Robin of Sherwood

Keskustelu osiossa 'DVD-leffat' , aloittajana MrWelles, 06.09.2004.

  1. oldfilmlover47

    oldfilmlover47 Guest Guest

    Liittynyt:
    01.12.2006
    Viestejä:
    38
    Saadut tykkäykset:
    0
    Englannissa on julkaistu kunnollinen versio tästä huippusarjasta. Katsokaapas www.networkdvd.net

    On todella sääli, että sarja julkaistiin niin ala-arvoisella kuvalaadulla. Tekisi mieli ostaa tämä uusintaversio...
     
  2. MrWelles

    MrWelles Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.03.2004
    Viestejä:
    295
    Saadut tykkäykset:
    6
    Onko tietoa onko tuossa esim. Playn myymässä Complete-boksissa mitään tekstejä? Suomalaisia ei ainakaan, mutte edes englanniksi.
     
  3. gaston

    gaston Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.10.2001
    Viestejä:
    3 485
    Saadut tykkäykset:
    80
    Minulla on tuo boxi ja siinä ei ole mitään tekstityksiä.
     
    Viimeksi muokattu: 30.11.2008
  4. MrWelles

    MrWelles Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.03.2004
    Viestejä:
    295
    Saadut tykkäykset:
    6
    Mites on kuvanlaatu verrattuna suom. tekstitettyihin RoS-bokseihin?
     
  5. Hengga

    Hengga Guest Guest

    Liittynyt:
    09.03.2002
    Viestejä:
    353
    Saadut tykkäykset:
    0
    Selviää itselle pian koska tilasin Suomi-version siskolle lahjaksi. Itsellä on tuo laadukas pahvikantinen ritti-julkaisu.
     
  6. TheRealThing

    TheRealThing I WANT TO BELIEVE Tukijoukot

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    4 975
    Saadut tykkäykset:
    894
    Tämä on nyt DVD-puolella eli kirjoitan väärään paikkaan, mutta kun asiasta ei omaa ketjua ole enkä sitä tätä varten viitsinyt perustaa. Eli siis Blu-ray-versiosta kyse ja Britti-sellaisesta. Löysin vain pari mainintaa haulla, että joku jossain vaiheessa tilannut, muttei keskustelua aiheesta. Tilasin UK Amazonista molemmat boksit ja olen ensimmäisen kauden paria jaksoa koeponnistellut.

    Nyt uskaltaa sanoa, että on kuvanlaatu kohdallaan. Ei tämän enempää voi toivoa 30 vuotta vanhalta TV-tuotannolta. Tekstityksinä löytyy ekalle kaudelle englanti ja hieman eksoottisempi puola. 2-3 kausien boksissa englanti (en ole vielä koeponnistanut, kansista luettu tieto). Eli erittäin vahva suositus sarjan ystäville. Itse nähnyt viimeksi nassikkana herkässä iässä tv-kierroksella, jolloin teki vahvan vaikutuksen.