Projektorin valinta kysymys?

Keskustelu osiossa 'Videotykit ja -projektorit' , aloittajana Travol, 11.08.2011.

  1. Travol

    Travol Guest Guest

    Liittynyt:
    11.08.2011
    Viestejä:
    3
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ensinnäkin tervehdys kaikille,

    Toivottavasti täältä löytyisi ehdotuksia, ja apua tietämättömyteen :thumbsup:

    Eli projektorin osto olisi edessä, minulla on ollut aikaisemmin panasonic pt-ax100e tykki joka nyt hajosi ja uusi pitäisi saada tilalle.

    Aikoinani kun tykin ostin yritin seurata testejä ym. muita vertailuja, ja sen jälkeen ei ole tullut seurailtua ollenkaan, joten olen pudonut aivan täysin kartalta mikä mahtaa olla nykypäivänä kannattava ostos, ja siihen olisin tarvinnut ehdotuksia :p

    Katselu tilana toimii noin. 30neliöinen olohuone, ja pääosin tykkiä käytetään elokuvien ja telvision katselu tarkoituksessa. Ärsyttävänä piirteenä edellisessä tykissä oli ettei tahtonut päivällä näkyä tarkasti, kun valoa pääsee huoneeseen aurinkoisina päivinä ikkunoiden kaihtimista ja verhoista huolimatta.
    Niin pörssin paksuushan se tietysti ratkaisee kans, mutta kattona olen ajatellut 3000 euroa, mutta tarkoitus olisi vain löytää hinta/laatu suhteeltaan hyvä ja kestävä projektori :cool:

    Kiitoksia suuresti jo ennakkoon.
     
  2. kkuula

    kkuula Guest Guest

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    225
    Saadut tykkäykset:
    0
    Valotehoa kuvailemassasi käytössä saisi olla hyvinkin vaikka 2000lm.

    Ainakin omalla kohdallani pomppaus tykinvaihdossa 1300->2000lm mukavoitti tykin käyttöä päiväsaikaan todella paljon!
     
  3. safy

    safy Guest Guest

    Liittynyt:
    03.06.2009
    Viestejä:
    6
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse olen myös hommaamassa tykkiä 30 neliön yksiöön ja olen aikani katsellut ja päädyin tämmöiseen pakettiin:
    Epson EH-TW5900 3D Full HD - 1150e
    Onkyo TX-NR609 - 399e
    Bratek Me (200x112cm, moottoroitu valkokangas) - 245e

    Minulla ei ole aiemmin ollut tykkiä, joten pitää hommata samalla valkokangas ja nykypäivän standardeja mukaileva vahvistin. Eli onko tämä paketti millainen? Valkokankaasta nimittäin en löytänyt oikein mitään sanottavaa ja tämän paketin hintaa ei pysty nostamaan enää yhtään.