Salaliitot

Keskustelu osiossa 'Tarinatupa Classic (Yleiskeskustelu)' , aloittajana Sinclair, 18.07.2002.

  1. Sinclair

    Sinclair Guest Guest

    Liittynyt:
    02.11.2001
    Viestejä:
    594
    Saadut tykkäykset:
    1
    Olen tässä muutamaan otteeseen töissä ollessani tekemisen puutteessa etsiskellyt netistä erilaisia salaliittoteorioita käsitteleviä sivustoja. Aika hyvin niitä tuntuu löytyvän ja paljon on materiaalia mitä voi sitten varauksella tai varauksettomasti tutkailla.

    Erilaisia juttuja joita olen hieman tarkemmin tutkinut:
    - Valtioiden UFO-salailut.
    - Yhdysvaltojen varjohallitukset ja erilaiset huippuvirkaisten henkilöiden muodostamat ryhmät MJ-12, Cabal jne.
    - Jenkkien tiedeyhteisöjen kokeilut: UFO-teknologiat, Philadelphia experiment jne.
    - Maailmanlaajuinen Illuminati -ryhmä, joka havittelee maailmanvalloitusta.
    jne.

    Osa jutuista menee kyllä aika X-files/Juhan-af-Grann linjalle mutta kyllä tuota materiaalia on niin paljon ja monia korkea-arvoisia henkilöitä todistajina mm. entisiä astronautteja, että kyllä alkaa ajattelemaan joissain jutuissa olevan perääkin.

    Ja vaikka ei olisikaan niin parempaa ja mielenkiintoisempaa viihdettä näiden tutkiminen on kuin yksikään elokuva. Juttujen tutkimiseen saa aikaa kulutettua kiitettävästi jos vain haluaa.

    Kyselisinkin onko kukaan muu foorumilta tutustunut kyseisiin aiheisiin lähemmin muuta kuin X-filesien muodossa ? Ja mitä porukka muuten ajattelee noista jutuista? Täyttä hölynpölyä vai onko niissä kenties jotain perää?


    p.s. En todellakaan ole mikään UFO-hörhö mutta noi jutut on vain niin pirun mielenkiintoisia.

    p.p.s Jos kiinnostaa niin kuukkelilla esim. voi hakusanoina käyttää mm. Conspiracy theories, MJ-12, Disclosure project.
     
  2. Slash80

    Slash80 No Life! Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    19.04.2001
    Viestejä:
    2 841
    Saadut tykkäykset:
    1
  3. TimoK

    TimoK Uusi jäsen

    Liittynyt:
    30.11.2000
    Viestejä:
    800
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ja yks näkökulma näihin juttuihin... salaliittoteoriat nyt ei ole ihan tuota rajatieto-asiaa, mutta kannattaa tutustua tuon yhdistyksen juttuihin muutenkin! :thumbsup:
     
  4. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 194
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    Niin ja Bush ja CIA olivat World Trade Centerin iskun takana.
    Näin ainkin väittää eräs ystäväni ja itseasiassa netistä löytyy paljon tietoa tästä asiasta.
    Ja kuka hyötyi eniten iskusta? Tietenkin USA ja Bush. :)
     
  5. Pekko

    Pekko Guest Guest

    Liittynyt:
    28.11.2001
    Viestejä:
    765
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei välttämättä eniten USA ja Bush, vaan USA:n armeija ja varsinkin aseteollisuus. USA sai käyttää "vanhentuvat" ohjukset jotka muuten olisivat joutuneet purkamaan nyt Afganistaniin ja samalla saivat testata niitä tositilanteessa. Ja miehistö sai koulutusta tositilanteessa.

    Varmaan nyt menee taas sellaiset 10-15 vuotta ennen kuin USA tarvitsee taas "varaston" tyhjennystä.
     
  6. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 194
    Saadut tykkäykset:
    1 329
    USA=USAn armeija.
    USAn aseteollisuus=joku Bushin sukulainen tekee aseita=Bush.
    :D
     
  7. Piplis

    Piplis Uusi jäsen

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    295
    Saadut tykkäykset:
    0
    selkeä salaliitto, kaikki vihaa minua koska olen vainoharhainen.

    Mikäs olikaan sen Mel Gibsonin elokuvan nimi, jossa Gibson oli jonkilainen "hullu" ja selitti kokoajan jostain salaliitosta kunnes mustapukuiset miehet alkoivat jahtaamaan. Muistaakseni oli ihan viihdyttävä leffa.
     
  8. Welmu

    Welmu Guest Guest

    Liittynyt:
    19.06.2002
    Viestejä:
    73
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oliskohan ollut Salaliittoteoria eli Conspiracy Theory :D
     
  9. WhiteQueen

    WhiteQueen Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    21.04.2002
    Viestejä:
    1 591
    Saadut tykkäykset:
    2
    Se elokuva oli Salaliittoteoria (Conspiracy Theory ). Miusta se oli aluksi aika tylsä..mutta ihan hyvä leffahan se lopulta olikin.

