Room EQ Wizard aloittelua

Keskustelu osiossa 'Kotiteatterin äänentoisto' , aloittajana vaizki, 08.10.2007.

  1. KMOK

    KMOK Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    21.06.2002
    Viestejä:
    1 946
    Saadut tykkäykset:
    37
    Tuollaista lisäinfoa on tullut Aanisen tilanteeseen:
    https://www.aaninen.fi/pages/fi/etusivu.php
     
  2. Snafu68

    Snafu68 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    06.05.2013
    Viestejä:
    1 259
    Saadut tykkäykset:
    162
  3. El Grande

    El Grande Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    25.07.2007
    Viestejä:
    3 734
    Saadut tykkäykset:
    319
  4. x_jmt_x

    x_jmt_x Tuttu käyttäjä

    Liittynyt:
    18.08.2006
    Viestejä:
    7 617
    Saadut tykkäykset:
    523
    Jep, tietämättä mitä välissä on tapahtunut, niin naapurifoorumilta lukemalla olen saanut kuvan, että Ääninen panostaa tuohon ihan tosissaan. Mm. verkkokauppa on uusittu (oliskohan niin, että vanha toimii vielä rinnalla) ja Hoffren kyseli tarvetta eri maksutavoille. Lisäksi MiniDSP:n uusia tuotteita on lisäilty valikoimaan sitä mukaa, kun niitä on tullut.

    Jossain vaiheessa minäkin käsitin, että kauppa on alasajossa, mutta nyt näyttää päinvastaiselta.
     
  5. aaninen

    aaninen Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.12.2016
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pahoittelen, on jäänyt tämä palsta minulla aika vähälle lukemiselle. Nyt uteliaisuuttani googlailin yleisesti ja satuin keskustelun löytämään.

    Tosiaan kuten tuossa on aiemmin todettukin, niin aaninen shop on nyt pystyssä ja miniDSP:n myynti sitä kautta toimii normaalisti. Mitä takuuasiaan tulee, niin miniDSP itse ei myönnä tuotteilleen kuin yhden vuoden takuun. Lisävuoden lupaan jatkoksi minä omalla riskilläni, mutta se ei ole ollut mikään ongelma, koska takuuhommia ei juuri hoidettaviksi ole. Käytännössä jos joku tuotevika on ollut, niin miniDSP:n oma support auttaa suomalaistakin asiakasta suoraan, kunhan vaan ilmoittaa mistä on tuotteensa ostanut. Tämä toki edellyttää englanninkielen taitoa ja siten minä tarvittaessa autan välissä. Kuitenkin on hyvä olla yhteydessä mahdollisesta tuoteongelmasta suoraan minuun myös.


    Jussi Hoffrén

    www.aaninen.fi
     
  6. Leffafriikkiblogi

    Leffafriikkiblogi Uusi jäsen Blokattu

    Liittynyt:
    18.05.2019
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuollainen tuli itsellekin juuri hankittua ja jonkin verran tullut testailtua. Blogistani *snip* voitte seurailla lisää testailua ja paljon muuta aiheeseen liittyvää!
     
  7. lmfmis

    lmfmis Käyttäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    3 019
    Saadut tykkäykset:
    2
    Minidsp standard ja HD?

    Onko joku kuunnellut noiden eroa HD audiolla ja voi sanoa kuulleensa eron?