Play

Keskustelu osiossa 'Kauppapaikoista' , aloittajana Proximo_X, 18.09.2004.

  1. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    itselle ovat tulleet alle viikossa. 2 tilausta olen kys. puljusta tehnyt. Molemmat tilauspäivät ovat olleet maanantaita ja paketti/paketit on lähtenyt matkaan tiistaina, ja perjantaina ovat olleet laatikossa. Simpsoni boxeja tilasin ensimmäisellä tilauskerralla 3,joista 2 tuli siis perjantaina,mutta se viimeinen venyi seuraavan viikon keskiviikolle.

    Eli ainakin minulla on ollut ihan nopiaa,mutta kannattaa vaikka maanantaina laittaa postia,jos ei tule silloin.
     
  2. KarpoH

    KarpoH Guest Guest

    Liittynyt:
    15.09.2003
    Viestejä:
    19
    Saadut tykkäykset:
    0
    No niin otin sitten playhin yhteyttä ja epäilivät sieltä että on varmaan kadonnut postissa? Pistivät tänään sitten uuden boxin postiin. Saas nähä kerkeekö ennen joulua? Leffoja on tilattu playltä vaikka kuinka ja paljon ja tämä oli eka kerta kun ei tullut paketti perille. Onkos muille käynyt samoin?
     
  3. peto2

    peto2 Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2002
    Viestejä:
    124
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itse olen sitkeästi odotellut Simpsonien neljättä kautta, joka on postitttu 13.11.04. No eilen illalla kärsivällisyys loppui ja pistin meilia. Oikeaa vastausta en ole vielä saanut. Onneksi on vielä muissa kausissa katsomista joulun pyhiksi.
     
  4. thespider

    thespider Guest Guest

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    237
    Saadut tykkäykset:
    2
    tilasin 10 kpl simpson boxeja 6 viikkoa sitten. 6 niistä tuli perille yli kolme viikkoa sitten, 4 on edelleen kadoksissa. ja kaikki boxit ovat kuulemma lähteneet briteista samaan aikaan.

    emaileja on nyt vaihdeltu n. 5 kpl, ja olen saanut ystävällisiä vastauksia ja pahoitteluita. saapa nähdä lähettääkö uudet boxit vai pitääkö soittaa visayhtiöön etten maksa puuttuvia boxeja kun en niitä ole saanutkaan.
     
  5. DTSMan

    DTSMan Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    12.06.2003
    Viestejä:
    2 266
    Saadut tykkäykset:
    3
    Ite pistin mailia (tai no kaveri kirjoitti englanniksi itse kun en osaa paljoa :eek: ) ja laittoivat uuden simpsons boxin tulemaan! Loistava palvelu :thumbsup:
     
  6. KarpoH

    KarpoH Guest Guest

    Liittynyt:
    15.09.2003
    Viestejä:
    19
    Saadut tykkäykset:
    0
    Yksi asia on mikä jäi ihmetyttämään tässä katoamis-jupakassa, nimittäin se että soitin suomen postilaitokseen ja tarvitsivat lähetysnumeron millä olisi voinut tarkistaa että onko paketti saapunut suomeen, mutta playltä en pyynnöistä huolimatta saanut tätä numeroa? Itseäni kyllä jäi vaivaamaan että miksi he eivät voineet antaa sitä numeroa? Onko pakettia edes ikinä postitettu? Itse en kyllä huokaise helpotuksesta ennenkuin simpsonit seisoo dvd-hyllyssä!
     
  7. Jambo

    Jambo Guest Guest

    Liittynyt:
    31.01.2004
    Viestejä:
    216
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mites kun omistan visa electronin ja olin laitanut vähän miten sattuu ton expire daten ja tilaus ei sitten lähteny kun expire date kävi umpeen, joten muutin sitä ja nyt tilaus vaan seisoo odottamassa eikä mitään ole tapahtunut muutamaan päivään.Näkyykö sammon visa electronissa joku expire date?
     
  8. kebek

    kebek Käyttäjä

    Liittynyt:
    13.01.2003
    Viestejä:
    2 623
    Saadut tykkäykset:
    9
    Pitäisi olla joku "Good thru X/XX" tms.
     
  9. gaston

    gaston Käyttäjä

    Liittynyt:
    23.10.2001
    Viestejä:
    3 485
    Saadut tykkäykset:
    80

    Minulla roikkui kerran pitkään yksi leffa tilauksessa kun korttiveloituksessa oli ollut jokin hämminki, vaikka tilasin onnistuneesti jälkeenpäin leffoja ei tuo yksi lähtenut liikeelle. Lopulta peruutin sen (Playlla tuo käy helposti siletä omalta tilaus sivulta) ja tilasin sen uudelleen.
     
  10. konCept

    konCept Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2004
    Viestejä:
    669
    Saadut tykkäykset:
    0
    Itselläni pyörii Play-tilaukset miten sattuu. Ensin olivat kaksi päivää "Processing", jonka jälkeen pyydettiin osoitteen vahvistusta. Sitten ne menivät lopulta "Packing" ja nyt siellä lukee jälleen tuo Processing.
     
