Playstation 4

Keskustelu osiossa 'Sony Playstation - konsolit' , aloittajana Plisukainen, 21.02.2013.

  1. Miku-91

    Miku-91 Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.01.2010
    Viestejä:
    453
    Saadut tykkäykset:
    113
    Voisin antaa tässä vielä yhden ostosuosituksen, jos on onglemia ohjaimien akkujen kanssa. :D

    Elikkäs tuo Sonyn virallinen lataustelakka ohjaimille. En ole varma saako tuota PS4:n omaa enää mistään (aika paljon PS4-tavaraa on poistunut myynnistä PS5:n takia), mutta itse ostin sen Verkkiksestä muutama vuosi sitten. Ei ole koskaan vielä loppunut akku ohjaimesta pelaamisen aikana, kun tuohon telakkaan menee kaksi ohjainta, niin aina on ainakin yhdessä ohjaimessa täysi lataus. Tuo telakka toimii samalla näppäränä säilytystelineenä noille ohjaimille. Pidän tuota telakkaa TV-tason sisällä yhdellä tasolla, niin ei ole edes silmiinpistävä.

    PS5:lle on saatavilla vastaavanlainen ja itse asiassa ostin senkin tuossa etukäteen jokunen aika sitten, vaikka ei konsolia vielä olekaan. Olen ostellut tässä kuluneen vuoden aikana PS5:lle muutamat pelit, kaukosäätimen, ohjaimen ja sitten tuon ohjaustelakan jo etukäteen, niin ei kirpaise rahallisesti sitten niin paljoa, kun ostaa itse konsolin.
     
  2. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 203
    Saadut tykkäykset:
    1 332
    Täällä on myös käytössä telakka, mutta ei Sonyn virallinen, vaan cdon.comista ostettu halpistelakka. Todella kätevä, mutta ainakin tuon kanssa pitää huomioida se, että seinässä oleva laturi antaa tarpeeksi virtaa. Jos käyttää pientä yhden kännykän lataamiseen tarkoitettua laturia, niin tuntuu, että välillä ohjaimia ei ladata ollenkaan. Olen itse käyttänyt nyt iPadin laturia tuossa, joka puskee enemmän virtaa. Ohjaimet ovat nyt aina latingissa. Telakka on vähän heppoinen, mutta ihan hintansa väärti, kun ei paria kymppiä enempää maksanut.

    Prismassa huomasin myös myynnissä PS4-ohjainten telakan. Ei tainnut sekään alkuperäinen olla, mutta varmasti ihan ookoosti sekin toimii.

    Ainakin tuon oman halpistelakan perusteella voin hyvin suositella vastaavaa. Ainoa ikävä puoli tuossa on turhat kirkkaat ledit. Kaippa nekin saisi irti revittyä, jos ne liikaa häiritsevät.

    offtopikkina: Eilen oli Verkkokauppa.comissa myynnissä PS5:sta. Joku 580€ oli hintaa. Ilmoittivat, että ilmeisesti tälle vuodelle tulee vielä toinenkin myyntipäivä. Tuolle ei nyt niin kova hinku ole, että olisin jaksanut alkaa sitä ostamaan. Ja luultavasti menivät sekunnissa taas.
     
  3. vps358

    vps358 Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    11.02.2005
    Viestejä:
    4 778
    Saadut tykkäykset:
    493
  4. Miku-91

    Miku-91 Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.01.2010
    Viestejä:
    453
    Saadut tykkäykset:
    113
    Jeps, osittain tuon takia suosin noita valmistajien alkuperäistuotteita, kun tuossa tuli mukana tuo oma latausjohto ja siinä on muistaakseni pieni muuntaja myös. Tuo myös lopettaa latauksen automaattisesti, kun akku on täynnä ja on mielestäni oikeinkin tukevan ja jämerän oloinen. Tässä ei myöskään ole ledejä ollenkaan, niin ei ole silmiinpistävä.
     
    nepa tykkää tästä.
  5. nepa

    nepa Alakerran HFR CIH -mies. Tukijoukot

    Liittynyt:
    17.10.2001
    Viestejä:
    9 203
    Saadut tykkäykset:
    1 332
    Jeps. Kyllä täytyy sanoa, että itsekin mieluummin tuon alkuperäisen ottaisin. Mutta ihan ookoo on tuo omakin ollut. Prismasta saatava on tietenkin siten hyvä, että eikös Prismaankin voi ostokset palauttaa, joten voi kokeilla ainakin.

    Tuo omakin lopettaa lataamisen, kun akku on täynnä, mutta luulen, että kyseessä on ohjaimessa oleva äly.
     
    Miku-91 tykkää tästä.
  6. 3JJ

    3JJ Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    03.03.2006
    Viestejä:
    1 708
    Saadut tykkäykset:
    374
    Mä en ole vieläkään oppinut laittamaan ohjainta tuohon alkuperäiseen PS4 telakkaan niin että se onnistuisi heti. Aina saa nitkutella ja kokeilla eri kulmissa että menee perille asti. Onneksi PS5 lataustelakassa tuo on huomioitu ja ohjain sujahtaa omalla painollaan perille asti.
     
  7. Miku-91

    Miku-91 Käyttäjä

    Liittynyt:
    27.01.2010
    Viestejä:
    453
    Saadut tykkäykset:
    113
    Itsellä tuossa ei ole ollut mitään ongelmia kyllä. Alussa piti ehkä parit ekaa kertaa hakea aina vähän, mutta sitten nuo vain loksahti (no pun intended), että miten nuo laitetaan siihen ja ei ole sen jälkeen ollut ongelmia.