Posti kulkee kun kusti polkee

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikat' , aloittajana MikkoM, 05.01.2006.

1. ElvisThePelvis

ElvisThePelvis Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    112
    Mielenkiintoista toimintaa Postilta (vai onkohan tässä S-Market takana)... o_O Oma tapani elää koronaviruksen uhan alla on käydä harvemmin mutta keskitetymmin hoitamassa arkisia asioita. Näinpä lähdin käymään osana kauppareissuani Postissa hakemassa pakettia, mutta kuinka ollakkaan S-Marketin yhteydessä oleva toimipiste ei ollutkaan auki, sillä se aukeaakin tällä hetkellä vasta klo 12 (siis arkena). Olisihan tuosta voinut tiedottaa, muutenkin kuin kaupan sisällä olevan toimipisteen edessä olevalla kyltillä. Ilmeisesti syynä oli juuri korona ja jotain oli myös mainittu paketeiden toimittamisen tehostamisesta tai jotain. Niin, tässä vaan on se, että kun korona-aikana pitäisi kai välttää turhia reissuja paikkoihin, jossa on paljon ihmisiä, niin ehkei sitten Postin kannattaisi alkaa tällä tavalla aukioloaikojen kanssa sooloilemaan elleivät tiedota siitä kunnolla.

2. jodorowsky

jodorowsky Active Member

Saadut tykkäykset:
    48
    Perkele posti on hukannut minun sähkölaskun. Pitäisiköhän minun soittaa sinne ja haistattaa vitut. Hyvä että selvisi nyt kun sen pystyy vielä helposti maksamaan. Ilman nettiyhteyksiä kun sitä ei pysty niin olisi ollut paskamainen juttu jos tulee viesti että on maksamatta eikä pääse pitkään aikaan netin ääreen

3. KILLPATRICK

KILLPATRICK Well-Known Member

Saadut tykkäykset:
    339
    Kun sinä päivität toistakymmentä kertaa päivässä plazaa, niin minun on vaikea nähdä tilannetta, missä sinä et pääse netin ääreen?

Toisaalta, se voisi olla hyvä asia tämän sinun korona hysterian levittämisen kannalta:D