  11. peto2

    peto2 Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2002
    Viestejä:
    124
    Saadut tykkäykset:
    0
    Mitenkäs teillä Playn asiakaspalvelu vastaa meileihin? Rupeaa hermot mennä kun 13.11.2004 lähettetty Simpson boksi ei ole vieläkään tullut. Asiakaspalveluun olen laittanut kolme kertaa meiliä asiasta. Ensimmäinen posti 13.12. Saaliina autoreply, jossa asiaan luvattiin vastata 48 tunnin kuluessa. Seuraava posti 18.12 -> ei vastausta. Viimeksi posti eilen 27.12 -> ei vastausta. :OI :OI

    Laskutus on kuitenkin pelannut hienosti, eli boksi laskutettiin samantien. Oletteko yleensä joutuneet kovistelemaan Playn asiakaspalvelua saadaksenne hukkuneet toimitukset? Vai onko pelkkä ilmoitus tietyn ajan kuluttua riittänyt?
     
  12. Colonel Kurtz

    Colonel Kurtz Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    10.02.2003
    Viestejä:
    189
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pari kertaa olen joutunut lähettämään mailia kun tilaus on kestänyt yli kaksi viikkoa. Molemmilla kerroilla vastaus tullut vuorokauden sisällä ja uus paketti lähtenyt tulemaan vuorokaudessa. Muuta kokemusta playn asiakaspalvelusta ei ole, joten toiminta tähän mennessä ollut loistavaa.
     
  13. peto2

    peto2 Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2002
    Viestejä:
    124
    Saadut tykkäykset:
    0
    No, jo on hel***ti kun eivät minulle suostu edes vastaamaan. Täytyy varmaan ruveta keksimään kovempia keinoja, jotta palauttavat edes rahat.
     
  14. Jpee

    Jpee Guest Tukijoukot Guest

    Liittynyt:
    02.07.2002
    Viestejä:
    322
    Saadut tykkäykset:
    0
    Olethan laittanut mailit oikeaan paikkaan? Meinaan siis sitä, että olet laittanut mailit osoitteeseen mikä löytyy playn pääsivun 'contact us' ja sieltä 'missing/delayed order' alta. Kerran olen laittanut mailia play:lle ja kyllä sieltä vastaus tuli vuorokauden sisällä.
     
  15. peto2

    peto2 Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2002
    Viestejä:
    124
    Saadut tykkäykset:
    0
    Joo, oikeaan paikkaan on meilit lähtenyt. Ymmärtäisin kyllä tuon uuden tuoteen lähettämishaluttumuuden jos niitä minulta "katoaisi" säännöllisesti, muttä tämä kun on eka kerta.

    No eilen lähti vielä tiukkasanainen meili myös useampiin Playn sp -osoitteisiin. Saa nähdä tuleeko vastausta. Toisaalta jouluhan voi aiheuttaa aikamoisen piikin myös sähköposteihin.
     
  16. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    Mitähän hemmettiä ne siellä oikein sekoilee?!

    Eilen tilasin aamulla El Mariachi boxin ja Sevenin,molemmat noin vartin päästä tilauksesta processing,siitä vielä vartti niin molemmat packing,nyt katsoin niin oli molemmat processing.

    Mitähän tää meinaa?
     
  17. Kalza

    Kalza Käyttäjä Tukijoukot

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    2 844
    Saadut tykkäykset:
    3
    Sitä että ne leffat on nyt pakattu ja odottavat postitusta.
     
  18. winterland

    winterland Käyttäjä

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    5 248
    Saadut tykkäykset:
    2
    Kun yleensä kun ole playsta tilannut,packingista ne ovat suoraan muuttuneet lähetetty tilaan,eikä takas processingiin. mut,kai se käy näinkiin. :)
     
  19. ElvisThePelvis

    ElvisThePelvis Aktiivinen käyttäjä

    Liittynyt:
    05.05.2004
    Viestejä:
    11 670
    Saadut tykkäykset:
    179
    Eli toisin sanoen, sana "processing" voi tarkoittaa eri asioita. Ensin Playssä he prosessoivat sun tilauksen, sitten he pakkaavat sen. Tämän jälkeen he prosessoivat sen paketin (postiin). Eikös se "processing" tarkoita juuri, että he "ovat tekemässä" jotain. Eli alkuvaiheessa ilmestynyt "processing" ja loppuvaiheessa tullut "processing" eivät viittaa juuri samaan toimintaan.

    Tosin en ole tästä ihan varma, mutta maalaisjärjellä tämä olisi aika järkeenkäypä selitys.
     
  20. peto2

    peto2 Guest Guest

    Liittynyt:
    18.12.2002
    Viestejä:
    124
    Saadut tykkäykset:
    0

    No, eipä tullut vastausta tänäänkään. Sen verran rupesi kuitenkin harmittamaan, että otin puhelun Playlle. Pari minuuttia, niin Simpsonit oli packing -tilassa :thumbsup:.