    Edit: Damn..Welmu kerkes ekana :weep:
     
  10. tsinivuo

    tsinivuo Guest Guest

    Liittynyt:
    23.03.2002
    Viestejä:
    3 907
    Saadut tykkäykset:
    1
    Itse olen sitä mieltä että USAn ja Suomen hallitus yrittää piilottaa sen totuuden että BUSH ja Ritva Santavuori ovat Demoneita jotka myrkyttävät kunnollisten ihmisten mieliä. Lisäksi Kotijäätelön autot on tehty minun liikkeiden seuraamista varten. Lisäksi olen varma että Timo Taikuri ja Pelle Hermanni suunnitelevat maailmanvalloitusta.

    Joo sopivassa määrin Paranoiaa ja salaliitto on valmis. :D
     
  11. heimohuima

    heimohuima Guest Guest

    Liittynyt:
    03.05.2001
    Viestejä:
    216
    Saadut tykkäykset:
    0
    olen kyllä samaa mieltä Ritva Santavuoresta
     
  12. Meizi

    Meizi Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.12.2001
    Viestejä:
    1 308
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minä myös.
     
  13. T-800

    T-800 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.06.2002
    Viestejä:
    437
    Saadut tykkäykset:
    0

    Ja minä jäätelöautosta!:p
     
  14. Jorse

    Jorse trust no one Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.04.2001
    Viestejä:
    5 076
    Saadut tykkäykset:
    8
    Kiinnostavat, kyllä. Kaikki oikeastaan, varsinkin UFOhin liittyvät. Ei sillä, en noihin todellakaan täysin varauksetta usko, mutta kuten Sinclair sanoi, ovat nuo mielenkiintoista viihdettä. Myöskin tuon tyyppiset elokuvat iskevät, tosin tuo Gibsonin leffa on näkemättä, voisi tuon kyllä noutaa Anttilan alesta.
     
  15. Percules

    Percules Guest Guest

    Liittynyt:
    07.03.2002
    Viestejä:
    258
    Saadut tykkäykset:
    0
    Vahvistan ja myös lisään, että Kotijäätelö autojen tunnarissa on kuitenkin jotain piiloviestejä. Aggressiivisuus nimittäin nousee muutamalla pykälällä sen kuullessa ;)
     
  16. T-800

    T-800 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.06.2002
    Viestejä:
    437
    Saadut tykkäykset:
    0

    Kyllähän kaikenlaisia salliittoteorioita ja salailuoperaatioita on tullut mm. netistä ihan mielenkiinnolla lueskeltua... Yhteen aikaan etenkin Area 51 kiinnosti kovasti. [​IMG] Mukavaa viihdettähän se paremman tekemisen puutteessa on. Ja mistä sitä tietää, vaikka joissakin saattaisi olla perääkin..?

    Muistan joskus kuulleeni, että (ainakin ensimmäinen) ihmisen kuussa käynti olisi lavastettu. Väitettä perusteltiin mm. sillä, että kuvissa, jotka "miehemme kuussa" ottivat, ei näy taustalla yhtään tähtiä, vaikka muutenhan taivas on niitä täynnä. Muistan asian joskus oikein tarkistaneeni kirjasta, joka käsitteli Neil Amstrongin ja kumppaneiden matkan vaiheita, eikä siellä taustalla tosiaankaan mitään tähtiä näkynyt! Toisaalta, voihan sille kai olla jokin tieteellinen selityskin, esim. vaikka jokin valon säteen taittuminen ja heijastuminen kuussa eri tavalla, kuin maassa jne...

    Ja toinen juttu, joka tuli mieleeni on, että kuinka helppoa olisi/on jonkun tahon kerätä erittäin tarkat tiedot niiden ihmisisten, elintavoista, mieltymyksistä ja rahatilanteesta, jotka käyttävät eri kauppojen plus-/bonuskortteja ja pankki-/luottokortteja maksaessaan ostoksia. Kyllähän niitä tietoja laillisestikin saa käyttää tietynlaiseen kartoitukseen, mutta kun miettii sitä kuinka paljon tiedot voivat paljastaa, niin joku voi alkaa harkita kortin hylkäämistä. Tosin en minä ainakaan, koska se on niin helppoa... Siihenhän sillä kai pyritään...;) :D


    Ja tähän loppuun mielenkiintoinen linkki polliin, jossa vastaajat pääsevät kertomaan mielipiteensä siitä, kuka on vastuussa WTC:n iskusta. Al-qaida johtaa, mutta hyvänä kakkosena tulee Amerikan hallitus...
     
  17. jalmari

    jalmari Advanced Addict

    Liittynyt:
    06.09.2000
    Viestejä:
    1 556
    Saadut tykkäykset:
    0
    Minua ei Area 51 erityisemmin kiinnosta, paljon enemmän olen huolestunut alueista 1-50 jotka on onnistuttu salaamaan täysin.

    Sitä samaa ukkinikin aina tapasi sanoa.
     
  18. T-800

    T-800 Guest Guest

    Liittynyt:
    30.06.2002
    Viestejä:
    437
    Saadut tykkäykset:
    0
    Oliko ukillasi perusteluita mielipiteelleen? Kenties jotain sisäpiirin tietoa?:rolleyes:
     
  19. jalmari

    jalmari Advanced Addict

    Liittynyt:
    06.09.2000
    Viestejä:
    1 556
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ainakaan kertonut minulle. ;)
     
  20. Oddjob

    Oddjob Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2001
    Viestejä:
    152
    Saadut tykkäykset:
    0