ProCaster AV-4330

Keskustelu osiossa 'Kotiteatterin äänentoisto' , aloittajana ReBolt, 29.07.2004.

  1. osmose

    osmose Guest Guest

    Liittynyt:
    10.11.2005
    Viestejä:
    10
    Saadut tykkäykset:
    0
    Nyt ollut uusi laite n. kuukauden, ei mitään ongelmia... suosittelen kyllä jos haluaa ostaa hyvää halvalla, ainoa ongelma taitaa olla tuo maanantaikappaleiden suuri määrä... :naminami:
     
  2. Dre

    Dre Guest Guest

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    jaahas kolmas vekotin jo sain huollosta takas mun laite ja nyt se ei vissiin enää hajoaa :( No ongelmia on tullut ei voi enää soittaa mitään musaa ns lujaa, eli siin 30-40 volan kohalla ensin ääni naksuttelee välillä (mykistyy noin 1 sec) sit yks kaks vaa sammuu koko vehe mitä vois tehdä "virittää" en jaksaa kantaa niitä ees taas enää postiin :mad:
     
  3. Dre

    Dre Guest Guest

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0
    juu lähtisin virittään tota romucasteria vähä parempaan malliin mutta kytkentäkaavio ei löydy mun etsinöillä mistään :(

    jos joku löytää niin vinkkiä kiitos
     
  4. Ameeba^

    Ameeba^ Guest Guest

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    138
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tulee ny nopee mieleen vaa et kajarit on oikarissa mut toi ny on procasteri (itekki omistan) nii ei siitä oikee ota selvää
     
  5. mc_feast

    mc_feast Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    298
    Saadut tykkäykset:
    0
    Siltä vähän kieltämättä vaikuttaa, kun on ee oo itse saanut vielä ensimmäistäkään rikki. Ja mitä kaiuttimia käytät, 4 ohmisia?
     
  6. Ameeba^

    Ameeba^ Guest Guest

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    138
    Saadut tykkäykset:
    0
    ööh.. emmä tiiä, 8ohm ja 4ohm sekasi kait. etukajarit 8 muut 4
     
  7. mc_feast

    mc_feast Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    298
    Saadut tykkäykset:
    0
    En suosittelis käyttämään sekaisin, ei varmaan ehdy toi rikkinäisten vahvareiden virta jos käytät sekaisin 8 ja 4 ohmin kajareita. Kuormaerot kaiuttimissa varmaan niin isot että vahvari ei jaksa.
     
  8. petepeluri

    petepeluri Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    2 560
    Saadut tykkäykset:
    0
    Huono vahvistin jos ei kestä sekaisin 8 ja 4ohm. kaiuttimia.
     
  9. mc_feast

    mc_feast Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    298
    Saadut tykkäykset:
    0
    No enpä tuota pitäisi mitenkään huonona. Ja itsellä ei ainakaan tulisi mieleen sekoittaa 8 ja 4 ohmisia keskenään. Siinä menis yks ja toinenkin vahvari rikki, ei väli olisko PC vai pioneer vai denon. Käyttöoppaan perusteella tuo vahvari ei näytä virallisesti tukevan kuin 8 ohmin kaiuttimia, joten... Kannattaa varmaan jokatapauksessa pitää kuorma yhtenäisenä, eli vain 4 ohmisia tai vain 8 ohmisia kajareita kiinni.
     
  10. Ameeba^

    Ameeba^ Guest Guest

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    138
    Saadut tykkäykset:
    0
    oon mä viimeset 8 vuotta käytelly noit kajareit sekasi eikä mikää vahvari oo viel lauennu
     
  11. mc_feast

    mc_feast Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    298
    Saadut tykkäykset:
    0
    Good for you! :hitme:
     
  12. Dre

    Dre Guest Guest

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    7
    Saadut tykkäykset:
    0

    Tota olen tarkistanut, kaikki kajarit ovat 6 ohm mikä nyt on 2 ohm alle suositun mutta ei pitäis mun mielestä vaikuttaa missään,

    ja muuntajan aion vaihtaa isompaan olen alannut epäillä sen että relet naksuu virtahäviön takia ehkä, näyttö nimittäin himmenee lujaa soittaeessa, ja toista vahvistinta ostin että saa bassotoiston pois romucasterista, mutta ei vaikuttais olevan bassosta kiinni että se naksuilee/sammuu.

    Kytentäkaavion jos jostain sais niin ois helppoo virittää sitä :)
     
  13. petepeluri

    petepeluri Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    2 560
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paskat.
    Sony 1080 ainakin toimi hyvin vaikka etukaiuttimet olivat 4 ohm ja muut 8 ohm, ei kylläkään hirveän kauaa noin ollut, mutta kuitenkin...
    Procasterit taitaa hajota vaikka ei edes virtoja laittaisi...
     
  14. MikkiHiiri

    MikkiHiiri Do It Yourself Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 765
    Saadut tykkäykset:
    14
    Eipä mikään "kunnon" vahvistin ole moksiskan tuollaisesta sekakäytöstä tai 4ohm kajareista yleensäkään. Huoh... :rolleyes:
     
  15. Kevytmaito

    Kevytmaito Guest Guest

    Liittynyt:
    13.04.2006
    Viestejä:
    2
    Saadut tykkäykset:
    0
    Siis ihan sama vika täälläkin. Laittaa vähänkin enemmän volumea, niin vahvistin sammuu. En tajua mistä ihmeestä voisi johtua. Ei tätä jaksaisi kantaa postiinkaan.
     
  16. mc_feast

    mc_feast Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    298
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eli jos käyttää sekaisin 4 ja 8 ohmisia niin kannattaa varmaan etsiä käsiinsä toinen vahvistin. Jos taas käyttää vain 8 ohmisia kuin minä niin voi nauttia hintaluokassaan selkeästi parhaasta äänestä ilman ongelmia ja huolia valitsemalla tämän vahvarin. :king:
     
  17. Kutka

    Kutka Uusi jäsen

    Liittynyt:
    08.07.2004
    Viestejä:
    697
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ei edes toi rookasteri voi kyykätä eri "ohmisten" kajareiden sekakäytöstä. DVB-G varmaan tulee jossain vaiheessa ja kertoo miksi.
     
  18. mc_feast

    mc_feast Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    298
    Saadut tykkäykset:
    0
    Eipä tuo oikeen liikuta. Minulla toimii moitteetta 8 ohmisten kanssa ja se riittää minulle. Sekakäyttäjät voi poimia jonkun muun vahvarin :p

    Eräällä kaverilla tosiaan ongelma ratkesi kun vaihto 4 ohmiset satelliitit 8 ohmisiin, pätkimiset loppu. Jonkun mielestä vahvarin tulisi kestää sekakuormitusta, itse en vois välittää vähempää kun ei sellaista kokoonpano ole, eikä tule olemaan.
     
  19. petepeluri

    petepeluri Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2002
    Viestejä:
    2 560
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paska tuo on silti...
    Taitaa 4ohm. satelliittikaiuttimilla kyykätä kun insinööri ei ole vaan osannut.
    Miten helvetissä ihmiset edes ostavat noita, kun tuntuu puolessa yksilöistä olevan vikaa?
     
  20. mc_feast

    mc_feast Guest Guest

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    298
    Saadut tykkäykset:
    0
    Varmaan ostavat kun on todetusti hemmetin hyvä äänenlaatu. Eikä täällä foorumeillakaan ole kuin muutama jotka ovat postannut ongelmista. Jos ottaa huomioon kuinka paljon tuo näyttää myyvän, niin olis kumma jos ei muutamia virheellisiä niissä määrissä mahdu mukaan. Ja itsellä muutama ystävä jolla on sama vahvistin ja ei ole ollut mitään laatuongelmia, muuta kuin tosiaan yhdellä joka koki pätkimistä 4/8ohmisia sekasin käytettäessä. Tuskin möisivät niin paljon jos ongelmat olisi niin laajassa mittakaavassa kun jotkin tällä foorumilla yrittävät uskotella.