Remontin jälkeen meteliä perkeleesti

Keskustelu osiossa 'Kodin suunnittelunurkka' , aloittajana JussiPee, 24.10.2009.

1. JussiPee

JussiPee Guest Guest

Saadut tykkäykset:
    0
    Haha, saman alakerran muslimibaarin duunarit tuonne yläkertaan taas muutti. Arvatkaa paljonko tilanne muuttui?
    Sen verran, että tänään soiteltu kolmesta uudesta mahdollisesta kämpästä.

Edit: Kämppä hommattu. Ylin kerros, nurkkahuoneisto ja 2009 valmistunut :thumbsup:

Viimeksi muokattu: 22.05.2010
  2. von Atsaloom

von Atsaloom Tunnettu käyttäjä

Saadut tykkäykset:
    0
    Onneksi olkoon, mahtava homma! :thumbsup:

-Itsellä vieläkin hakusessa.

3. von Atsaloom

Saadut tykkäykset:
    0
    Miltäs uusi kämppä on maistunut?

Itse asun tällä hetkellä 2010 valmistuneessa talossa 4./6. kerroksessa sisäpihan puolella. Odottelen, josko ylimmästä kerroksesta vapautuisi asuntoja, kenties vielä vähän isompia, niin sellaiseen voisi siirtyä. Muuten ihan hyvä talo, parhaimmasta päästä missä olen asunut, mutta meluherkkänä edelleen vaimeahkotkin elämisen äänet, varmaankin lähinnä yläpuolelta jonkun verran häiritsee, vaikka näin uusissa taloissa äänieristysten laatu on lähtökohtaisesti aika hyvä.

4. von Atsaloom

Saadut tykkäykset:
    0
    Olisi mukava lukea ketjun aloittavan päivityksiä kuulumisista. Olen välillä käynyt tsekkailemassa ketjua, muttei mitään eloa ja aloittajan viimeisin kirjautuminenkin sivulle on tämän ketjun viimeisen viestin ajalta. Pitäisikö tästä huolestua? Toivottavasti uusi kämppä ei vain osoittautunut lopulta huonoksi, nimittäin siinä olisi voinut olla itse kullakin kuminauhan venymiskyky katkolla sen perusteella, mitä tästä ketjusta on saattanut lukea.