Rotel RSP-1068:lle Kilpailijaa?

Keskustelu osiossa 'Vahvistimet' , aloittajana AvB, 04.09.2005.

  1. KäyttäjäX

    KäyttäjäX Guest Guest

    Liittynyt:
    08.01.2005
    Viestejä:
    35
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itsekin olin samassa tilanteessa alkuvuodesta ja ostin sokkona hyvien kokemusten perusteella tuon Nadin, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Tilasin Tanskasta Hifi-Klubbenilta kun Ruotsin vastaava ei toimittanut rajojen ulkopuolelta. Hinta oli posteineen 700 euroa. No katu-uskottavuuttaa saa ehkä enemmän Rotelilla joka oli itsellänikin yhtenä vaihtoehtona. Mutta tuplahinta (yli 4000 mummoa) sai kääntymään Nadiin. Loistokampe on ollut.

    Mitään johtohässäkkää ei ole kun on suorat piuhat XLR -> RCA.

    -Kx
     
  2. Jaketti

    Jaketti Guest Guest

    Liittynyt:
    14.12.2005
    Viestejä:
    23
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mihis päädyit vahvistimen valinnassa?
    Itselläni sellainen tilanne, että etusena vanha jammun 5.1 laite. Päätteenä Rotelin viisikanavainen (RB-95 jotain... 5x100Wthx) ja jammun kaksikanavainen.

    Nyt kun laitteistopäivitys edessä, niin kaipaisin myös tietoa hyvästä etuvahvistinvaihtoehdosta (hintaluokka??). Tietty HDMI:t olisivat hieno lisä, mutta taitaa joutua maksamaan extroja noista liikaa..
    En vaan haluaisi ostaa perus-vahvistinta, josta käytän vain etusta hyödyksi!
     
  3. AvB

    AvB Guest Guest

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    22
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juu Valitsin sitte ton nad:in (T163) tuli tutun kautta tanskasta hifi klubbenilta hintaa n.750e eivät lähetä suoraan suomeen enää... laite tuli perjantaina ja nyt rupeen asenteleen paikalleen ja kuulosteleen miltä kuulostaa... kajareina genelecin 8040 5 kpl...
     
  4. macgyver_

    macgyver_ Guest Guest

    Liittynyt:
    12.09.2003
    Viestejä:
    181
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kerro sitten kokemuksista kyseisestä laitteesta :) Itselläkin kesällä ehkä osto edessä.
     
  5. Stobias

    Stobias Guest Guest

    Liittynyt:
    25.11.2004
    Viestejä:
    749
    Saadut tykkäykset:
    0
    Kesällä? Pimeiden ja kylmien talvi-iltojen iloksihan tää harrastus on ihan omiaan. :)
     
  6. macgyver_

    macgyver_ Guest Guest

    Liittynyt:
    12.09.2003
    Viestejä:
    181
    Saadut tykkäykset:
    0
    Heh, rahaa on vasta kesällä tarpeeksi :)
     
  7. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 759
    Saadut tykkäykset:
    325
    Pahoittelut vanhan aiheen nostosta, mutta saako tuota Rotel RSP-1068:n OSD:tä näkymään itse vahvarin näytössä vai kuuluuko sen edes näkyä siinä?

    EDIT: Rotelilta tuli vastaus, ei kuulu näkyä ruudussa
     
    Viimeksi muokattu: 02.10.2013
  8. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 759
    Saadut tykkäykset:
    325
    Tuo volume-nuppi tuntuu hieman tahmealta ja siinä tuntuis olevan pientä klappia. Onko tuota mahdollista puhdistaa & voidella/rasvata kotikonstein?

    Se muovinen nuppi itsessään, eli se mitä kädellä pyöritetään, tuntuu vähän narisevan. Olisko se vaan kuiva? Onko kellään kokemusta saako sitä ehjänä irti ja takaisin kiinni?

    EDIT: Itse nuppi otettu etupaneelista irti, ongelma siinä, pientä klappia säätimen akseliin nähden.
     
    Viimeksi muokattu: 18.10.2013
  9. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 759
    Saadut tykkäykset:
    325
    Olen tällaista nyt noin kuukauden stereona kuunnelut. Kun sain kaiuttimien paikan kohdilleen, olen ollut suorastaan ihmeissäni stereo-äänikuvan laadukkuudesta. Hyvä syvyys-, tila- ja äänikuvan koko vaikutelma, kun ottaa huomioon ikäluokan, sen, että kyseessä on kotiteatterietunen ja sen, että kuuntelen kerrostalohuoneessa, mikä pahimmillaan syö tuollaiset ominaisuudet kokonaan. Natsaa Genelecin persiiseen erinomaisesti. Ääni on puhdas, dynaaminen, iskevä, tarkka, erotteleva... verhoutuneisuudesta ei ole tietoakaan kuten monissa muissa kotiteatteripeleissä.. Suosittelen aktiivipönttöjen eturiksi, jos irtoaa sopivaan hintaan.