Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

  1. Ebermud

    Ebermud Guest Guest


    Zodiac 2DVD:n paketissa olivat molemmat levyt irronneet ja aivan naarmuilla perille tullessaan. Laitoin yllä olevien ohjeiden mukaisesti reklamaation. Tulevatko palautusohjeet sähköpostiin vai lähetänkö DVD:n asiakaspalautuksen paketin lähettäjän osoitteeseen?
     
  2. wille82

    wille82 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.04.2004
    Viestejä:
    706
    Saadut tykkäykset:
    0
    Lähettävät palautusohjeet sähköpostiin.
     
  3. Ebermud

    Ebermud Guest Guest

    Palautusohjeet kertovat:

    Kirjattu kirjekö? Miten em. postimaksun takaisinmaksu toimii? Vai voiko DVD:n postittaa vastaanottajan laskuun asiakaspalautuksena?
     
  4. wille82

    wille82 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.04.2004
    Viestejä:
    706
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse lähettelin ihan halvimmalla mahdollisella tavalla kun kerran palautin.
    Kolmisen euroa muistaakseni maksavat takaisin postimaksuja.
     
  5. RobanHood

    RobanHood Guest Guest

    Liittynyt:
    14.10.2002
    Viestejä:
    142
    Saadut tykkäykset:
    0
    Sama täällä: pistin normaalikirjeenä kuplakuoressa, hinta 2,55 euroa. Palauttivat DVD:n hinnan luottokortille. Erikseen sitten meilasin ihan piruuttani, että "pankaa nyt se 2,55 kans" - ja kyllähän ne laittoi.
     
  6. wille82

    wille82 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.04.2004
    Viestejä:
    706
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tilasin Playsta 2 t-paitaa. Tänään tulivat kummatkin omassa paketissaan.
    Toinen tuli sellaisessa 40cmx25cm pahviboxissa ja toinen puolta pienemmässä pahviboxissa. En kyllä ennen ole Playsta saanut tuotteista tuollaisessa kovassa pahviboxissa. Viime viikollakin saapunut alien boxi oli tutussa kuplamuovikuoressa.
     
  7. niiles

    niiles Sugar plum fairy Tukijoukot

    Liittynyt:
    20.10.2003
    Viestejä:
    3 969
    Saadut tykkäykset:
    1
    Sama oli Chabrol boxin kanssa, kevyehkössä kuplamuovipussissa mutta täysin ehjänä.
     
  8. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Leffaboksit ahtaaseen kuplamuoviin, t-paidat 11 kertaa liian suureen pahvlaatikkoon joka ei mahdu postiluukkuun. Näin Play on mun kohdalla aina toiminut.
     
  9. wille82

    wille82 Uusi jäsen

    Liittynyt:
    05.04.2004
    Viestejä:
    706
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mitä minä olen muutaman kerran tilannut paitoja tuolta niin ennen on minulle tullu paidat sellaisessa muovisessa pussissa. Nyt ensimmäinen kerta kun pahviboxissa tuli.
     
  10. Käikäle

    Käikäle Guest Guest

    Liittynyt:
    14.03.2001
    Viestejä:
    992
    Saadut tykkäykset:
    0
    Talvella tuli paita semmoisessa jätesäkissä ja viime viikolla langattomat singstar mikit samanlaiseen jätesäkkimuoviin pakattuna. Mikrofonien pahvipaketti oli ihan ruhjottu mutta mutta itse mikit ja vastaanotinmokkula onneksi ehjiä kun olivat pakattu kuplamuoviin.
     
  11. verv

    verv Guest Guest

    Liittynyt:
    25.01.2007
    Viestejä:
    12
    Saadut tykkäykset:
    0
    Paidat oli tosiaan ainakin aikaisemmin yleensä niissä marjapuuronpunaisissa jätesäkeissä. Ainakin vyö on tullut sellaisessa ohuessa pahvilaatikossa, missä ilmeisesti nyt lähettävät niitä paitojakin. :hitme:

    Tänne tuli pari kirjaa valkoisissa kuplamuovikuorissa. Tulivat vielä jostain Unkarin kautta. :)
    Aikaisemmin kirjat ovat tulleet paksuissa pahveissa. Tuo aikaisempi tapa oli mielestäni parempi ratkaisu, koska siinä ei kirja päässyt liikkumaan. Nyt pääsevät hinkkautumaan ja kulmat pyöristyy. :grr:
     
  12. Käikäle

    Käikäle Guest Guest

    Liittynyt:
    14.03.2001
    Viestejä:
    992
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mun jätesäkit ovat olleet hopeanharmaita tms.
     
