Power ja ecster...

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana aarno2815, 28.08.2022.

  1. aarno2815

    aarno2815 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2001
    Viestejä:
    4 636
    Saadut tykkäykset:
    131
    Outo kokemus kaupasta Powerissa.
    Menin ostamaan pyykinpesukonetta rikkoutuneen tilalle Poweriin. Olin katsonut sopivan koneen netistä.
    Sitä ei kuulemma ollutkaan! Outoja selityksiä tuli myyjältä, että netissä väärät tiedot?
    Sitten minulle esitettiin toista merkkiä ja mallia. Koska minulla oli rikkinäinen kone kotona niin suostuin vaihtamaan toiseen malliin.
    No, kassalla yrittäessäni maksaa kortilla(debet) maksupäätteestä kuului joku kilaus ja se herjasi jotain, en enää muista tekstin muotoa.
    Kysyin kassaneitoselta että mitäs nyt tehdään? Hän ehdotti tehtäväksi maksusopimus ecster-nimisen rahoitusyhtiön kanssa(kuuluu Handelsbankeniin).
    Seuraavat 10-15min. kuluivat rattoisasti neitosen kysellessä kaikki henkilöasiani. Hän pyysi nimeä paperiin, mutta ei antanut minulle kopiota. Sain kuitenkin printillä kassakoneen tekemän tulostuksen, jossa oli lyhyesti kerrottu maksun tiedot. Kotona ihmettelin, että onpas outoa, mutta oli sentään tuossa printtilistassa kirjallisesti selostettu asian ydin.

    Maksoin laskun tililtäni kun ecster lähetti laskun. Kaiken piti olla OK.
    ecsteristä tulikin myöhemmin joku reilun euron lasku, jonka maksoin ja ajattelin että tsekkaan asiaa.
    Soitin pankkiin ja kerroin mitä Powerilla oli tapahtunut ja ihmettelin miksi ei voinut maksaa debetillä. Virkailija tuumi että maksupääte liikkeessä oli ilmeisesti ollut viallinen. OK voihan niin olla.
    Toissapäivänä tuli ecsteriltä kaksi kirjettä. Aavistin pahaa..
    Olin oikeassa, kummassakin kirjeessä oli lasku tai siis toisessa lasku 6,08 € ja toisessa kerrottiin että seuraavassa(!) laskussa tulee 5€ myöhästymismaksu. Siis seuraavassa laskussa vaikka olin alun alkaen maksanut kaiken!!
    Lähetin erittäin kiukkuisen s-postin firmaan. He pyysivät osoitetietojani, vaikka kaikki olin antanut Poweriin heidän tehdessään sopparia. Laiskuutta ecsterissä, eivät itse viitsineet hakea tietoa.
    No, annoin osoitteeni ja edelleen oli kiukku noussut minulla. Sanoin että menen maanantaona selvittämään asiaa Poweriin ja tämä laskutuspelleily on loputtava heti.
    Ilmeisesti säikähtivät ja lupasivat mitätöidä minulle lähetetyt kaksi maksua.
    Vaadin myös ensimmäistä maksamaani maksua palautettavaksi ja kysyi miten he aikovat korvata kaiken?
    En enää osta mitään Powerista. ecsterin asiakkaaksikaan en varmasti enää ryhdy.
     
  2. scented

    scented Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    22.02.2005
    Viestejä:
    1 977
    Saadut tykkäykset:
    257
    Ecsterissä ainakin Gigantin kanssa tulee kortti, jossa on kuukausimaksu. Eli vaikka tuote olisi maksettu, niin kortista tulee kuukausimaksu, jos ei ole lopettanut korttia. Tuotteessa ei ole osissa maksaessa ns. korkoa, mutta kortista tulee vähän lisäkuluja.
     
  3. pekotu

    pekotu Käyttäjä

    Liittynyt:
    03.02.2007
    Viestejä:
    104
    Saadut tykkäykset:
    27
    My Power asiakkaat saavat kaikista( melkein kaikista, mutta myös alennus tuotteista) - 20% hinnasta pois, viimeinen päivä 18.2