälkeen toimi loppuun moitteettomasti.
     
  8. Alex70

    Alex70 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    23.08.2012
    Viestejä:
    200
    Saadut tykkäykset:
    0
    Testasin reklamoinnin jälkeen saadulla arvokoodilla, tällä kertaa tietokoneen kautta. Toimi täysin moitteettomasti. Kuva hyvä, ääni ontto, mutta kaikki yllä olevat ongelmat olivat poissa, joten voisi olettaa että ongelma on Sonyn SF Anytime softassa tai itse telkkarissa.
     
  9. Moderaattori

    Moderaattori Ylläpito Ylläpidon jäsen Ylläpito

    Liittynyt:
    27.08.2019
    Viestejä:
    688
    Saadut tykkäykset:
    262
    "SF Anytime on ostanut Blockbusterin

    Blockbusterin nykyinen omistaja Nuuday A/S on päättänyt myydä Blockbusterin ruotsalaiselle SF Anytimelle, joka on osa Bonnier-konsernia. Se tarkoittaa, että sopimussuhteesi Blockbusterin kanssa siirtyy SF Anytimelle. Tästä sähköpostista voit lukea lisää siitä, mitä tämä tarkoittaa sinulle Blockbusterin asiakkaana.

    Voit edelleen nauttia hyvistä Blockbuster-kokemuksista
    Blockbusterin palvelut jatkuvat normaalisti uuden omistajan alla eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Voit edelleen vuokrata ja ostaa elokuvia Blockbusterissa, ja sinulla on edelleen pääsy kaikkiin jo ostamiisi elokuviin ja sarjoihin. Voit myös edelleen käyttää ostamiasi sarjalippuja ja lahjakoodeja Blockbuster-palvelussa.

    Siirtyminen SF Anytimelle
    Sopimuksesi Blockbusterin kanssa siirtyy automaattisesti SF Anytimelle, mukaan lukien meillä sinusta olevat asiakastiedot, jotka ovat siirron kannalta tarpeellisia ja jotka varmistavat parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tästä eteenpäin. Me varmistamme, että tietosi siirretään turvallisesti.

    Blockbuster-palvelun siirto SF Anytimelle saadaan päätökseen viimeistään 30. kesäkuuta 2023. Blockbusterin asiakkaana sinun ei tarvitse tehdä mitään.

    Mikäli sinulla on kysymyksiä liittyen Blockbusterin myyntiin ja omistajuuden siirtymiseen SF Anytimelle, haluat tehdä vastalauseen liittyen tiedonsiirtoon, tai päättää sopimuksesi Blockbusterin kanssa, ja täten menettää pääsyn jo ostettuihin elokuviin ja sarjoihin, sarjalippuihin ja lahjakoodeihin, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@blockbuster.fi.

    Ystävällisin terveisin
    Blockbuster ja Nuuday A/S"


    Ja sama englanniksi: https://support.blockbuster.fi/hc/fi/articles/9709722133789-Nuuday-sells-Blockbuster-to-SF-Anytime-
     
  10. Burkitsville

    Burkitsville Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    15.06.2010
    Viestejä:
    4 232
    Saadut tykkäykset:
    1 035