  13. Goofy75

    Goofy75 Guest Guest

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    1 359
    Saadut tykkäykset:
    0
    Viimeksi kun n.1/2 vuotta sitten yritin tilata pari leffaa ja mp3 soitinta niin ei tullut kuin leffat,ilmoittivat vain että eivät toimita elektroniikkaa rajojen ulkopuolelle??
    Meinaan vaan kun kerran sait tilattua noi mikitkin, onkohan niillä käytäntö muuttunut.
     
  14. Iso-Mies

    Iso-Mies Guest Guest

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    693
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tätä mietin itsekin, olin jo innostua itsekin tuossa kuukausi takaperin kun näin erittäin edullista SE matkapuhelintarvikkeita, olisikohan tässä kyse jollain tavalla kilpailun rajoittamisesta?

    Yleisellä tasolla PLAY on pelittänyt ihan hyvin koko pitkän 3kk tilaushistoriani aikana, viimeksi tuli Curb Your Enthusiasm boksit siististi yksi kerrallaan postikuoressa missä kuplamuovisisus ja noin viikko oli toimitusaika.


    Iso
     
  15. Vox

    Vox Uusi jäsen

    Liittynyt:
    13.02.2003
    Viestejä:
    875
    Saadut tykkäykset:
    8
    Käsittääkseni mikit olivat PS3:n Singstar-mikrofoneja, eli Playn luokituksen mukaisesti pelejä. Siispä ne toimitettiin ulkomaille ihan normaalisti.

    Muuta elektroniikkaa, gadgetteja tms. ei toimiteta Britannian ulkopuolelle luullakseni valmistajan asettamien sopimusvelvoitteiden takia - tilannehan on sama mm. Amazonissa ja monissa muissa firmoissa. (Jotkut pienyrittäjät uskaltavat tehdä poikkeuksia.)
     
  16. Käikäle

    Käikäle Guest Guest

    Liittynyt:
    14.03.2001
    Viestejä:
    992
    Saadut tykkäykset:
    0
    ^Juuri näin. Käytäntö on edelleen sama. En kyllä ymmärrä miksi. Olen katsellut Briteistä lastenistuimia autoon kun ovat siellä edullisia mutta kukaan ei toimita niitä Suomeen. Ei edes Amazon.
     
  17. diablo

    diablo Uusi jäsen

    Liittynyt:
    21.07.2004
    Viestejä:
    389
    Saadut tykkäykset:
    2
    Edelleen Play vetää välistä noilla valuuttakurssin muunnoksilla! Katselin pc-peliä ja hinta oli 29,99£ ja playn käännös euroiksi 38.99!! Ja sama tehden esim.Forexin valuuttalaskurilla 34.76€ eli Play vetää "välistä" 4,23€.Satoja ihmisiä ostaa niin tuleehan tosta kivasti hilloo lisää..eurolla ostajia kusetetaan mukavasti...:grr:
     
  18. Snifkie

    Snifkie Guest Guest

    Liittynyt:
    09.02.2009
    Viestejä:
    16
    Saadut tykkäykset:
    0
    On kai se kalliimpaa lähettää tuotteet sieltä muualle kuin Britteihin, joten tuotteiden hintoihin sisällytetyt postikulutkin sitten ovat korkeammat.
     
  19. laksu1

    laksu1 It´s all crap. Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    12.07.2007
    Viestejä:
    525
    Saadut tykkäykset:
    0
    Bullshit. Itse teen kaikki playn ostokseni puntina, eli VISAhan ei valuutan päälle kysele. Eli kyllä tuo on ihan tienoinen ratkaisu yrittää lypsää lisää rahaa..
     
  20. PhillyNott

    PhillyNott Uusi jäsen

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    535
    Saadut tykkäykset:
    8
    Oletko paljonkin tilaillut Playsta? :rolleyes: